gizli numara: afiyet olsun :)
Kim lan bu gevşek. Mesajı okuyarak etrafıma bakındım. Yemek yediğimi nerden biliyor, kamera mı koydular evime.
ben: kimsin lan
gizli numara: afiyet olsun diyene böyle denmez aile terbiyesi almadın mı
ben: kes lanben: yemek yediğimi nerden
biliyorsungizli numara: seni izliyorum.
ben: siktir lan
gizli numara: hatta şu an üstünde sadece şort var. Ve böyle çok seksi durduğunun farkında değilsin ;)
Pencereye koşup aşağıdaki insanlara, karşı apartmanın pencerelerine, marketin içine kadar her yere baktım.
ben: kimsin lan
gizli numara: acele etme yakında öğreneceksin
ben: abicim taşşak mı
geçiyorsun siktir gitgizli numara: abicim falan ayıp oluyor ama.
ben: tamam siktir git
asabımı bozma benimgizli numara: kim olduğumu öğrenmek istemiyor musun
ben: kim olduğun o
kadar sikimde değil kigizli numara: bence sikinde olmalı. Eğer olmazsa seninle alakalı kimsenin bilmesini istemediğin bir sırrının bütün okulun duymasına hazır ol.
Ne saçmalıyordu bu yavşak bizim okuldan mıydı?
ben: ne diyorsun lan
açık konuşgizli numara: her şeyi öğreneceksin yakında
Ne sikim çeviriyordu bu hâlâ anlamamıştım. Söylediği şeyler doğru muydu, benim hakkımda ne biliyordu?
ben: sana inanmamı bekleme
gizli numara: sadece yarın okul çıkışında erkekler tuvaletinde ol ve sana atacağım mesajı bekle. O zaman inanacaksın bana. Emin ol.
Yarın onun dediği gibi erkekler tuvaletinde bekleyecek miydim, hayır beklemeyecektim. Okulun duymamasını istediğim bir sırrımı o nereden biliyordu. Bunu tek başıma çözemezdim. Bunu sadece Kaan ve Mertle beraber çözebilirdik.
Telefonumdan bir mesaj daha gelince açıp baktım.
gizli numara: ha bu arada
gizli numara: bunu senden başkası bilmeyecek. Kaan ve Mert'e söylemeyi aklından bile geçirme. Erkekler tuvaletinde tek başına bekle.
Bu beni dinliyor sanki amk. Tırsmaya başladım. Evime gizli kamera mı koydu. Bir tane daha mesaj gelince yine telefonu elime alıp baktım.
gizli numara: ve arkamdan gizlice iş çevirmeye kalkma. Benim her şeyden haberim olur.
Engellemek istiyorum ama benim hakkımda bildiği şeyi ve kim olduğunu merak ediyorum. Kim olduğunu merak etmemin sebebi, bulduğumda onu Anıl gibi döveceğimdi.
...
Çalışma masamda matematik çalışmaya çalışıyordum. Ya da sadece kendimi oyalıyorum. Bi bok olmayacağını anlayınca kalkıp yatağıma uzandım. Aklıma Gizem geldi. Tavana bakarak güldüm. Acaba instagramı var mıydı? Telefona uzanıp adını instagramdan arattım. Bir şey çıkmayınca WhatsApp'daki sohbetimizden profiline girdim. Orada adı ve soyadı yazıyordu. Soyadı Sayarmış. Gizem Sayar. Tekrar instagrama girip adını ve soyadını yazdım. Gizem Sayar.