Chciałbym Cię znów poczuć... { spotkanie przy jeziorze }

68 7 16
                                    

Następnego dnia nie dostałam żadnych misji tak samo jak Tomioka i inni. Pomyślałam o wspólnym wypadzie nad jezioro z kilkoma jeszcze filarami. Postanowiłam wysłać list do: Kanjori, Rengoku, Shinazugawy, Iguro, Tokitou i Tomioki. Kilka minut później dostałam odpowiedzi że się zgadzają.
Umówiliśmy się że posiedzimy przy jeziorze, na godzinę 15.40, więc miałam jeszcze trochę czasu.
Do mojego pokoju nagle wszedł Giyuu. Była bardzo zdziwiona jego szybkim przyjściem, ponieważ mieliśmy jeszcze półtorej godziny.
- Coś się stało Tomioka-san?
Spytałam pakując swoje rzeczy do torby.
- Chciałbym Cię znów poczuć...
Zarumieniłam się i to bardzo.
- Gdy skończę się pakować, dobrze?
Gdy skończyłam się pakować usiadłam na biurku a on się do mnie przybliżył i zaczął mnie całować. Zszedł na szyję i zaczął mi robić malinki. Starałam się nie wydać żadnego dziwnego dźwięku ale los postanowił zrobić inaczej.
-Mmm... *uduszę się i przez okno zaraz wylecę*
 Gdy spojrzałam na zegar zobaczyłam ze jest godzina 15.02.
- Tomioka-san... musimy się już zbierać...
- Ale nam się nigdzie nie śpieszy...
- ale chcę te malinki trochę przykryć, aby przypału nie było...
-Dobrze...
Puścił mnie a ja wzięłam bandaż.
- Możesz mi owinąć tym szyję? Bo innego pomysłu nie mam...
- Okej...
Zrobił to tak, abym się nie udusiła czy może mi nie spadło.


*******

@Dolores_mahajs ogółem będziesz mogła mnie zabić ale idę Ci pisać ten rozdział o którym ci pisałam :))

BAJ BAJ

Czemu o nim myślę, jak go nienawidzę (16+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz