(bekudeku) ONESHOT (part1)

524 8 20
                                    

Deku: "ağHnh... İh..-İTME! AH-..! "

Kacchan çok sert ve kabaca.. istemsizce ona emirvaki bağırıyorum, ama pek ilgilenmiyor gibi..

Deku: " y-Yavaşhla KACCHAN !! "

Kacchan ani bir hareketle beni yere ittirdi ve sabit kalmamı sağladı..

ANLAMIYORUM HİÇ Mİ ZORLANMIYOR!!!

Katsuki: " Sikik deku.. bağırma amk "

Uhh beni hiç anlamıyor burda can çekişiyorum

Deku: " k-kacchanh ! Ah..acı-..YOR !"

Onu.. ONU ENGELLEYEMİYORUM !!! ..

Bih.. biR fırsatım olsa

Deku: " KACCHAAAAAAAANNN DİYOOOOOMM !!! "

Katsuki: " sokacam yarana da acına da Bİ SUS AMK !!"

İşte bu sefer ağlamaya başladım çünkü artık dayanamıyorum ve parmaklarımı kacchanın kıyafetine geçirmekten yoruldum..

Deku: " kacchan ! hhh.. kacCHAN !! "

Kacchan bir kaç saniyeliğine ellerini üzerimden çekti,

Katsuki: " APTAL ! Seni Anlamıyor muyum sanıyorsun !! Burda işimi zorlaştırıyorsun !! Sadece lanet çeneni kapalı tut !"

Ağlamaktan ıslanmış kirpiklerimi kırpıştırarak ona kedi bakışlarımı gönderdim..

Deku: " a-ama.. Acıyo... mhmm.."

Kacchan gözlerini devirip bir süre bana baktı.. bezmiş ve bıkmış gibiydi ama yinede istediği kadar duygularını saklamaya çalışsın..

O bana, mal'a bakar gibi bakarken bende derin derin nefes aldım.. sadece bir kaç saniyeliğine beni bırakmış olsa da değerlendirip nefeslenmeliydim..

Daha sonra yeniden eline kesici aletini alıp göğsüme eğildi..

Ve, önce sakince , sonra düşünceli, en sonda ağzıma sıçarak ekledi,

Katsuki: " Aptallığının bedelini ikimizde çekiyoruz.. şimdi sadece kendini biraz daha sık.. VE NOLUR BENİM ADIMLA İNLEME !! "

Bu son cümleden sonra aşırı bi gülesim geldi ama canımın acısından onu bile yapamadım, sadece gözümdeki yaşlar arttı..

Deku: " tamam kacchan ama yavaş ol."

Dediğimde suratıma doğru kocaman ufladı,

Katsuki: " OFFFhh.. sus!"

Bende titreyerek nefes verdim..

Şuan da aslında bir operasyondaydık ve, her şey bittikten sonra bütün kahramanlar olay yerini terketti..

Aslında bizimde gitmemiz gerekiyordu da işte ben ve kacchan eşleşip yolları karıştırınca, üstüne de bir yerde durup kavga edince, diğer pro herolar bizi unuttular galiba.. ya da belki de kaderimize terk ettiler..

Deku: " AAAAAĞĞĞHH !!! İ-İttiRhmEE !! "

Katsuki: " AMINA KOYDUĞUMUN İNEĞİ BANA DOKUNMA !! "

Deku: " uhhff... Beh..ni hiç ddüşünMÜYORsunnn.. !!! .⁠·⁠'⁠¯⁠'⁠(⁠>⁠▂⁠<⁠)⁠'⁠¯⁠'⁠·⁠. "

Katsuki: " az kaldı MAL ! "..

Deku: " beni daha fazla ittirmeyi bırak KACCHAN ! "

Katsuki: " tamam bi dur!- "

BNHA seçmeler (SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin