Ne diyeceğimi düşünürüm ve "Ah..sen de o aptal kasklı çocuksun."çocuğun bana sert bir bakışla baktığını görürüm.
"Hah aptal mı..? Ben şimdi kimin aptal olduğunu göstericem" diyerek bana elini yumruk yaptığı an hoca gelir ve bana "şimdilik kurtuldun velet.." der ve bende umursamayarak göz deviririm..velet mi hah.Mor saçlı çocuk yanıma oturduğu an hızlıca kalkarım ve hoca bunu görür."Ah sen yeni öğrencisin ismin ne bakalım buraya gel." Hocanın sözüyle birlikte tahtaya doğru yürürüm ve hocanın tam yanında dururum.
Hocanın yanına geçtiğimde arkalardan bir fısıldama gelir "hah aptal.."diyerek sırıtarak bana bakar. Bunu duyan hoca gitarcı çocuğa bakarak. "Minho! Buraya gel." Der ve adının minho olduğunu öğrendiğim çocuk göz devirerek hocanın yanına gelir."arkadaşına kötü söz söylediğin için tek ayak üzerinde bekle!"
"Ah hadi ama hocam! Niye bekliyorum."
Onun itirazını duyunca küçük sesle kıkırdarım.Minho kıkırdadığımı duyunca bana bakarak boğazını kesme hareketi yapar ve bunu hoca tekrar görünce "Bütün ders bekliceksin tabi.." der ve Minhoda elini yumruk yapar tabi bende irkilirim.Hoca bana dönerek "Hadi kendini tanıt bakalım" der ve o sırada Minho tek ayak üzerinde beklemeye başlar."Ben Hwang Hyunjin buraya x lisesinden geliyorum umarım iyi anlaşırız." Diyip gülümserim Minhoda göz devirir.
Hoca, "Teşekkürler Hyunjin. İstediğin yere geçebilirsin" der ve bende ilk oturduğum yere geçerim. Minhonun da bakışlarını üstümde hissederim..
Bir ders çabucak geçer zilin çalmasıyla Minho yanıma gelir.."Nerde kalmıştık Hyunjincim?"der ve bende tabi sıranın gerisine doğru giderim "Bilmem nerde kalmıştık?" Derim ve jisung yanıma gelir "seni arkadaşlarımla tanıştıracağım hadi kantine gidelim" der ve bende jisungu onaylayıp sıradan kalkarım. Onunla beraber kapıya doğru ilerlerim ve Minhoya bakıp ufak bir dil çıkarırım ve hızlıca sınıftan çıkarız ama Minhonun arkamdan seslenişini duyuyordum.
Kantine gitmek için merdivenlerden ineriz ve kantine geliriz. Toplam 3 kişi ben ve Jisungu bekliyordu onların yanına gidip "Evet Hyunjini getirdim!" Der Jisung ve bende onlara tebessümle küçük bir el sallarım "Merhaba" onlarda bana karşılık merhaba der gülümseyerek kendilerini de tanıttıktan sonra kantine gidip bir tane americano alırım.Jisunglar americanomu tatmak için koşarken bende sınıfa doğru koşarım ve merdivenlerden çıkarken önüme bir beden çıkar ve ona çarparım..
"AMAN TANRIM AMERİCANOM!" Derim ve kafamı hafif kaldırdığımda Minhoyla göz göze gelirim.
"Niye bu kadar dikkatsizsin!" Der ve ben yine "merdivenlerden böyle mi çıkılır be!" Minho kaşlarını çatarak "Hah?" anlamsız bir bakış atar "Bana kahve borçlusun!"oda bana bakarak "sende bana bir üst borçlusun.." bu sözü duyunca göz deviririm ve omuzuna çarparak geçerim Minhonunda kısık sesle küfür ettiğini duyabiliyordum. Americanonun geri kalanını çöpe atarım ve sınıfa giderim.
Umarım begenmissinizdiuirrr🤍🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitaristim/Hyunho
Fanfictionokula yeni gelmesiyle popüler olan hyunjin ve bir grupta gitarist olan popüler minho..