ARKADAŞLAR BÖLÜM CINSEIK İÇERİR HABERİNİZ OLSUN.
RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN!
Uyarımı yaptığıma göreee~~~İYİ OKUMALARR~~~
°°°°°
Jungkook
Nerde kalmıştık... Ah beni izinsizce öpmesinde.
Uzun bir tartışma süresinden sonra biraz durulmuştuk ve bende Taehyung'un kucağında oturmaya devam ettiğimi fark etmiştim.
Bunu fark etmeme rağmen taehyung'un kucağından kalkmak gibi bir hamle yapmadan oturmaya devam ettiğim sırada Taehyung bunu yanlış anlamış kaşlarını aşağı yukarı kaldırıp imalı imalı yüzüme bakmıştı.
"Eee mingyu mudur nedir, o şeyi koduğuna göre bu bir işaret mi.. Hem geçen sefer yapamamıştık hatırlatırım."
Elleri yavaşça kalçalarımı sarıp sıktığında yutkunarak içimdeki hazzı geri plana atmaya çalıştım.
"Evet yarım bırakmıştık, kimin yüzündendi acaba... Ah doğru ya karın olacak kadın için beni o halde bırakıp gitmiştin ama sana bir şey söyliyim mi Kim. O hakkı bir kere kazanmıştın ve kullanmamıştın şimdi de izin vermiyorum Taehyung bey. Şansınızı kaybettiniz. "
"Sikeyim... Bey diyen o ağzını."
Onu çıldırmış olmanın verdiği mutlulukla sikimin şu an çatlayacak kadar sert olmasını bir an unutup dilimi dudaklarımda gezdirerek sırıttığımda Taehyung dudaklarıma bakarak başını geriye atmış ve seslice inleyerek sikimin daha da sertleşmesini sağlamıştı.
"Jungkook şu an seni kucağımda çok fena sikesim var ve belli ki sende bunu çok istiyorsun."
"İstediğimi de nerden çıkardın?"
Aslında istediğimi belli ettiğimi düşünmüyordum... Nerden anlamıştı ki?
"Demek öyle... Peki şaha kalkmış sikine de söz hakkı verelim mi? çünkü senin aksine bir şeyleri baya belli ediyor."
Ah doğru ya... Pantolonumu zorlayan sikimi fark edeceğini hiç düşünmemiştim.
"Olabilir ama bu seninle sevişmek istediğim anlamına gelmez sonuçta bu işi kendi başıma da gayet güzel halledebilirim."
"Seni becererek zevkin doruklarına çıkaracak bir Kim Taehyung varken tek başına mı indireceksin sikini?
Hiç sanmıyorum."Bir bakıma doğru söylüyor olabilir çünkü kendi başıma da halledecek olsam yine onu hayal ederek kendime dokunacağım... Son zamanlarda yaptığım gibi.
"Evet tek başıma indireceğim bir sorun mu teşkil ediyor?"
Bu söylediklerime gözlerini devirecek gibi olsada son anda sırıtarak alt vücudunu hızlıca yukarı kaldırarak aletini daha da fazla hissetmemi sağlamıştı.
Daha tepki veremeden kalçalarımda olan ellerini kullanarak beni altına alarak üstüme çıkmıştı.
Siktir tepki veremeyeceğim kadar hızlı olmuştu....
"Benimle sevişmek istemiyorsun değil mi?"
İstiyorum hemde çok.
"Evet, istemiyorum."
"Sana dokunmamı da istemiyorsun?"
İstiyorum hemde her yerimi morartacak kadar sıkı tutmanı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. V 𐤀
FanfictionTaehyung Namjoon'un numarasına mesaj atacağına, yanlış numara alıp Jungkooka yazar. Bilinmeyen numara Namjoon silahları getirdin mi? 09** ? NOT: İlk ficim olduğu için acemice yazdım haberiniz olsun okumadan önce 2 kere düşünün! Semetae Ukekook Tex...