Onu gördüğüm an şaşırmıştım kalbim güm güm atıyordu ama beni sevmiyordu peki ya neden korudu? Kafamda bir sürü soru dönerken bana baktı ve "sana bir şey yaptılar mı?" dedi ve bende "Hayır.. ben teşekkür ederim.." kaşlarını çatar ve "benden bu nedenle teşekkür etme, sinirim bozuluyor."ona bakarak "Ama sen-" bana yakınlaşır ve "teşekkür edilecek bir şey yapmadım ve daha kendini korumayı bile bilmiyorsun git biraz teknikleri araştır" bende bu sözle göz deviririm "sana mı kaldı ben belki onların beni götürmesini istiyordum." O bana sert bir ifadeyle bakarak "Hwang Hyunjin!" Diye bağırır.
"Ne var yani beni mi umursuyorsun"
Derim oda kaşlarını çatarak "Hayır bir kerecikti sadece, sana bir şey olursa sataşacak biri bulamam diye kendime üzülüyorum." onun bu sözüne karşı "hah, bende senin beni korumana meraklı değilim zaten! " Bana göz devirir ve "tamam o zaman bir daha korumam" der bende bu dediği söze karşı "tamam o zaman bunu aklıma kazıdım beni korumayacaksın!"Minho göz devirerek benden uzaklaşır
~~~
Yine okul sabahı uyanmıştım. Dünkü olay yüzünden pek iyi uyuyamamıştım.. niye uyuyamamıştım ki? Sevmiyorum onu.. gıcık ediyordu beni. Ben düşüncelere dalmışken annem odaya girdi ve kahvaltıya gelmem gerektiğimi söyledi. Annem odamdan çıktıktan sonra günlük rutinlerimi yapıp aşağı inerim. Dün geç kaldığım için formamı erkenden giymiştim.
Kahvaltımı yaptıktan sonra ayakkabılarımı giyip çantamı hızlıca alıp evden çıkarım. Yoksa yürürken birden yanıma Jisung ve Felix gelir ve okula beraber yürürüz.
Okula geldiğimizde Minhoyu görmemek dileği ile sınıfa doğru çıkarız.
Sınıfa geldiğimizde sirada oturmuştu ona baktım ve onunda bana baktığını görünce hemen gözümü kaçırdım ve onun yanına geldim."Çekil sıraya geçiceğim." Oda bana kaşını kaldırarak "Geç o zaman."dedi bende göz devirip "Bak kalk geçiyim" oda beni baştan aşağı süzerek "zor olucak kalkmam."dedi.
Göz devirip bacağının üzerinden geçerim ve sırama otururum. "Kalkman o kadar zor değildi." Bana kafasını döndürerek "geçmende fazla zor olmadı zaten."dedi bu çocukla konuşunca her zaman moralim bozuluyordu.Hoca sınıfa girip selamlaşırız tabi Minhoda kafasını hemen sıraya koydu sonrasındada ders işledik ve 40 dakikanın sonunda teneffüs zili çalmıştı.Minhoya dönerim uyumuştu bütün ders böyle çok tatlıydı Minho uyurken bende onu izlemeye başladım.Gözlerini açıp bana baktı ve hemen kafamı başka yere çevirdim "ben seni izlemiyordum ki" Minhoda sırıtarak "Tamam öyleyse" demişti ve kafasını sıraya geri koymuştu.
Bende öğlen arasına geçtiğimiz için Minho'nun uyanmamasına dikkat ederek oradan uzaklaşırım ve Jisungların yanına bahçeye inerim.
Onları köşede oturmuş bir şekilde görürüm ve hemen yanlarına giderim."bu akşam buluşalım mı?" Bütün hepsi bana dönerler.
Bangchan;
-Changbinleride çağıralım.Bangchan'ın dediğine karşı kafamı olumlu şekilde onayladım.
Jisung;
-benim evde buluşabiliriz.Hyunjin;
-Olur o zaman beraber Jisungun evine gidelim?Hepimiz kafamızı sallarız ve okulun bitmesini beklerim..
Devami geliceeeekk umarım begenmissinizdiuirrr🤍🤍🤍🤍
Sizce nasıl gidiyor💓??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitaristim/Hyunho
Fanfictionokula yeni gelmesiyle popüler olan hyunjin ve bir grupta gitarist olan popüler minho..