İyi okumalarrrr
+++++
"Şu siktiğimin iç çamaşırını indir, yatağa geç ve kalçalarını iki yana ayır, bakalım neymiş kuyruk acın?!"
Ne dediğimi bende bilmiyordum ama artık kendimi durdurmayacaktım!
Jungkook dediğime en az benim kadar inanmamış olacak ki kaşlarını çatarak göğsüme sertçe vurmuştu."B-benimle dalga geçme!"
"Jungkook ben ciddiyim."
Kaşları söylediğimle gevşemiş yinede inanmadığını gösteren bakışlar atmıştı bana "Ciddiyim." bu söylediğimle bana inanmış gülümseyerek hızlıca boynuma atlamıştı.
"H-hyung çok teşekkür eder-"
"Hadi Jungkook, oyalanırsan vaz geçerim."
Hızlıca boynumdan ayrılıp yatağa koşmuştu. Yatağa kendini sertçe atarak oturmuş ve iç çamaşırını bacaklarından yavaşça indirip dudaklarını ısırarak bana cilveli bir bakış atmıştı. Sikeyim çok güzeldi.
Bende kendimi daha fazla tutamayarak hızlı adımlarla onun yanına gidecekken gözlerini kocaman açmış, yatağın çarşafını kendi üzerine örterken başını iki yana sallamıştı.
"Taehyung ben h-hazır değilim. Yani yıkanmadım v-ve terliyim, bekle yıkanayım sonra sen şey yaparsın bana, yemin e-ederim 10 dakikayı geçmez hmm?"
Ne kadar onu hemen şimdi arzulayıp istesem de benden çok şu anda o önemli olduğu için başımı onaylarcasına sallayıp vücudunu örtmeye çalışarak -sanki görmediğim şeyler- banyoya yürümesini izledim.
*****
Jungkook'un banyoya görmesinden yaklaşık 30 dakika sonra sıkıntıdan patlamamak için cebimden telefonumu çıkarıp biraz namjoon ile mesajlaşıp 10 dakika sonra telefonu cebime geri koydum.
"Jungkook hani 10 dakikalık işti?"
Kendimi tutamayıp kapının yanına yaklaşarak seslice konuştuğumda cevap gelmemesi ile birazcık işkillenmiştim. İçeriden anlaşılmayan seseler dışında su sesi de gelmiyordu...
"Jungkook?"
Yine ses yoktu.
"Jungkook içeri giriyorum!"
Artık dayanamayıp kapıyı açtığımda Jungkook'un küvette domalmış bir şekilde deliğini parmaklamasını ve deli gibi kendini çekmesini beklemiyordum.
"Ahhh!"
Kendini sert bir şekilde çekip, parmaklarken kendinden geçmişti oyleki bana cevap verme tenezzülünde bile bulunmamıştı.
"H-hyung gel yardım et artık!"
Çırılçıplak bir şekilde küvette kendini rahatlatmaya çalışırkenki görüntüsünü biraz izleyip zihnime kaydettikten sonra onu kuvvetten kucağıma alarak kaldırmış banyodan çıkarıp ıslak bedenini yatağın üstüne yavaşça indirdim.
"Önce seni kurutayım sonra-"
"Hayır t-taehyung kurutmana gerek yok hemen ilgilen benmle o y-yeter b-bana"
"Jungkook sus!"
Hızlıca banyoya girip askılıkta duran beyaz bornozu alarak Jungkooku saçına kadar özenle kurutup bornozu yatağın kenarına sabırsızca fırlattım.
"Hadi şimdi uzan bakalım."
Daha sözümü bitirmeden domalıp beyaz kalçalarını iki yana ayırması ile yutkunarak içime derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. V 𐤀
FanfictionTaehyung Namjoon'un numarasına mesaj atacağına, yanlış numara alıp Jungkooka yazar. Bilinmeyen numara Namjoon silahları getirdin mi? 09** ? NOT: İlk ficim olduğu için acemice yazdım haberiniz olsun okumadan önce 2 kere düşünün! Semetae Ukekook Tex...