III

151 19 18
                                    

Sınıfa geldiğimde kimsenin olmadığını görürüm ve bu fırsatı yakalayarak sırama doğru ilerleyip çantamdan yedek bir tişört alırım ve Jisunglardan öğrendiğime göre soyunma odasına gitmeye karar veririm.

Sınıftan çıkarım ve merdivenlerden aşağı hızlıca aşağı inmeye başlarım. Spor salonunu görürüm ve hemen yanında soyunma odasının olduğunu görürüm.

"Vay be burası eski okulumdan daha büyük" derim ve soyunma odasına doğru ilerlerim. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzarayla elimdeki tişörtü düşürürüm.

Minho bana bakarak "Burada ne işin var!" Minhonun dediği ile açık ağzımı kapatırım.. şahsen Minhoyu üstü çıplak bir şekilde görmeyi planlamıyordum. "Üstümü değiştirmek için gelmiştim" Minho bana kısık gözlerle bakarak "değiştir o zaman" der ama benim gözüm tekrar Minhonun yapılı vücuduna kayar.

"Senin önünde mi?" Minho bana göz devirerek "Başka soyunma odası yok Hyunjin.. ayrıca bende şuan gözlerinin önünde yarı çıplağım" hızlıca arkana yürüyerek "arkanı dönersen seni öldürürüm" Minho kısık sesle "Ah.. peki" onunda köşeye koyduğu tişörtü giymeye başladığını görürüm ve bende hızlıca üstümü çıkartırım ama aklıma tişörtümü yere düşürdüğüm gelir.

"Ah.. Tanrım" hızlıca kapının oraya yürürüm ve tişortümü yerden alırım. Arkamı döndüğümde şaşkın gözlerle bana bakan Minhoyu görürüm.. yarı çıplak bir şekilde..

Sırıtarak "yoksa manzara hoşuna mı gitti?" derim
Hemen gözlerini vücudumdan ayırır ve "Saçmalama! Ve şu üstünü giyin." Göz deviririm ve tişörtümü giyerim.

Soyunma odasının kapısını açarım ve merdivenlere ilerlerim.

~~

Okuldan sonra

Okulun ilk gününü bitirdiğimin heyecanıyla hızlıca çantamı toparlayıp sınıftan çıkarım. Merdivenlere yürürken Jisung ve Felix'i görüp ufak bir görüşürüzden sonra merdivenlerden inmeye başlarım.

Okulun bahçesinden çıktığımda Minhoyu motoruna binerken görürüm ve Minhoya göz devirip yoluma devam ederken arkamdan sertçe kolumu çekerek beni kendine döndürür "ne yaptığını sanıyorsun sen?!" kaşlarımı çatarak "sadece göz devirdim!"
keskin gözleriyle "geldiğinden beri bana ayrı tavırların var.. bu hiç hoş değil Hwang Hyunjin."

Göz devirerek "sana tavır yapmayı seviyorum.. ve devam da edeceğim." Yüzünü bana yaklaştırdı ve sırıttı "Cüret edebiliyorsan yap ama sana karşı hiç nazik olmayacağım, haberin olsun." Diyip kaskını taktı ve motoruna binip ortadan kayboldu.

Bende o sıra az önce ne yaşadığımızı düşünüyordum.. kabul etmeliydim ki bu çok ateşliydi..

Herşeyi unutup evime doğru yürümeye başlarım.

~~

Akşam olmuştu ve yatağımda oturmuş sosyal medyada geziniyordum. Biraz acıktığımı hissettim ve mutfağa inip atıştırmalık birşey var mı diye bakmaya başlarım.. ve maalesef hiçbir şey yoktu. O yüzden markete gitmeye karar veririm ve anneme söyleyerek evden çıkarım.

Markete geldiğimde kendim için ramen alırım ve kasaya gidip öderim.

Marketten çıktığımda evime doğru yürürken önüme beş kişilik erkek grubu çıkar. Gruplarından biri sırıtarak "sen yeni öğrencisin değil mi?" der ve bende kafamı olumlu anlamda sallarım.

Yanlarından tam geçerken aralarından biri beni kolumdan çeker ve beni kendine doğru çeker "hey, ne yapıyorsun bırak beni!" derim ve çocuk beni kendine bastırır.

Onlardan kurtulmak için çırpınırken onların arkasından bir bağırma sesi gelir ve bana dokunan adamı kendine çevirerek sert bir yumruk atarak adamı yere yığar ve adam yere düştüğünde gördüğüm kişi

Lee Minhoydu...

Nasıldıııı beğendiniz mi?🤍🤍


Nasıldıııı beğendiniz mi?🤍🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gitaristim/HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin