Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba.
Kısa bir şekilde kendimi tanıtmak istiyorum.Adım Melek.Manavgat Anadolu Lisesi 3.sınıf öğrencisiyim.Ankaralıyım.Şiir okumayı ve şarkı söylemeyi çok seven birisiyim.(Karga gibi bir sese sahip olmama rağmen...).Yazma konusunda iyi ya da kötü olduğumu açıkcası ben de bilmiyorum.Esir Karanlık benim ilk deneyimim.İyi kötü bir şeyler yazmaya çalışıyorum.Umarım beğeniyorsunuzdur.Ve burada asıl konuya değinmek istiyorum.Amacım kesinlikle oy dilenmek ya da ön planda bulunma çabasında olmak değil.Yanlış anlaşılmasın.Sizden tek ricam hikayeyi okuduğunuzda oy butonuna basmanız.Çünkü hikayenin devamı buna bağlı olarak gelecek.Ve emin olun ileride çok sürükleyici olaylar olacak.Ki zaten hikayenin başını Alya gibi deli dolu bir kız çekiyor.Uzun lafın kısası oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Her türlü eleştiriye açığım.Başta da söylediğim gibi yeniyim ve sizinle birlikte gelişeceğim.Aranızda belki ben oy versem ne olacak ne değişecek ki diye düşünen bir çok kişi vardır.Ama şunu bilmenizi isterim siz oy verdiğinizde bir şey kaybetmiyorsunuz.Bunun aksine emeğe karşı saygı göstermiş oluyorsunuz.Bense sizin verdiğiniz bir oyla ve yaptığınız bir yorumla ya da eleştiriyle hiç fark etmez hatalarımı fark ediyorum ve elimden geldiği kadarıyla onları düzeltip size daha kaliteli bir hikaye sunmaya bir adım daha yaklaşıyorum.Kısacası her şey sizin elinizde.Tek dileğim inşallah beraber çok güzel yerlere gelebiliriz.Son bir ricam daha var.Yorum yaparken kesinlikle çekinmeyin.İstediğiniz gibi davranabilirsiniz.Kesinlikle kırıcı bir tavır sergilemem size karşı.Beni tanıyan bilen arkadaşlarım bilir.Asla böyle şeylere takılan bir kız değilimdir.Çok konuştum gidiyorum artık..Hepinize şimdiden çok teşekkürler.Sağlıcakla kalın.
Seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir Karanlık
Teen FictionHayat dolu,dehşet bir cesarete sahip,inatçı ve korkunç derecede açık sözlü genç bir kız... Sinirli,umursamaz,hayattan bıkmış,oldukça zor şeyler yaşamış ve belanın tam ortasında kalmış genç bir çocuk... Kızı derinden sarsan,tüm yaşamını mahveden ve...