0.2

68 50 60
                                    

Öncelikle yazım hataları felan varsa kusura bakmayın.umarım beğeneceğınız bir hikaye olur.Destekleriniz için çok çok teşekkür ederim.<3

İşte sizler için 2. Bölüüm
---------------------------------------------------

Bartu bana yaklaştığında ayağımla onu yere savurmayı başardım ellerim bağlıydı ama çok kötü bağlamıştı yan masada duran bıçağı alıp ipleri kestim.

Ama Bartu'nun evi çok büyüktü 2 katlı ve neredeyse 10 tane ayrı ayrı oda vardı.Gelmeyeli çıkışın nerde olduğunu unutmuştum.

Hızlı dışarıya çıkıp odanın kapısını kapattım Bartu mahrum yerine gelen tekmeyle yerimden kalkamamıştı bile.

Sonra Bartu beni kaçırırken ki yanında olan adam çıkış kapısı olarak düşündüğüm kapının önündeydi.Nasıl dışarıya çıkacaktım?

Sonra mutfak kapısına doğru yöneldim.İçeri girdim masada bıçak vardı hemen koşup elime Aldım.sonra mutfakdada çıkış kapısı oldugunu hatırladım.

Dışarı çıktım bahçedeydim.Ön bahçeye gidemezdim.Kapıda güvenlikler vardı.Duvardan atlamak zorundaydım.Hemen duvarın üstüne atladım.ama duvar çok uzundu çıkması kolay olmayacaktı.Sonra ne şans ki ilerdeki Arkın'ı gördüm.Onunla küstüm ama beni böyle bir durumda bırakmazdı Heralde?

"Arkııın yardım ett!"
"noluyo be SAHRA ne işin var orda?"
"Beni indir sonra anlatıyım istersen:|"
"tamm tamam"

Beni kucağına alıp yavaşça aşağıya indirdi.O an çok güzeldi içimde kelebekler uçuşmuştuu-

"Ee ne olduğunu anlatcak mısın?"

"Ya şimdi olmaz koş geliyorlar!"
"kim geliyor yaa!"
"şimdimi açıklayım bi koş be adam!"
"tamam be!"

Epey koştuktan sonra ara sokağa girdik sonunda izimizi kaybettirdik.

"Oh sonunda!"
"Sahra bunlar kim seninle işleri ne?"
"Eski sevgilim Bartu beni kaçırmaya çalıştı kesin peşimi bırakmıycak ya"
"Tamam tamam endişelenme bundan sonra okul çıkışı küsüp gitmek yok beni bekliyceksin şekerpare tamam mı?"
"Uf tamam Arkın Güneş"
"Bana hala inanmıyor musun?"
"Dediğim gibi kanıt getir tekrar olalım?"
"Sana yarın bir kanıt bulucam!"
"İddalıyız bakıyorumda"
"Tabi kızım bizi boş sanmaa"
"Tamam şımarma hemen hadi eve gidelim annem beni çok merak etti kesin!"
"hadi gidelim bende geç kaldım!"

-Sabah okulda-
"Mutluu naberr?"
"iyi sen?"
"iyiyimde ne oldu bir durgunsun"
"Sahra..."
"Ne oldu Mutlu?"
"Bak biz 4 senedir arkadaşız değil mi?"
"Evette şimdi ne alaka?"
"Sahra senin sevgilinde var biliyorum ama..."
"Hadi söyle sadede gell"
"Ben senden hoşlanıyorum Sahra"

Ne diyeceğimi bilemedim Mutlu'yu kırmak istemiyordum çünkü tek arkadaşım oydu.Ama ben ilişkimizin "arkadaş" olarak kalmasını istiyordum.

"Mutlu üzgünüm ama ben aldatamam Arkın benim için herşey tamam aramız şu aralar Arkın'la bozuk ama ben onu çok seviyorum lütfen arkadaşlığımızı zedeleme bu ilişki olmaz,ben ilişkimizin arkadaş olarak kalmasını istiyorum.İzninle görüşürüz.."

Gözlerinde ki hayal kırıklığını görebiliyordum.Ama gözlerindeki hayal kırıklığının öfkeye dönüşeceğinide biliyordum...

Sınıfa girdim sıra arkadaşım yanı Nehir o gün için iyimisin felan Dedi(Sahra'nın kafasına top geldiği gün)

"İyiyim ama sanada kızgınım niye o gün Arkın'la beni yalnız bıraktın odada ya!"
"Arkın istedi vallaha benim suçum yok"
"iyi tamam"
"Şu gerizekalı Esrayı tanıyorsun değil mi?"
"Tanımaz mıyım o benim gözümün önünde bildiği halde sevgilimi öptü zorla"
"Oha lan banada 11. Sınıfta sürekli zorbalık yapıyordu ona bir ders vermeye ne dersin?"
"Nasıl bir ders?"
"Esra'nın fake hesabında bir sürü bomba fotolar var bende insta yok sen o fotoları bulup bana at gerisini ben hallederim"
"Tamamdırr"

Şekerpare(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin