Uyanır gibi bir canlanma efekti ile titredim, sonrasında kapalı gözlerimi aralayıp gerçekten de uyanma fiilini gerçekleştirdim..
Oh.. olamaz.. yüzüstü yatıyordum, ellerimle destek alarak yüzümü kaldırıp bakınmaya başladım...
İzuku: " tı tı tı tı tch..! Ah belim.."
Belim mi?.. belim yetersiz, Ah götüm!! Olcaktı..
Neyseki kendi odamdaydım..
İzuku: " uh.."
Yerimde doğrulup dün ne olduğuna dair düşünmeye başladım..
Doğrusu... Hmm..
!?
ıaa.. !!!
İzuku: " k-kacchAnn !!!???"
Ellerimle kafamı tutup o utançla yeniden yastığa gömüldüm..
İzuku: " İNANAMIYORUMM !!! İNANAMIYORUM !!!! BOK YEDİK !!! BOK..!! B-BO-.."
Bir anda kafamı kaldırıp aydınlanır gibi beklemeye başladım..
İzuku: " ş-şimdi.. b-be..n butona basmıştım.. ve ...
... ... T-tamam? Kapılar açıldı diyelim? ... Hayy kahretsinn!!!"Saçlarımı sıkı sıkı tutarak bi daha kafamı yastığıma gömdüm
İzuku: " HANGİSİNE REZİL OLDUK !!!! HANGİSİ !?? bizi gören kimdi.. !!! Kahretsinn kahretsinn kacchan !!! Kacchan Allah belanı versin senin !! Hayvan herif !!! Iğğğğaaaaaa !!!!!!!!!!!!!"
Yatağımı yumruklarken bi anda kapım ahıra girilir gibi açıldı ve hıphızlı bir şekilde de geri kapandı..
... Kim ki.. bakmaya bile utanıyorum.. kimin geldiğin-..
Katsuki: " Oi !? Deku !!"
Ağ!??.. HAYVANN HERİFFF !!!
Hızlıca kalkıp yataktan atlayarak onun üzerine atıldım ..
Yakasından tuttuğum gibi yüzümü yaklaştırarak ( bu arada bunları kacchandan öğrenmiş olabilirim)
İşte her neyse,
İzuku: " seni adi köpek kacchan !! Ne diye geldin hah !? "
Katsuki: " dur.. önemli bir şey söyl-.."
İzuku: " SENİN YÜZÜNDEN KİM BİLİR KAÇ KİŞİYE REZİL OLDUM !?? ÇABUK SÖYLE!! çabukk !! Kaç kişi bizi o halde gördü !?! "
Kacchan bi bıkkınlıkla gözlerini kapatıp bir kaç saniye sonra bir daha açtı..
Sanki kendini sakinleştirir gibi..
Öküz herif.. burda sinir krizi geçirmemden dolayı sakinleşmeye ihtiyacı olan benim bi kere..
İzuku: " kacchan beni tecavüz ettİn !! ??? "
Katsuki: " öyle bir şey yo-.."
Lafını bitirtmeden yumruğumu yanağından doğru çaktım..
Yerinde sendeleyip yüzünü çevirerek yere tükürdü..
Katsuki: " deku malı!!!"
Böyle dedi diye bu sefer yine yumruk atmak için kolumu kaldırdığımda bileğimden tuttu ve çevirdi..
İzuku: " ağh !! BırAk !!"
Katsuki:" aptal geveze çeneni kapat ve beni dinle !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA seçmeler (SMUT)
RandomGel kardeşim smut satıyoruz gel Bakudeku - Dekubaku Tek bölümlük 2 yada 3 partlı SMUT KOŞŞŞ