پـەشـیـمـانــــم2

416 47 3
                                    


.......

چاوەکانی کردەوە بینی کە دکتۆرەکە لەسەر سەری ڕاوەستاوە وە جیمین و تایشکەمێک لەدورەوە ڕاوەستاون.

*پێموابێت ئێستا باشتریت بەڕێزجیۆن ئێوارە دەتوانیت دەربچیت ،بەهیوای سەلامەتی .*

*سووپاس جەنابی دکتۆر من لەگەڵت دێم.*جیمین وتی و لەگەڵی ڕۆشت.

بۆماوەیەک سەیری چاوی یەکیان دەکرد بەبێبوونی هیچ قسەیەک کاتێک تای قۆڵەکانی لەسەر سینگی گرێدابوو و شانی دابوو بەدیوارەکەوە.

*هـــ هەنگوین*بەکزی وتی.

*برسیتە ؟*تای وتی کاتێک هێشتا بە ساردی سەیری دەکرد.

*نا.*جۆنگکووک بەکزی وتی.

*درۆزن.*تای مۆبایلەکەی دەرهێناو پەیوەندی بەجیمینەوەکرد کەخواردن بهێنێت.

*بۆچی خۆت پشتگوێخستوە تۆ مناڵنیت جۆنگکووک دەبێ ئاگاداری خۆتبیت .*تای بە ساردی وتی کاتێک لەسەر قەنەفەکە دانیشت.

*هیچم بۆ نەدەخورا*

*ئەی ئەو کهولە پیسەت چۆن پێدەخورا؟*بەتوڕەی وتی.

*حەزم لێی بوو وایدەکرد بێئاگابم و ڕۆشتی تۆ لەبیرکەم.*بەکزی وتی کە دەنگی زۆر نزم بوو.

*بەجۆرێک قسەدەکەی وەک ئەوەی من تۆم جێهێڵابێت نەکتۆ دەرتکردبم ڕۆڵی کەسێکی بەشم بۆمەگێڕە بەڕێز جیۆن.*
بەتوڕەی وتی.

*داوای لێبووردنەکەم .*

*من دەچم سەیدەکەم بزانم جیمین هیۆنگ بۆنەهاتەوە تۆش پشوو بدە.* وتی ڕۆشت...

......

*ئا هیۆنگ ، تایهۆنگ کوا؟*سەرەتا بەهێمنی وتی دوای برۆی گرژ کرد کاتێک تای نەبینی.
*ئەو لە دەرەوەیە وتی هەوایەک هەڵدەمژێ و دێتەوە.* وتی و لەسەر ئەوکورسیە دانیشت کە نزیک جێگاکەبوو.

*جۆنگکووک تای بڕیاری داوە لێت خۆشبێت* وتی بە خەمباریەکی ساختەوە چونکە ئەمە بەشێکە لەپلانەکە.

*چـ چی ؟ تـ تۆ بەڕاستیتە هیۆنگ خۆ بۆئەوە واناکەی تاوەکو بارودۆخی من باشتربێت؟* بە دڵخۆشی و پەرۆشیەکی زۆرەوە وتی دڵی زۆر خۆشبوو تەنانەت گەر کانۆلاکەی دەستی نەبوایە لەخۆشیا دەستی دەکرد بە هەڵپەڕین بەڵام دڵخۆشیەکەی ون بوو کاتێک دەمووچاوە خەمبار و بێتاقەتەکەی جیمینی بینی.

*چیبووە هیۆنگ ؟ یۆنگی هیۆنگ شتێکی لێهاتوە ؟ بۆقسەناکەی شتێک بووە؟*دڵخۆشیەکەی ون بوو.

*جۆنگکووک تایهیۆنگ لێت خۆشەبێ بەڵام مەرجێکی هەیە داوای لێکردم پێت بڵێم ، سەرەتا گەر تۆ بەو مەرجە ڕازی نەبی ئەوا لێت جیادەبێتەوەو هاوسەرگیری دەکات لەگەڵ هاوکارێکیدا، وەگەر ڕازیبووی وەک پێشترتان لێدێتەوە.*
بەهێمنی وتی.
*من بەهەمووشتێک ڕازیم هیۆنگ تەنها با ئەولێم خۆشبێت.*بە متمانەوە وتی.

taekook's oneshotWhere stories live. Discover now