V

114 14 18
                                    

Okul çıkışı hep beraber Jisungun evine doğru yürümeye başlamıştık. Aramızda şakalar ve sohbetler dönerken Jisungun evine gelmiştik bile. Evine geçtiğimizde hepimiz kendimize koltuk seçip otururuz ve tekrardan sohbet etmeye başlarız.

Jisung Bangchana dönerek "Changbin ve arkadaşları ne zaman geliyor?" der ve bangchan cebinden telefonunu çıkartıp changbinle olan mesajına girer ve "birazdan burda olurlar" der.

Hep beraber biraz daha sohbet ettiğimizde zil çalar ve Jisung koşarak kapıyı açmaya gider. Bangchanlara tuvalete gitmem gerektiğini söyleyip oturduğum yerden kalkarım ve tuvalete doğru ilerlerim.

Tuvalette işimi hallettikten sonra tuvaletten çıkarım ve salona doğru yürümeye başlarım. Ben koridorda yürürken Changbinlerin sesini duyuyordum.

Salona geldiğimde koltukta oturan kişilerden birinin Minho olacağını düşünmüyordum.. yine mi karşılaşmıştık onla!

O beni görmemişti sanırım çünkü telefona bakıyordu. Hızlıca kalktığım yere tekrardan otururum ve oturduğum an iki çift gözü üstümde hissederim. Sessizce küfür ettiğini duyabiliyordum ama duymamazlıktan gelirim ve bende cebimden telefonumu çıkartıp bakmaya başlarım.

Aradan 10 dakika geçtikten sonra Changbin kaşlarını çatarak bize bakar ve "Buraya telefon bakmaya gelmedik değil mi Hyunjin ve Minho?" İkimizde hızlıca başımızı kaldırdığımızda telefonları masaya koyarız ve konuştukları muhabbeti dinlemeye başlarız.

Birden Felix ortaya Doğruluk mu Cesaretlilik mi oyununu ortaya atar. Tabi ki bu herkesin hoşuna gitmişti... özellikle Jisungun çünkü aramızda en garip soruları soran oydu.

Herkes oyunu onaylar ve Jisung mutfaktan şile alarak masanın tam ortasına koyar "başlıyoruz o zaman!"

Şişe dönmeye başlayınca şişe Changbin ile Seungminde durur. Changbin parmaklarını çatlatarak "Evet Seungmin.. Doğruluk mu Cesaretlilik mi?" Seungmin biraz düşünerek "Doğruluk" Changbin biraz düşünür ve "tam olarak kaç kişiyi öptün" diye sorunca seungmin parmaklarıyla saymaya başlar ve bu herkesi güldürür. Seungmin sonunda parmaklarıyla saymayı bitirdikten sonra "1" herkes şaşırarak seungmine bakınca Changbin "Parmaklarını yormasaydın ya" dediğinde Minho hariç herkes güler.

Şişeyi tekrar çevirdiklerinde şişe Jisung ve Hyunjin arasında durur. Jisung bana soracağı için hafif tedirginleşirim ama içimdede cesurluk vardır.

Jisung bana sırıtarak bakar ve "Doğruluk mu Cesaretlilik mi Hyunjin?" Gülümseyerek "Cesaretlilik" derim bakalım Jisung ne kadar zorlayabilecek?

Jisung sırıtarak düşünmeye başlar ve bana bakarak "Aramızdan biriyle 7 Dakika boyunca bir odada kalacaksın" şaşkın gözlerle jisunga bakarım. Bu kadar zorlayacağını tahmin etmeliydim...

Gözlerim herkesin yüzünde gezerken Minho birden "çok düşünme benle kal" dediğinde tepki vermeden Minho oturduğu yerden kalkmıştı bile.

Herkes aralarında gülüşürken Minho beni oturduğum yerden kaldırır ve beni Misafir odasına götürür.

Odaya geçtiğimde yatağıma otururum ve Minhonun kapıyı kilitlediğini görürüm.

Minho oturduğum yatağın diğer ucuna oturur ve uzanır. "7 dakika boyunca burada ne yapmayı planlıyorsun Hyunjin?" Bunu dediğinde Minhoya dönerim ve "Burada ne yapabiliriz ki.." derim

Minho kafasını yatak başlığına yaslar ve yüzünde küçük bir sırıtma olur.. bu beni biraz da olsa germişti.

Minho uzandığı yerden kalkım yanıma doğru gelir ve sırıtarak "bu oyunun hakkını vermeliyiz değil mi Hyunjin?" Der ve aniden dudaklarını dudaklarıma bastırır.

Bu bizim bildiğimiz Lee Minho muydu?



NASİLDİİ BEGENDİNİZ Mİİ🤍🤍

Gitaristim/HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin