(BakuDeku) oneshot omegaverse (tek part)

131 10 17
                                    

Yüzümü yastığa gömüp ellerimle sıkarak bağırdım..

Bu şekilde sesim çıkmazdı..

Ağlamanın en yoğun noktasında, sadece bir sarılmaya muhtaç olduğum bir andaydım ..

İçin için ağladım.. nefessiz kalıp boğulana kadar..

Açıkçası bunca zaman kendimi kandırıyormuşum..

Neden bu kadar içimdeki yoğun duygulara yabancıydım ki..

Elden kaybedince mi böyle canımı acıtıyor..

Onu kaybedince mi..

Parıltılarının, ilgisinin, sevgisinin, dudaklarının, artık başkasının olduğu gerçeği..-

Acıtıyor..

Kabullenemiyorum..

Yerimde sayıyordum.. neyime güveniyordum ki ?.. ona sahip çıkmadan nasıl benimmiş gibi düşünebildim..

Korkak bir aptaldan fazlası değilim..

Berbat biriyim.. ne kendime ne de çevreme bir yarar sağlamadım..

En önemlisi sevdiğime bile.
.
.
.

Odamda yastığımla ağzımı tıkayarak göz yaşı dökerken odamın kapısı açıldı..

Telaşla sırtımı dönüp yüzümü saklamaya çalıştım... Ağladığımı göstermek istemiyordum..

Ama ne fayda.. çoktan derin nefes sesim ve hıçkırıklarım beni ele vermişti..

Fakat İçeri giren kişi ile duraksadım.. ona dönüp bakmadım bile ama, adım atışından ve kokusundan kesin olarak anlamıştım..

O, bana yaklaşıp bir elini omzuma koydu..

Ben ise başımı kollarımın arasına alıp çömeldim.. için için ağlamaya devam ediyordum.. kendime hakim olmaya çalışsamda olmuyor..

Bağırmamak için kendimi tutabiliyordum anca..

Omzumdaki sıcak eli kalktı ve yerini, boynumu saran kolları ve yüzümü saklayan göğsü aldı..

"Özür d-Dilerim.."

Ondan tüm içtenliğimle özür diledim.. hıçkırmaktan konuşmak zor oluyordu.. ve alışık olduğum o tatlı feromonunu duyamamak beni daha da zorluyordu..

" İzuku.."

Kollarımı onun sırtına doladım.. olabildiğince sıkı sarılıyordum..

Onu kaybetmek istemiyorum.. bir daha olmaz.

İzuku sırtımı sıvazladı.. o ayakta ben ise yatağın kenarında oturuyordum, dolayısıyla benden yukarıdaydı..

Daha sonra saçlarımı okşadı..

Gerçekten onun dokunuşlarını hissediyordum.. onun naif ve içini ısıtıp güven veren dokunuşlarını..

İzuku: " kacchan.. üzgünüm.. "

Dedi..

Değil.. kendi içinde üzgün değildi.. sadece bana acıdığı için üzgündü.. ve buna ihtiyacım yok..

Katsuki: " feromonunu hissedemiyorum"

O yine başımı okşayıp kendine yasladı.. cevap veremeyecek misin..?

Bu kadar mı uzağım sana..

Ya da-..

İzuku: " s-sadece.. bir kereliğine beni duy.."

BNHA seçmeler (SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin