O iğrenç olaydan sonra Ada ile her bakıştığımızda o anlar aklımıza geliyordu o kız da 9. Sınıf mış zaten belliydi büyük olduğu neyse 1 ay falan hiç bir aksiyon olmadı ben zihnen biraz dinlendim dersler de baya kötüleşmişti hatta büyük ihtimalle LGS den sonra Sanayi yolları gözüküyordu Artık Mayıs ayındaydık havalar da bı 20-25 derece falandı kızlar şort-crop gezinmeye başlamıştı ben evde otururken kapı çaldı annem açtı bı baktım Melis ablalar gelmiş ve asıl bomba kızın ayağında çıplak ayak bir şekilde topuklu var bu sanırım son seviye falan tabi son gördüğüm rüya ve olaydan sonra biraz çekinmiyor değilim ama durduramıyorum kendimi hemen ayaklarını koklamanın yollarını planlarken Topukluyu koklamak geldi aklıma gizlice gittin ve içime çektiğimde az ama keskin bir koku ile karşılaştım belli ki ayaktan gelmişti bu koku salonda sadece Melis abla vardı annemler mutfaktaydı küçük kuzenim ise odamda YouTube izliyordu Melis abla yorgun argın yattı koltuğa bizim koltuk "L" koltuk cinsinden Melis abla ayağını uzattı ben ayağını uzattığı tarafa oturdum ama şuan ki pozisyon gayet normaldi ben sanki çok yorgunum gibi iç çektim ve uzandım Melis abla telefonuna bakıyordu beni görmüyordu ben hemen burnumu ayağıma yaklaştırdım ve kokladım kokusu ağırdı dışarıya gelmiyordu ama derisi fena kokuyordu ben 1-2 kere kokladım Melis abla bir anda ayağını uzattı o da benim kafama geldi hemen "Ay Atakan iyi misin ay bı de uzatmışım ayaklarını yüzüne doğru." Ben de bişey olmaz dedim ve odama geçtim pek bir çare yok gibiydi 15-20 dakka sonra geldim bu ayağını koltuğun arka tarafına doğru uzatmış kulaklığı takmış şarkı dinliyor gözleri kapalı bir şekilde ben hemen görünmeden koltuğun arkasına geçtim yalan atmak için çok müsait ortamdı suç üstü olmadığı sürece yakalanmazdım ama kız sonuçta uyanık diye düşünüyordum ta ki horlama sesini duyana dek hemen olayı çözdüm kulağını çıkarıp ayağına yöneldim (Dediğim gibi uykusu baya derin yani müzik dinlerken uyuyabiliyor) ben salon kapısını kapattım en azından biri gelirse 1-2 saniyem olsun diye hemen ayaklarının yanına geldim artık biraz ustayız başparmağının arasını açıp koklamaya başladım doyamadım 1-2 dakka kokladım alıştık artık aleti meydana çıkardık o başparmağının arasına sokup git gel yapmaya başladım ama müthiş bir his ben dayanamadım derken bir anda boşaldım ama sıvının hepsi kızın yüzüne gözüne geldi ben hemen aleti gizledim 3-4 saniye sonra uyandı bune Atakan? Pardon Melis abla süt döküldü (işte şimdi bittim) bune oğlum üffff sende bir adam olamadın he uyku da bırakmıyon adamda diyip yüzünü yıkamaya gitti ben çok ama çok korktum eğer olay anlaşılsaydı hayatım biterdi sonra geldi kız içerden "Oğlum bu nasıl süt yapışkan baya kaymaklı sanırım." Dedi ben güldüm o da "Ne gülüyon mal alırım ayağımın altına he" dedi ben daha fazla macera istemiyordum hemen odama kaçtım tuvalete aleti yıkadım içim içime sığmıyordu o ayaklara yakın olamadan duramıyordum ama kız mutfağa geçmişti yapabilecek bir şey yok dedim sonra aklım o topuklu ayakkabılarda kaldı dayanamadım mutfağın kapısı kapalıydı hemen aldım topukluları odama kaçtım normalde hep nefes nefese koklardım ayakkabılarını şimdi ilk defa bu kadar sakinim öncelikle ayakkabı siyahtı ince topuğu vardı yükseldiği standartın biraz altıydı numarasına baktım 38 di şimdi kesinleşti numara işi hemen içini kokladım baya sardı yalamaya başladım tabanını fena tuzluydu sanki her gün giyiliyor yani öyle bir tuz tadı neyse sonra Melis abla "Anne ayakkabılarım nerde?" Dedi ben hassiktir diyip son çare dolabımın içine sakladım ve içeri gittim Annem ayakkabılığa dikkatlice bakarken teyzem "Kızım her gün işte giyiyordum o ayakkabıyı Bir kere izin verdim onda da çaldırdın ya" dedi ben içimden ha*si*tir dedim şimdi iyice midem bulanmaya başladı 40 yaşındaki kadının her gün giydiği ayakkabıyı yalamıştım çok iğrendim annem Melis ablaya bı tane terlik verdi onunla eve gittiler ben ise sonraki gün Topukluyu çöpe attım.1 ay sonra LGS ye girdim ve tahmin edeceğiniz gibi b*k gibi yaptım babam işte başlamam gerektiğini söyledi ben sanayide çalışmak istemediğim için şehri dolaşmaya başladım berberlik benim işim değildi marketler ise çok sıkıcıydı derken tam eve dönüyordum o kocaman ayakkabı mağazasını gördüm kapısına gittin erkek çalışan aranıyor yazıyordu ben sordum dediki normalde 20 veriyoruz sana 15 verelim gel yarın başla dedi ben kadın erkek karışık mı ilgileneceğim dedim o da Sen kadınlara bak ya yaşın küçük sıkıntı olmaz hatta 10-30 yaş arası sende dedi ben çok mutlu şekilde eve döndüm her gün genç kızların ayağına dokunmak hatta kokuyorsa kokusunu almak müthiş olacaktı.(Umarım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. SINIFTAN LİSEYE BİR ERKEĞİN AYAK MACERALARI (+18)
Fiksi Umum8. sınıfa giden Atakan küçüklüğünden beri ayaklara ilgi duyar ve bunu gizlemeyi başarır ancak 7. sınıfta yaşadığı bir olay sonucu işler bambaşka yerlere gelir.(Büyük kısmı KURGUDUR.)