Kalktığımda saat 16.40 idi. Daina hala bilgisayarın başındaydı. Ben ;
- daina yeter artık . Ders çalışmamız gerek . Cok durma derse konsantre olamazsın .
Diyince bana baktı ;
- ya evet bide o vardı ya . Keske okul olmasa ya . Niye var ki . Meslek sahibi olmak icin . Off ..
Tamam .. ne zaman çalışıcaz . ?- simdi . Ben bi su içiyim ..
- tamam bende wc ye gideyim .
- wc ne lan .
Diyip güldüm . O da ;
- tuvalet demek adriana bilmiyor musun yuh .
Diyince ;
- oha daina biliyorum . Ya wc demene şaşırdım . Ya biz ne diyoruz ya . Of kafayı yedik ders çalışmaya çalışmaya ..
Diyince daina gülerek karsılık verdi .
Daina ;- hadi su iç . Gel . Kaç saat çalışıcaz ?
- saat 5 e geliyor . 8 e kadar felan ..
- oha adriana yuh ya !
- ya ben o kadar çalışıcam . Sen ne kadar çalışırsan çalış .
- taam be kızma . Hadi .
Dedi ve WC ye gitti . ☺
Bende su içmek üzere mutfağa gittim . oda ma çıktığımda daina yoktu . banyo nun kapısına tıktıkladım . ve "daina hadi gel" dedim . ses gelmeyince içeri girdim.
Girdiğimde kimse yoktu .
Heryeri iyice aradım ama kimse yoktu . çok korkuyordum . o sırada bir çığlık geldi . bu ..... Bu cristina nın sesiydi .. Hayır olamaz . hem daina hem de cristina yi biri aldi ..
Hemem oda ma girip kapımı iki kez kitledim . koltuğu sandalyeleri kapının onüne dizdim . yatağa ma geçip ağlamaya başladım ..
Hemen telefonumdan larry i aradım. İki kez çalmadan sonra açtı;- efendim adriana ?
- adriana bizim evde biri var . ilk önce daina yı sonra da hizmetçimizi aldı .. Çığlıkları duydum . nolur bana yardım et ..
Dedim hıçkırarak . dainam . off kim ki bu :'(
Larry ;
- dur sakin ol . ben simdi polis ile gelicem eve . sakin odadan çıkma . kapıyı kilitle ve eşyaları kapıya koy . pencereyi de kapa ve perdeyi çek . ama kapıya çok eşya koy . giremesin . ben okuldayım . tenefüste . şimdi çıkıyorum . dediklerimi yap ..
Dedi ve kapattı . ben kapıya daha cok eşya dizdim ve pencereyi kapattım . o sırada duvardan sesler geldi . sanki , sanki duvarı kırıyor biri . olamaz . duvarı kırıyormuş o kişi . hemen dolabıma saklandım . şuan ölecek gibi korkuyorum .
O sirada büyük bir ses geldi .
Galiba duvarı kırdı . ellerim tirtirtitrerken ... Aaaaaaaaaaaaaa!Arkadaşlar , burada bu kitap bitiyor. Bu bölüme +10 gelirse devam ederim. Ama gelmezse devam etmeyeceğim . çok az bölüm ile bitti biliyorum ama vote gelmiyor.
Ne yapayım yani .
Diğer yeni kitabım "güzel sözler" olan kitabımı okuyup votelerseniz çok sevinirim.
Görüşmek üzereeee ☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Random-bak Larry seni sevmiyorum ! -tamam anladım beni sevmiyorsun benden hoşlanmıyorsun anladım .. - oh be ! o aptal kafana sokabildin şunu evet seni sevmiyorum ! dedikten sonra Larry cebinden çakmagı çıkarıp yere attı . ben ; - b-ben .. sen daha fazla r...