Merhaba arkadaşlar 6. Bölümle karşınızdayım . Çok az vote var . 2-3 kişi okuyor . Sırf o okuyanlar için yazıyorum . Fazla okuma olmadığı için %80 ihtimalle 10. Bölümde bitirecegim . Eğer voteler +5 civarında olursa devam edebilirim . Multimedya : Adriana ve Larry nin fotoğraf evine gittiği zaman çektiği foto :))
KEYİFLİ OKUMALAR ! :DÇok sıkkındım . Hayat hep böyle geçiyor , hiç degisiklik olmayacak mı derken baaammm
Taşa çarptım heralde . ..
kafamı kaldırdıgımda hayatımda hiç görmediğim yeşil-mavi karışımı gözlerle karşılaştım ..O bana ben ona bakıyordum . Sanki gözleri vampir gibiydi . Korkmuştum aslında .. ama onun yanında güvende gibiydim . Erkek ;
- selam
Dedi gülerek . Bende ;
- s selam
Dedim kekeleyerek . Bana ;
- ben Adriana Richard diye birini arıyorum . Bu evde oturuyormus ?
- ee şey o benim . Yani Adriana benim .
Dedim salakca . O da bana ;
- hımm ben ankara dan geliyorum . Adalinda ve Becky nin sınıf arkadaşıyım . Sana bu zarfı gönderdiler ..
Diyince birden gözlerim doldu . Birden gözümden yaş akınca erkek;
- noldu ? Ağlama !
Dedi iki eliyle yüzümü tutarak . Bende kendimi geri çektim ;
- t tamam . Teşekkür ederim ..
Dedim ve hızlı adımlarla eve girdim. Elimi yıkadıktan sonra odama girip kapıyı kilitledim . Zarfı açtım . Ama aglamadım . Çünkü hepimiz ağlamamaya söz vermiştik .
Içinden 2 kağıt çıktı . Biri Adalinda dan biri de becky den ..Adalinda dan gelen kağıdı açtım .
" hayatımın anlamı .. dünya güzeli . Adrianamm . Bitanem benim . Ağlamıyorsun demi ? Ama ağlama . Hatırlar mısın bilmem . Biz ağlamamaya söz vermiştik . O yüzden ağlama . Seni çok özledim . Yani hepimiz sizi cok özledik . Ama dershane yaz bitmeden biteceği için yazın bol bol denize giricez eğlenicez . Seni çoook öpüyorum . Bebeğim benim görüşmek üzere ♥"
Becky den gelen kağıdı açtım .
" canım benim . Seni çok özledik . Senide daina yıda . Aynı şekilde Marco ve Larry de .. ama dershane biter bitmez sizin yanınıza geleceğiz . Sen sakın ağlama . Kendini üzme . Biz o gün sizin okula geldik . Seni göremedik . Çok üzüldük . Ama merak etme en yakın zamanda senin ve diğerlerinin yanına geleceğiz . Seni çok öpüyorum . Görüşmek üzere ♥"
Ikisini de okuduktan sonra mutlu oldum . Çünkü dershane erken bitecekmis . Ağlamadim . Çünkü sözüm var .. Telefonumu okul cantamdan çıkardım . 12 cevapsız arama , 7 mesaj gelmiş . Cevapsız aramalar daina , annem, babam, Larry ve tanımadığım bir numara ..
O numarayı aradım . Bi erkek ;
- selam
- kimsin ?
- ben sana bugün zarfı veren kişiyim . Hatırladin mı beni ??
- evet de neden aradın beni ?
- hiç öylesine . Bu arada adımı söylemeyi unuttum . Benim Adım deal .
- tamam da söylemeyede bilirdin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Random-bak Larry seni sevmiyorum ! -tamam anladım beni sevmiyorsun benden hoşlanmıyorsun anladım .. - oh be ! o aptal kafana sokabildin şunu evet seni sevmiyorum ! dedikten sonra Larry cebinden çakmagı çıkarıp yere attı . ben ; - b-ben .. sen daha fazla r...