4.bölüm HATA

24 5 10
                                    

Ö-önümde kanlar içinde tahminen 12 yaşındaydı. Sağ elinin işaret parmağı kopmuş yere kan damlatıyordum , bir gözü yara bere içindeydi. O an donup kalmıştım , kan akışım durmuştu sanki. Tam o anda ileride buraya doğru yaklaşan bir gölge gördüm. İki seçeneğim vardı:


Ya kızı kucaklayıp kaçıcaktım ki bu sefer başım çok büyük belada olurdu ya da görmemiş gibi kaçıcaktım ki adam bunu yemezdi. Kızı alıp eve doğru koşmaya başladım ve bir yandan da kimden yardım isteyebilirim diye düşündüm fakat etrafta kimse yoktu. Bu saatte kim olurdu ki zaten. Aslında Alperden yardım isteyebilirdim fakat bunu kız kucağımdayken nasıl yapabilirdim ki. Arkama baktım ve adam arkamızdan yürüyerek geliyordu. Korku filmlerindeki senaryonun içine düştüm galiba , neden hep bunlar beni buluyor ki? Adam yürüdüğü için biraz sonra kızı bırakıp Alpere mesaj atabilirdim. Kız kucağımda kan kaybından bayılmış ve nefes alış verişi neredeyse durmak üzereydi. Arkama baktım adam ileride nokta gibi gözüküyordu, onunla baş edemezdim. Kızı bırakıp Alperi aradım. "Açmadı" Mesaj attım ne ara bu kadar yakınlaştıysam. "Lütfen aç çok acil" Bu sefer o beni aradı durumu anlattım ve konum attım. "Bu beni ilgilendirmiyor." 
dedi. Pislik, şu an yardıma çok ihtiyacım vardı ve adam gittikçe yaklaşıyordu. Kızı kucağıma geri alıp koşmaya devam ettim. Nefes nefese kalmıştım. Gördüğüm bir ara sokağa girdim fakat ara sokağın biraz önünde sadece duvar vardı. Buradan kaçamazdım. Tam arkamı dönüp ara sokaktan çıkacakken önümde bir adam gördüm bize yetişmişti...

  Adamın elinde bir bıçak vardı ve bize gülümsüyordu. Sanırım ölüm vaktim gelmişti.

   
         "Fırş"

Adam bir anda yere kapaklanmıştı ve adamın arkasında bir sopayla duran ALPERİ gördüm. O an yaşadığım korku karışımı mutluluğu hiç kimse anlayamaz. Alper kucağımdaki çocuğu aldı ve "çabuk beni takip et."dedi ve koşmaya başladı bende peşinden gittim. Tam o anda...

            "BAM"

        13 HAZİRAN 23.14 KABARTMA SOKAĞI 1 ÖLÜ

Devam edecek

   Evet bu sefer 5. Bölüm uğruna biraz zorlayalım toplam 30 okuma ve 15 oyda yeni bölüm.

Duygusal ÇatışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin