Alexias pov:
Μερικές φορές ξυπνάμε για να αντίκρισουμε τον ήλιο μιας μέρας που θα θέλαμε να παραλείψουμε ...
Μια τετεια μέρα ζω και γω ...
Καθόμουν στο υπέροχο κρεβάταλι μου με τα γλυκά μου σεντόνακια και απαλά μου μαξιλαράκια και το ζεστό μου παπλωματακι και ζούσα μόνη μου το όνειρο μέχρι που....
ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ(ΠΑΛΙ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ)
Α:ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΩ
Αυτο είπα στο πολυαγαπημενο μου καταταλλά ξυπνητήρι και το πέταξα από το παράθυρο. Επιτέλους ησυχία σκέφτηκα και ξάπλωσα ξανά στο κρεβατάκι μου χαμογελαστή .
Πάει κι αυτό το εμπόδιο.
ΡΑΟΥΝΤ 2
ΕΧΕ ΓΕΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΖΩΗ
Εεεε?
Αυτά είπα μέχρι που όλο μου το σώμα άρχιζε να ανατριχιάζει όταν άκουσε το ελαφρύ σύρσιμο της πόρτας.
Ένα ελαφρύ ξεφυσηγμα ακούστηκε
Μ:Θα το πω απλά. Σήκω, ειπε με μια ηρεμία που με τρόμαζε .
Διστακτικά ξεκίνησα να μιλώ
Α:Σε πέντε λεπτακια ,μανουλα .Ειπα κατά τα αλλά φοβουμενη για την ζωή μου.Δεν ακούστηκε τίποτα για λιγα δευτερόλεπτα μέχρι που -ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Α:ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΚΑΤΩ ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ.
Ένα χαμόγελο ικανοποίησης σχηματίστηκε στο προσωπο της.Μ:Έτσι μπράβο το χρυσο μου .Σε πέντε λεπτά να έχεις ντυθεί ,ειπε λέγοντας την τελευταία της πρόταση απειλητικά
Έπειτα από λίγο η πόρτα έκλεισε και εγώ αναγκαστικά σηκώθηκα πάνω.
Πρώτη μέρα μάθημα σήμερα...ΚΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ !
.....................................................................Αφού έφαγα το πρωινό μου,ντύθηκα απλα με ένα τζιν και ένα τοπακι κι όλα αυτά υπό την απειλή παντόφλας έφυγα για το σχολείο. Για ένα μέρος που δεν ξέρω καν πως ειναι ,κακή εντύπωση για το τι συμμαθητές θα έχω και μεγάλο φόβο για το τι θα αντικρίσω πάλι.
Ναι η ζωή είναι υπέροχη, ειπα στον εαυτό μου και ξεκίνησα όλα χαρά για το Δάφνη.Στον δρόμο συναντήθηκα με τη Μαρίνα. Η οποία ανεξαρτήτως που μισεί την φράση "ώρα για μάθημα " φορούσε ένα τεράστιο χαμόγελο που έφτανε έως τα αυτιά. Και εμένα αυτή η χαρά με τρόμαζε. Αλλά ήταν και η επιβεβαίωση του παραπανω συνειρμού μου .Πάω σε τρελάδικο ,δεν εξηγείται αλλιώς.
YOU ARE READING
addicted to u
RandomΈνα αγόρι με μακρύ κι επικυνδινο παρελθόν συναντά ξαφνικά σε ένα πάρτι την 17χρονη Αλέξια. Εκείνος άγριος και ψυχρός εκείνη μοναχική κι απομακρυσμενη από τους κοντινούς της άνθρωπους .Δύο άνθρωποι με τόσο πολλά μυστικα μα και με τόσες πολλές διαφορ...