Hogwarts'a gelmesinin ikinci günü derslere başlamıştı. Bu girdiği 4'cü dersti. Şimdi ise zilin çalmasıyla 5'ciye girmişti. 5 dakikalık tenefüste sadece bir su içerek Biçim değiştirme sınıfına girdi.
Ve beklemeye başladı. Bir az sonra zilin çalmasıyla herkes sınıfa dolmuştu. Ders Gryffindor'la ortaktı.
Zilin çalmasıyla McGonagall'ında sınıfa girmesi bir olmuştu.Ders sakin olarak devam ederken McGonagall'ın bağırması ile herkes duraksadı.
“Mr.Potter ve Mr.Black! Sabahtan beri konuşarak dersimi bölüyorsunuz!”dedi.
Ve ardındanda etrafa bir göz attı.“Mrs.Evans siz Mr.Potter'ın yanına geçin Mr.Black siz oradan kalkın”demesiyle Potter'ın gözleri parlamıştı.
“Mr.Pettigrew siz Mr.Lupin'in arkasına geçin”dedi.
Ve ardından. “Mr.Lupin sizde Mr.Pettigrew'un yanına geçin. Mr.Black Mr.Lupin'in yerine geçin”dedi.
Ve ardından yeniden etrafa baktı ve Felix'le göz göze geldi. Felix içinden 'Umarım beni kaldırmaz' dedi.
Ama iş işten geçmişti.
“Mr.Leé,Mr.Black'in yanına geçin”
Felix istemsizce oturduğu yerini değiştirmek zorunda kaldı.“Dönem sonuna kadar benim ve diğer derslerde aynı bu düzende oturacaksınız eğer farklı bir şekilde görecek olursam yapacaklarımdan sorumlu değilim”dedi.
Felix bıkkın bir şekilde nefes aldı. Önünde Potter arkasında Pettigrew ve Lupin yanında ise Black oturuyordu.
“Sanırım yeniden karşılaştık”dedi Black.
“Maalesef ki”
“Aa deme öyle arkadaşız diye sanıyorduk”dedi Alayla Potter.
“Değiliz... Aslada olamayacağız”
“Ama biz arkadaş olmak istiyorduk”dedi Black.
“Dersi dinleyin sizin yüzünüzden ceza yiyemem”
“Peki”diyerek yine aynı haylazlıklarına devam ettiler.
“Susun artık!”dediğinde Sirius ona gözünü kısarak baktı.
Ve yüzünü yaklaştırarak “Bana bak Leé... Bizimle uğraşma”dedi.
Felix yüzünü çekerek “Asıl siz benimle uğraşmayın”dedi.
Ve o anda zil çaldı Felix bütün eşyalarını alarak oradan ayrıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Heir|•Hyunlix/Sirius Black•|
Fiksi Penggemar"Never look back, don't write ridiculous letters, run away and hide in the darkness..." "Düşman mıyız?" "Düşman olamayacak kadar yakınız, tıpkı arkadaş olmayacak kadar yakın olduğumuz gibi..." Hyunlix/Sirius Black Au