Alexias pov:
Ο μαξ;
Αμέσως κοντοσταθηκα .
Αποκλείεται...
Το αγόρι με την κουκούλα ήρθε αμέσως κατά πάνω μου .Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Και τα πόδια για μια στιγμή κόπηκαν.
Ήρθε γρήγορα κατά πάνω μου Στάθηκε μπροστά μου και με κοίταξε απειλητικά.
Μ:Δεν με είδες, δεν με ξέρεις ... Και κρύφτηκε πίσω από έναν θάμνο.
Εμ οκευ...
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ένας αστυνομικός ερχόταν προς το μέρος μου.
Για δεύτερη φορά άρχισα να νιώθω τα πόδια μου να μην με αντέχουν
Αστυνομικός:είδατε ένα μαυροφορεμένο αγόρι να τρέχει προς τα εδώ; Είπε με μια σοβαρή αλλά και ταραγμένη χροιά μέσα από το λαχάνιασμα του.
Α:ναι τον είδα να τρέχει προς τα εκεί,του δείχνω με το χέρι μου την αντίθετη πλευρά από το σημειο που βρισκόταν ο θάμνος.
Εκείνος έκανε αμέσως ένα νεύμα και άρχισε να τρέχει προς τα εκεί που του έδειξα.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ?
Χωρίς να το σκεφτώ ξεκίνησα να τρέχω με ορμή μακριά άπο τον θάμνο που κρύβονταν. ΠΕΣ το αδρεναλίνη πες το φόβο ,πες το και τα δύο. Αλλά η σκέψη μου να φύγω μακρυά από εδώ ήταν μονόδρομος μέσα στο μυαλό μου.
Η συγγραφέας ξύπνησε πάλι μέσα μου
Χειροκρότημα παρακαλώ
*ησυχια στο ακροατήριο*
Είστε φεικκκ....
Ύστερα από λιγα λεπτά βρισκόμουν πλέον πολύ μακριά από τον θάμνο και σε ασφαλή θέση απο κάθε πιθανό ενδεχόμενο.
Το θέμα όμως είναι...Γιατί οι μπάτσοι κυνήγηγαν τον Μαξ ....
...............................................................
Max pov:(δεν το περιμένατε ε 😆)
Βρισκόμουν μέσα σε έναν θάμνο με τους καρδιακους μου παλμούς να χτυπούν το κόκκινο.Για μια στιγμή πίστευα ότι θα με έπιανε στα αλήθεια. Ο σημερινός φαίνονταν καλύτερος από τον προηγούμενο. Κοίτα να δεις που θα με έπιανε στα αλήθεια το στρουμφακι.
KAMU SEDANG MEMBACA
addicted to u
AcakΈνα αγόρι με μακρύ κι επικυνδινο παρελθόν συναντά ξαφνικά σε ένα πάρτι την 17χρονη Αλέξια. Εκείνος άγριος και ψυχρός εκείνη μοναχική κι απομακρυσμενη από τους κοντινούς της άνθρωπους .Δύο άνθρωποι με τόσο πολλά μυστικα μα και με τόσες πολλές διαφορ...