*Porniți muzica *
Așteptăm de jumătate de oră să se umple avionul de oameni. Între timp mi-am ales ținta din această țară:Venetia.La început credeam ca e imposibil dar acum ca mai sunt doar două locuri, cred ca e posibil. Îmi pun căștile și dau la întâmplare o melodie și îmi așez capul pe spate. Îmi fac o listă în cap cu ce am și ce am pierdut până acum:
1. Mi-am pierdut părinții
2. Îl am pe Jack.
3. Ii am pe Derek și Tina.
4. Am pierdut rock-ul.
Se pare ca sunt intr-un fel în balanță... Trebuie să nu mă mai gândesc la trecut...spun asta în mintea mea și simt cum mă ridic în aer dar stând pe scaun. Aproape ca țip până se așează Jack pe scaunul de lângă mine și mă ia în brațe și mă sărută pe frunte.
- Va fi bine! Îți promit! Îmi spune și mă strânge mai tare în brațe.Pur și simplu dau de căldură și adorm.....Jack's POV
E așa firavă .. Și a pierdut mult... Cu orice m-ar minți eu nu aș putea să ii întorc spatele... Nu ei.
Nu știu ce ar vrea ea să facă în Italia și celelalte țări dar trebuie să o protejez ca să nu facă ceva nebunesc de care să regrete mai târziu....Lana's POV
Mă trezesc puțin zguduită de Jack pentru a coborî din avion. Încă sunt somnoroasă dar o zi în Italia cred ca mă va ajuta. Deschid în mintea mea lista cu LUCRURI DE FACUT IN ALTE ȚĂRI și realizez ca toată viața mi-am dorit să fug printre porumbeii din fața catedralei Basilica .Deci hai să o facem! Eu și Jack luăm un taxi de la aeroport și între timp Jack are chef de conversație. Hai să îi fac jocul.
-Ce facem la Basilica? Întrebă el
-Ai să vezi... Spun fără să îl iau prea mult în seamă
-Ai spus 6 țări, 6 mistere. Deci să începem....
-Nu aici, okay?
-Okay.Taxiul ne lasă în jur de 30 de m de Basilica, ne luam valizele și plecăm în drum.
-Acum poți să îmi spui?
- Bine... O să îți spun. Dar cu o condiție: când plecăm din Europa ,plecam în New York. Mătușa mea are o casă acolo și vreau să stau cât mai departe de Denver posibil.
-Și cam cât vrei să stai în New York?
-O săptămână.
-Fie, acum spune.
- Când eram mică, credeam ca să călătorești e un lucru minunat. Și acum am aflat ca e adevărat. Părinții mei nu m-au lăsat să ies din casă fără ei iar mie mi se părea un chin așa ca prin muzică, mi-am ascuns această pasiune. Când nu au fost de acord cu muzica mea..... Asta e altă poveste, deci altă țară... termin de spus aproape lăcrimând.Realizez ca am ajuns în fața Basilicai și îmi țintesc ochii pe "covorul" alb-negru făcut de porumbeii din fața ei.
-Vrei să ne distrăm? îi spun lui Jack
-De aceea suntem aici, nu? termina de spus și mă ia de mână iar eu îl târăsc prin grămada de porumbei care se ridica de la sol din cauza noastră.Aproape toți oamenii de acolo se uitau la noi ca și cum le distrusesem distracția dar mie nu îmi păsa. Râdeam cu Jack așa de tare și aproape uitasem ca nu pot să stau o veșnicie și să sperii porumbeii. M-am uitat timp de 10 secunde la catedrală și am intrat. Jack desigur a venit după mine ... Cumpăr două lumânări, ies pe ușa din spate și mă duc la locul amenajat din spatele bisericii pentru aprins lumânări și le pun la "morți" , pentru părinții mei. Mă uit la foc cum arde și arde în lumânare..... Așa arde și sufletul meu acum ca nu mai pot să le spun macar un "bună.." . Jack mă ia în brațe și îmi șoptește un "îmi pare rău" chiar dacă nu e vina lui, ci a mea.Ies din catedrală și realizez ca trebuie să mă schimb pentru următoarea țară dar unde... Îmi vine ideea geniala de a mă duce intr-un magazin de haine și a mă schimba intr-o cabină, ii spun lui Jack de planul meu și îl pun să aștepte aici.
Mă duc în magazin, am noroc.Nu e nimeni și mă schimb. Ies din cabină și îl văd pe Jack .
-Ti-am spus să stai acolo
-Ești așa.....slabă... ti-am văzut picioarele, sau cel puțin un sfert din ele... De când nu ai mai mâncat?
- Nu e timpul pentru povestea asta acum.
- Okay, unde dormim până dimineața la ora 7 când se deschide aeroportul?
- În fata lui în sacii de dormit.
-Sub stele...în frig...?
- Nu e frig...
- Of, pentru tine , orice.
-Bine.Ne-am inspre locul de "campare" și am început să despachetăm.
CITEȘTI
Deep inside me( română)
Fiksi PenggemarÎn această carte este vorba despre o fata de 25 de ani. Lana cântă intr-o trupă rock deși ei ii place să asculte muzica clasica în timpul ei liber. Ea este certată de 10 ani cu părinții ei iar momente importante stau să se întâmple. Oare va fi dest...