3 εβδομάδες μετά
Alexias Pov:
Σε δύο ώρες φεύγω,είμαι εδώ και 3 ώρες στο σπίτι μου με την Μαρία και ετοιμάζω την βαλίτσα μου
Γιατί σαν φυσιολογικος άνθρωπος την φτιάχνω δύο ώρες πριν
Στεκόμουν μπροστα από την βαλίτσα μου και την κοιτουσα επίσης με απελπισία...Τι αστεία που ήταν η όλη κατάσταση.
Η Μαρία κοιτουσε εμένα με απελπισία κι εγώ κοιτούσα την βαλίτσα με απελπισία. Τώρα φοβάμαι μήπως η βαλίτσα βγάλει πόδια και αρχίζει να μας κυνηγάει.
Όπως κι να έχει, ότι κι να γινονταν εγώ παντός ακομη κι να ήταν ζωντανή και να με παρακαλούσε να την φτιάξω λίγες μερες πριν ,εγώ κι πάλι θα την έφτιαχνα τελευταία στιγμή. Γιατί?Γιατί είμαι τεμπελα και επειδή...
Ασε το επειδη ...
Ήθελα να την φτιάξω έχθες το βράδυ. Μα ως συνήθως έκλαιγα .Κι κάτι μου λέει οτι τα μάτια μου είναι ελαφρώς πρησμένα .Και αυτό που νε στεναχωρεί περισσότερο ειναι πως η Μαρία πάλι το καταλαβε .
Εκείνη ήρθε κοντά μου ,πλέον ήμασταν η μία ακριβώς απέναντι από την άλλη. Τα χέρια της ακουμπούσαν τους ώμους μου ενώ το βλέμμα της ήταν γεμάτο στοργή. Μα στα μάτια της μπορούσε να δει κάποιος την θλίψη της .Και ναι η καρδιά μου πιστευε πως θα της λείψω. Το μυαλό μου όμως βρίσκονται σε επιφυλακή. Διότι από τότε που έμαθα πως ο Παρης και η.....
Τέλος παντων ,από τότε που έμαθα γι αυτούς τους δύο η εμπιστοσύνη μου προς τους άλλους είχε κλονίστει.
Και λυπάμαι τόσο πολύ που το λέω αυτό αλλά...Ακόμα και με την ίδια την Μαρία δεν μπορούσα να ανοιχτω όπως τότε. Και ίσως να είναι και καλύτερα ετσι.
Όσο σκέφτομαι πόσο εύκολα με πούλησε η Κατερίνα και πόσο εύκολα της ανοίγομουν τόσο καιρό .Μερικές φορές νιώθω πως φταίω. Γιατι έπρεπε να το είχα καταλάβει.
Δάκρυα άρχισαν να βγαίνουν...Η Μαρία τα σκούπισε απαλά και με έβαλε στην αγκαλιά της .Κάτι που χωρίς να το θέλω, το είχα ανάγκη εκεινη την στιγμή. Είχα ορκιστεί πως δεν θα έμπιστευτω κανέναν εκείνο το βράδυ. Μα με την Μαρια ήταν τοσο δύσκολο .
Μ:Μην κλαις γι αυτούς Αλεξια.Δεν αξίζουν, ειπε για να με παρηγορήσει .Μα εγώ εξακολουθουσα να κλαίω πάνω της για πολύ ώρα.
Ωσπου αφού χρησιμοποίησα την μπλουζα της για μυξομαντηλο, την κοίταξα με ένα παρα πολύ σοβαρό βλέμμα.
YOU ARE READING
addicted to u
RandomΈνα αγόρι με μακρύ κι επικυνδινο παρελθόν συναντά ξαφνικά σε ένα πάρτι την 17χρονη Αλέξια. Εκείνος άγριος και ψυχρός εκείνη μοναχική κι απομακρυσμενη από τους κοντινούς της άνθρωπους .Δύο άνθρωποι με τόσο πολλά μυστικα μα και με τόσες πολλές διαφορ...