"Chan Hyung sen baksana kapıya, şu sigarayla çıkmayım""Eh, tamam tamam ben bakıyorum"
Chan kapıyı açmaya gitti. Bir kaç dakika içerisinde kardeşi ile beraber döndü. Onu görür görmez zor yutkunmuş, lapa bogazıma kaçmıştı.
Sert bir şekilde öksürmeye devam ederken Chan kızgın kızgın bana bakıyordu. Felixin yüzünde ise merak ve şaşkınlık vardı.
"Sakin ol, sakin Hyunjin. "
"Öh- Ben sakinim. Bi anda yutmaya kalkışınca öyle oldu. "
Felix bi anda elini bana doğru uzattı. Selamlaşmak için uzatmıştı ama ben biraz kabadayılık yaptım ve elini tuttum kafamı tokuşturdum.
Yaptığım harekete oda şaşırmıştı ama bana uyup bozuntuya vermedi.
Kızarmış yüzümle tekrar oturup pirinci ağzıma tıktım.
"Felix, bak bu Hyunjin de tanışıyorsunuz galiba? "
"A evet dün gece dükkana ko-"
Sözünü kestim ve telaşla gülümsedim.
"Ah, evet evet dün gece sigara almaya gittim dükkana. Orada karşılaştık. Bu arada adın Felixmiş memnun oldum. "
Zorla ve endişe ile gülümsedikten sonra Chanda bana şaşkınlıkla baktı. Felix şaşırmıştı.
"Anladım anladım. "
Chan gözlerini kıstı ve sorgular biçimde kollarını masaya koyarak yukarda birleştirdi.
Ağzıma tüm pirinci tıktım ve korkuyla ne diyeceğine baktım.
"Sadece sigara mı aldın? Çünkü ben kameralarda... "
Huzursuzluk ve telaşla pirinci yutmaya çalışırken tekrar bogazımda kaldı.
"Helal koçum helal sakin ol. "
Yanıma gelip sertçe sırtıma vurmaya basladı. Öksürmeye devam ederken bi yandan onu durdurmaya çalışıyordum.
"Ya Chan Hyung, kondomda aldım tamam ama bu birşey anlamına gelmiyor. "
"Yahu ne demek gelmiyor? Bu kondom nerede kullanılıyor, ne durumlarda kullanılıyor biliyorsun?
"Eee biliyorum ben onu Yeji ve Jeonginle su savası yaparken su balonu olarak kullanıyorum"
"O kondoma para vereceğine gider su balona alırsın. "
"Of abartma Hyung, almışsam nolmuş yani? 31'i daha kaliteli çekmek için aldım ben onu. "
Yüzsüz yüzsüz ikinci sigaramı yakarken Felix gözleri fal taşı olmuş şekilde bana bakıyordu. Chan hızlıca Felixin kulaklarını kapattı ve bana kızmaya başladı.
"Çocuğun yanında söylenir mi bu? "
"Çocuk mu? Neresi çocuk bunun. "
"Hyunjin daha 21 yaşında o! "
Dumanı şaşkınlıkla veremeyip cigerlerimde kalmıştı. Öksürmeye başladım tekrar dumanın etkisiyle.
Chan yerinden kalktı ve sigarayla pirinç tabağını balkondan aşağı attı.
"Artık şaşırıp öksürecek bir şey kalmadı."
"Sen? O kadar küçük müsün? "
"Neden öyle dedin? Sende cok büyük değilsindir. "
"Felix ben 25 yaşındayım. "
Şok olmuş gözlerle bana baktı. Chanın sorgulayıcı bakışları arasında kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki kondom, iki sigara | HyunLix
Fiksi Penggemar"İki condom ve iki sigara ver. " Eli kondomlara gitmişti. Sırıtıp onu beklemeye başladım. Saçları ve dolgun kalçası çok arzulayıcı duruyordu bu yabancı cocugun. "Büyük boy mu küçük boy mu? " "Sence? " "Sikinizi bilmiyorum efendim. "