3

9 0 0
                                    

"Kim o?"

Etrafa karanlık hakimdi. Baykuş sesleri ve sis bu karanlığı korkunç bir havaya bürümüştü. Karşıda Cürm-ü Aşk ağacına benzeyen bir ağaç ve ağacın önünde bir silüet vardı. Ayın loş ışığında Nasmiye bu siluetin kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yavaş yavaş ağaca doğru küçük adımlarla ilerlemeye başladı. Kalbi anın getirisinden dolayı kanında dolanan adrenalin hormonuyla hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.

Ağaca iyice yaklaştığında karşısında ki arkası dönük silüetin Fermedi olduğunu anladı. Tanıdık birini görmek Nasmiye' ye iyi gelmişti. Derin bir nefes almıştı ki bi anda Fermedi Nasmiye' ye doğru döndü.

" Yumurtalı makarna yaptım Nasmiye hadi ye. Yesene Nasmiye beğenmedin mi yoksa! Evinde böyle makarna yiyebiliyor musun sen! "

Nasmiye donup kalmıştı. Çünkü Fermedi öylesine korkunç görünüyordu ki. Gözleri yoktu, ağzı yanaklarına kadar kana bulanmıştı ve çenesine doğru spagetti parçaları sallanıyordu. Kırarcasına tuttuğu tabağın içindeki küflü makarnaların arasında dolanan koca kurtçuklar ve burnuna dolan iğrenç yumurta kokusu da cabasıydı.

Nasmiye hızla kendine gelip çığlık çığlığa koşmaya başladı. Önünde gördüğü pansiyona doğru hızlıca koşuyor Fermedi ise hemen arkasından iki eline avuçladığı makarnalarla koşuyordu.

" Hayır! Allah'ım vallahi hacca gidecem! Allah belamı versin ki hacca gidecem! Gelme! GELME! "

Son anda terasın kapısına ulaşıp içeri girdi ve kapıyı ardından sertçe kapattı. Rahatlamış bir şekilde nefes vererek gözlerini kapattı, sırtını kapıya yasladı ve nefeslerini düzene sokmaya çalıştı. Gözlerini açtığında öyle bir çığlık attı ki Sinanpaşa' yı geç çevre köylerden duyuldu.

Nasmiye bu sefer gerçekten gözlerine inanamıyordu. Gözlerinin gördükleri gerçek olabilir miydi. Çünkü önündeki masalarda oturmuş gülümseyerek Fermedi' nin makarnasını yiyen küçük zombiye benzeyen çocuklar ve hemen arkalarında bulunan siyah korkunç yaratıklar hiç de gerçek gibi hissettirmemişti.

"Nasmiye!"

Sessizlik.

"Nasmiye!"

Uzaktan biri ona sesleniyordu. Silik anlaşılmayan bir şekilde. Gözleri yavaştan kararmaya başladı. Bedenini hissedemiyordu. Ve tamamen karanlığa gömüldü.

NASMİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin