SINAMA (Bakudeku) (part 2)

87 7 7
                                    

Katsuki: " o ALL MİGHT A SÖYLE BURDAN ÇIKTIĞIMDA QUİRKİ OLMAYAN HALİ İLE TEKRAR GİRECEM ONUNLA BURAYA.! "

İzuku: " kacchan..-"

Katsuki: " kes sesini ! "

İzuku: " ..."

....

Tamam.. yapacak bir şey yoktu.. sadece 3 saat kadar burada bir köşede öylece sessizce oturucam ve sonunda bitecek..

Evet hazırdım..

İzuku: " huhh.. "

Sensei kapıyı kapatırken son kez bana baktığında ona gülümsedim, sonra da çelik kapsülün her tarafı çevirmişti etrafımızı..

Neyseki burası aydınlıktı.. kacchandan olabileceğim en uzak köşeye geçip çömelerek beklemeye başladım..

Bi taraftanda kacchana kaçamakça bakıyordum..

Homurdanarak o koltuğun üzerinde yayılarak oturdu ..

Katsuki; " sesini duyduğum gibi seni burada patlatırım ! Ona göre sessiz dur. "

İzuku: " hıhım.. "

Neyseki yapabileceğim bir şeydi bu.. sessizce beklemek..

Bir süre etrafımı incelemeye başladım bende,

Tıpkı eti puf gibi yarım yuvarlak bir kapağın içindeymişiz gibi.. duvarlar pürüzsüz ve çelik, aynı zamanda 2 adet o acil durum butonu, birde panel vardı..

Kacchanın oturduğu iki kişilik yatay koltukta dahil, tek kişilik kafa dinleme odası gibi bir şey olmuş sanki..

Birde dışarıdan ve içeriden ses geçirmemesi çok iyi .. kitap okumak ve ya ders çalışmak için mükemmel bir alan.. ayrıca istediğim gibi kendi kendime de korkusuzca mırıldanabilirdim..

Yurtta bile ders çalışırken kendi kendime anlattığım zamanlarda çok konuşuyormuşum diye yan odalardan şikayet alıyordum..

Burası gerçekten çok kullanışlı olabilirmiş..

Ama neden sınanma sınavı için kullanıyorlar ki..

Bunu aklım almadı işte.. bi ara üzerine çok düşünüp araştırma yapacağım.. böyle bir sınav gerçekten faydalı mı? Yoksa Öğretmen eğlencelerinden biri mi?..

Evet bunu da ilk öğrendiğimde çok şaşırmıştım.. meğerse bazı sınavları ve aktiviteleri senseiler kendi yapmak istediği için yapıyormuş ve aslında böyle bir şey müfredat programında yokmuş..

Diyorken birden o panelden sesler gelmeye başladı..

Kendi içimde düşüncelere o kadar dalmıştım ki yerimde ürperip kacchana seslendim..

İzuku: " KaC- !"

Katsuki: " SUS bi ! .. "

Panelden çıkan tuhaf ses kesildiğinde robotik sesli bir şey konuşmaya başlamıştı bu sefer,..

Panel: " SINANMA sınavı için hoşgeldiniz, küçük hanım ve delikanlı..."

İzuku: " hanım mı ?"

Katsuki: " küçük mü !? "

Panel: " evet. Sıralı bir kaç göreviniz olacak. Ve denildiği gibi burada, iradenizi kontrol etmeyi öğreneceksiniz. "

Katsuki: " Hah.. sanki bilmediğimiz şey de!.."

Panel: " söylenilen şeyleri yaparsanız tam puan alırsınız. Fakat, yapmassanız ya da sorun çıkartırsanız, 100 tam not olan puandan -15 olarak tek tek düşülecek. "

BNHA seçmeler (SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin