"Lana,părinții tai au sunat exact când am intrat pe ușa apartamentului tau" era tot ce se auzea în capul meu timp de un minut în care cred ca stăteam să procesez ce tocmai a zis Derek.
"-Cum?Au sunat? Ce au zis?Le e dor de mine? Cum să nu le fie, sunt părinții mei"am zis totul foarte repede
"-Defapt când eu am văzut numărul nu am răspuns ,este un lucru care trebuie să îl faci tu."
"-Cum?Nu ai răspuns?Puteai să îmi dai mie telefonul după ce răspundeai.....acum poate nu o să mai sune niciodată.." am zis cu o voce tristă
"-O să mai fie ocazii, orice părinte își iubește copilul" zice cu o voce cu puțină speranță în ea
"-Sper." spun cu vocea plictisită de mai devreme
"-Vii la o plimbare cu mine?"
"-Nu, mulțumesc de idee dar mă duc singură, trebuie să mă destind puțin, să pun gândurile cap la cap și după poate te chem și pe tine." zic ridicandu-ma și analizand cu ce haine sa mă îmbrac.
"-Poate?"
"-Da, poate pentru ca POATE stau până la 12 afară și tu încă mai stai cu părinții și te înțelegi cu ei și nu te lasă la ora aia"
"-Înțeles șefa" a chicotit
.
.
.
.
.
M-am schimbat și am plecat afară . Merg pe o alee și văd un semn mare cu "seara karaoke" .Cred ca o să întru și eu în jocul acesta de karaoke, până la urmă, sunt cântăreață. Mă apropii de clădire și prin geamul transparent văd aproape toți ascultătorii trupei noastre. De unde știu?Ei bine când stau și cânt pe scenă mă uit și la acel grup de 100-120 de oameni care ne ascultă și cred ca 60-70 din ei sunt aici.Vad ca lângă karaoke e un magazin de peruci și brusc îmi vine o idee și intru în el.
"-Bună ziua" mă salută respectuoasă vânzătoarea
"-Bună ziua, aveti cumva o perucă șatenă până la umăr?"
"-Da, desigur dar asta nu se potrivește cu look-ul dumneavoastră" îmi spune și ea chiar are dreptate, pantaloni de piele mulați și geacă de piele cu o perucă așa "cuminte" e deplasat
"-Știu, mă puteți ajuta și la asta?"o întreb
"-Desigur, vino cu mine" îmi zice și imi face semn spre o cabină de probăDupă aproximativ o oră de probat cred ca ținuta e completă, o rochie simplă ,albă cu nasturii maro.
"-E perfect!"am zis eu către vânzătoare
"-Da, este. Acum poți să îți iei și peruca"
"-Cât costa toate astea?"
"-10 dolari" a zis
"-Cum?Atât de puțin? Nu se poate! Numai perucă cred ca e atât" am zis uimita
"-Pentru haine nu îți iau bani pentru ca sunt din partea casei, așa fac pentru fiecare cumpărător"
"-Mulțumesc mult" am zis și i-am dat banii și am plecat"-Sper ca karaoke-ul să nu fie închis " am gândit cu voce tare
Mă apropii de karaoke și văd ca încă e deschis, noroc chior.Îmi pun peruca pe cap și intru si aleg melodia " Read all about it" , urc pe scenă și incep să cânt când un băiat vine și mi se alătura.
CITEȘTI
Deep inside me( română)
FanfictionÎn această carte este vorba despre o fata de 25 de ani. Lana cântă intr-o trupă rock deși ei ii place să asculte muzica clasica în timpul ei liber. Ea este certată de 10 ani cu părinții ei iar momente importante stau să se întâmple. Oare va fi dest...