-4-

4 1 0
                                    

Helloooo bacılar veya biraderler  inşallah iyisinizdir. Ben çok stresliyim, tekrar tercih yaptım bu sene ve cevaplar geliyor yavaş yavaş gerilim hattı gibi.
YKS falan geçen olduysa eğer güzel geçmiştir umarım 🤍 rabbim herkese gönlüne göre versin.
Hayat sizin hayatınız , bu sene olmazsa seneye olur, kimsenin lafıyla yola çıkmayın.
Neyse ben çok konuşacak gibiyim, iyice açılmadan paylaşacağım bölümü.

Oy zaman hayde bölümü okumaya



Hafta sonu abim gelince ev bayram yerine döndü, akşamına teyzemler, halalarım dayım mâaile gelince tastamam olduk. Zehra teyzemler de birazdan geleceklerdi, onun da bugün gelesi tutmuş, ahududum bu sürede ailesine kavuştu yeniden. Ben kızlarla bahçede oturan erkeklere çayları, ikramları dağıtırken, bahçe kapısı açılıp içeri önce Zehra teyzemle Faruk dayım girdi, sonra o girdi bana gözlerini değdirip hemen abime çevirdi bakışlarını, abim ayağa kalkıp sarıldı.  Uzun zaman olmuştu onlar görüşmeyeli, benim gözüm köşede onlara daha doğrusu gözleri abime dalıp giden arkadaşıma kaydı.
'A dostlar yenge canları çalıyor'
Ay dur iç sesim, şurada çok büyük bir şey fark ettim. Ben şok içinde kalınca kızlar tepsileri alıp içeri girdiler, Ahu en son kendine gelince bana kaydı gözleri, benim artık birşeyleri öğrendiğimi anlamış gibi gözleri kırpıştı, gözlerinden hüzün dalgası geçti. Koşar adım içeri geçti, arkasından bende geçtim hızlıca.Benim odama girmiş, balkonda oturuyordu.
"Ahududum özür dilerim daha erken fark edemediğim için, çok özür dilerim, neden söylemedin bana ? Gel içeri geçelim, aşağıda erkekler var sesimiz gitmesin"
"T-tamam"
İçeri geçince bana sarılıp ağlamaya başladı
"Dur kuzum kapıyı kilitleyip geliyorum"
Kalkıp killtili olduğundan emin olup, bu sefer ben aldım onu kollarıma.
" hadi anlat canımın içi"
"Nasıl anlatayım Çalıkuşu, ben kendimi bildim bileli seviyorum abini, abi derken içim gidiyor, o Sudeyle sevgili olduğunda kendi kendime vazgeçmeye zorladım ama gönül ferman dinlemiyor ki. İnan onun hep iyiliğini istedim, dua ettim mutlu olsunlar diye. Ama içten içe mahvoldum, o zaman Ayşe Sultan farketti biliyor musun? 'Sen bu hayırsıza mi sevdalandın yoksa Ahu gözlüm?' diye sordu.
Çok utandım ama dayanamadım ağlamaya başladım, dizine yatırıp hep teselli etti beni. Olmaz da demedi, sen nasıl sevdin de demedi. Sessizce dinledi beni, ne anneme ne de babama belli etti, abimi biliyorsun o zamanlar yoktu zaten fazla radyoya gidip gelince akşamları"
"Ah be güzelim, neler yaşamışsın gözümün önünde, sen o yüzden duramadın o evde Ayşe sultan öldükten sonra"
" senelerdir içimde biriktirdiklerimi bir fark eden oydu, o evde hep beraberdik. Babaanneden çok sırdaş, arkadaş gibi oldu benim için, bazen annem laf edecek olurdu, o gönlüm kırılmasın diye ses ettirmezdi. O ölünce de hatıraları hep durdu buramda" diyerek kafasına vurdu hafifçe
"Seni belki bir konuda anlamam zor ama, anneannemle beni biliyorsun, babaannen ile çok yakınlardı, tıpkı annemler ve biz gibi. Anneannemi kaybedeli çok oldu ama hala kalbimde. Bak  bunlar dedemin tesbihi ve anneanneme aldığı, o öldükten sonra da anneannemin kıymet vererek sakladığı fincanları. Onlar hep bizimle kuzum, hep hatıralarımızda, gönlümüzdeler, onlar da eminim bizleri izliyorlar. Artık üzülme birtanem abim konusunda da şimdilik birşey diyemem, gönül ilişkilerinde berbat olduğumu kendi gözlerinle gördün"
"Bana diyorsun ama, kaç senedir yedin bitirdin kendini Çalıkuşu. Abimle siz bir elmanın yarısı gibisiniz, ben kendimi bildim bileli abim seni hiç kardeş gözüyle görmedi hatta abinle çoğu kez kavga ediyorlardı kıskançlıktan. Radyoda çalıştığı zamanları hatırlıyor musun ? Gizli gizli radyo bulup dinlerdik geceleri seninle, firsat buldukça tabi, bulamayınca da arıyorduk. Abimle o zamanlar çok güzel gidiyordunuz ama ne olduysa abim radyodan ayrıldıktan sonra. Kaç senedir bir Bilinmezlik olup gitti aranızdakiler.

Geçmiş zaman:
"Ahu ay aç çabuk başlayacak, bende şunları koyayım" elimdeki içecekleri tepsiyle yatağın üstüne bırakıp yanına kuruldum.
"Dur kızım açıyorum , hah oldu, ay başlamış çoktan "
"Merhabalar, iyi geceler Çalıkuşu FM dinleyicileri, bu hafta da sizinle buluştuğumuz için çok mutluyuz, sizleri çok bekletmeden Kenan Alparslan'a bırakıyorum sözü. Görüşmek üzere."
"Ben Kenan Alparslan Çalıkuşu FM olarak hepinize selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum, umarım çok bekletmemişimdir sizleri. Evet çok geçmeden başlayalım, bugün sizlere hem kendimden hemde genel olarak aşktan bahsetmek isterim.
Radyoda bu işe başlayalı neredeyse 1 sen olacak, artık
sizlerle aile gibi olduk buna inaniyorum. Daha önce size anılarımdan bahsettiğim oldu, ailemden bahsettiğim oldu. Ama bugün bahsedeceğim kişi benim için çok kıymetli, bu yayını dinlediğinden emin olmasam belki bu kadar istekli olamazdım sanırım. Ama içimdeki o sesi susturamıyorum. Biz onunla beraber büyüdük, sürekli didişerek, ben onu hep ağaç tepelerinde bularak o beni kovalayarak geçirdik günlerimizi. Kardeş gibi büyümüş olsakta, ben hiç ona o gözle bakmadım. O hep benim hırçın ve saf Çalıkuşum oldu. Evet tahmin edersiniz ki bu radyonun adı da onun adından geçiyor. Şimdi sizlere çok az da olsa tercüman olacak o şarkıyı bırakıyorum iyi dinlemeler,

Çalıkuşu FM (Yol Arkadaşım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin