"Mutluluğum bi' gülüşüne bakar."
Yorum sınırı:431 :)
Yazarın anlatımıyla~
-Zeynep sabah gözlerini açtığında Bora'nın yatağında tek yatıyordu,yanında Bora'yı göremeyine evdemi diye bakmak için yataktan kalktı.
Odadan çıkıp etrafa bakına bakına yürüdüğüne en son mutfağa ilerledi.
Kafasını eğip mutfağa baktığında Bora'nın kahvaltı hazırladığını gördü ve gülümsedi.
Bora'nın yönü tezgaha dönükken Zeyneb'in gözleri bir süre Bora'nın çıplak sırtında,geniş omuzlarında ve kocaman cüssesinde gezindi.
Bora'nın yönü hala tezgaha dönükken 'yıldızım? Neden orda bekliyorsun güzelim?'diye mırıldandı Bora.
Zeynep ise Bora'nın onu nasıl farkettiğini düşünüyordu.
Bora'nın yanına ilerleyip sırtına yanağını koydu ve sarılarak konuştu.'Geldiğimi nasıl anladın sevgilim?'diye mırıldandı uykulu sesiyle.
'Vanilya kokuyorsun,kokunu hissettim.'diyen Bora ile Zeynebin gülüşü arttı.
'Evet,parfümüm vanilyalı.'dedi Zeynep.
'Parfüm sıkmadan bile kokun vanilya gibi kokuyor yıldızım.'diyen Bora yaptığı menemeni ocaktan aldı.
Zeynep geri çekilip Bora'nın yüzüne gülümseyerek bakmaya başladığında Bora menemeni masaya bırakıp Zeynebin yanına geldi ve kollarının altından kaldırıp kucağına aldı.
Kendine yaslayıp Zeynebin boynuna kafasını gömdüğünde kokusunu içine çekti.'Vanilyalı Yıldızım,hiç bir şey aklımı bu kadar başımdan almamıştı.'diyen Bora Zeynebi kucağına sabitleyip yüzünü izlemeye başladı.
'Öylemi?'dedi zeynep tatlı ve masum çıkan sesiyle,bunu söylerken ki sesi o kadar şirin ve güzel çıktı ki Bora bir an aklına gelen kelimeyi unutup sadece Zeynebin gözüne baktı.
'Öyle,aklımı başımdan alıyorsun küçük yıldızım.'
Zeynep kıkırdadığında Bora sandalyeye oturup kucağına da Zeynebi sabitledi.
Bardaklara tek eliyle çay koyan Bora diğer eliylede Zeynebin belinden tutuyordu.
Çayları koyduğunda Zeynebin bardağını Zeynebe uzak koydu.
'Çay sıcak yıldızım,dikkat et elin yanmasın.'diye kısık konışsa bile gür çıkan sesiyle konuştu Bora.
'Tamam Sevgilim,teşekkürler.'diye mırıldanan zeynep Bora'nın kucağına rahatça oturdu.
Bora zeynebe göre baya büyük kaldığı için zeynep Bora'nın kucağında bağdaş kurarak oturabiliyordu,buna rağmen küçük kalıyordu.Zeynep çayından bir yudum aldığında Bora çayına iki çay kaşığı şeker atıp karıştırdı.
'Sen gün geçtikçe büyüyorsun sanırım bombacı,en son boyun kaç demiştin?'diye mırıldandı Zeynep.
'Sana geçenler söylediğim iki yıl önce ölçtüğümdü yeni ölçtüğüm ise 2 metre 3 santim.'diye mırıldandı Bora çayından bir yudum aldığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizik hocam (devamı)
RomansaArkadaşlar burdan yazıp final yapacağım şuanlık, bir zaman sonra ise hikayeyi baştan yazacağım daha güzel bir şekilde, şimdilik burda final yapacağım💙🪼🌊