Κεφάλαιο 1

97 11 14
                                    

Alexias pov:

Ήταν ένα ωραίο πρωί μιας ξεγνιαστης καλοκαιρινής ημέρας.Ο ήλιος έπεφτε άπλετος πάνω στο δωμάτιο δίνοντας φως στο ακατάστατο δωμάτιο,τα πουλάκια κελαηδούσαν και πρόσφεραν μια γλυκιά μελωδία στα αυτιά μου μέχρι που...

-ΝΤΡΙΝΝΝΝ, ΝΤΡΙΝΝΝ-(ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΊΘΙΟ ΞΥΠΝΗΤΉΡΙ)

Αυτός ο δαιμόνιος ήχος που σε αντίθεση με τα πουλάκια πρόσφερε ηχορύπανση στο δωμάτιο διέκοψε το ταμπεραμέντο του ονειρικού καλοκαιρινού τοπίου που είχε φτιαχτεί μέσα στο δωμάτιο μου.

Εξακολουθούσε να χτυπά για λίγο και εγω απλά το αγνωω αλλα...

<<ΕΝΤΆΞΕΙ ΣΗΚΏΝΟΜΑΙ,ΣΚΑΣΕ>>είπα ήρεμα στο πολύ αγαπημένο μου ξυπνητήρι γκουχουγκουχου και ξεκίνησα προς το μπάνιο.

Αφού λοιπόν έκανα τα βασικά κατέβηκα κακοκεφι για να φάω το πρωινό μου,που δεν ήταν άλλο από..... μακαρόνια με κιμά ;

Κοντό στάθηκα για λίγο,γιατί μαγειρεύει η μάνα πρωινιατικο;αλλά έπειτα το παρέλειψα.Θα είχε πανσέληνο χθες δεν εξηγείται..

ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΝΣΈΛΗΝΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΩΡΌ ΜΟΥ ΝΑ ΈΡΘΕΙΣ ΝΑ ΣΕ Δ-

ΣΚΑΣΕ,ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ

Εβλαμπια πως και από εδώ;

εβλαμπια;

Εμ ναι; Έτσι θα σε λέω

Τ-

Εγώ:Καλημέρααα,είπα

Η μητέρα μου με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι
Εγώ την κοίταξα με ένα ένοχο χαμόγελο.
Εκείνη πάλι έτεινε το χέρι της προς το ρολόι του τοίχου.Βλεποντας την ώρα κατάπια και την κοίταξα με ένα χαμόγελο

Εγώ:καλό μεσημέρι,μανουλιτσα.

Εκείνη μου σήκωσε ξανά το φρύδι.

Μαμά: Αν και η φυσιολογική άνθρωποι τρώνε δημητριακά με γάλα το πρωί εσύ θα φας ένα γεμάτο πιάτο με μακαρόνια.

Εγώ: τίποτα δεν είναι ασχημοτερο από το τίποτα,είπα και κάθησα όλη χαρά για να φάω ή προσπαθούσα δηλαδή.

Μπροστά μου αυτομάτως εμφανίστηκε ένα πεντανόστιμο πιάτο μακαρόνια πάνω στα οποία έπεσα με τα μούτρα.Δεν μου πήρε πολύ και είχα ήδη τελειώσει το μισό πιάτο.

Καθώς καταπινα μια ακόμη μπουκιά από αυτό το αριστούργημα τα μάτια μου έπεσαν πάνω στο πιάτο της μητέρας μου.

Δεν έτρωγε,κάτι που με παραξένεψε, Εκείνη πάντα τρώει όλο της το πιάτο σε λιγότερο από 10 λεπτά.Ιδικα όταν πρόκειται για μακαρόνια με κιμά.

addicted to uWhere stories live. Discover now