Ağustos 2025
"Herşeyimizi aldıysak gidelim artık."derken 2 haftalık tatilimizin sonuna gelmiştik.
Ekipçe yaz tatili geleneğimizi yerine getiriyorduk.
"Aldık Eso'cum artık çıkabiliriz."
Biraz telaş yapmıştım.Her sene aynısı oluyordu.
"Eslem abartmada çıkalım artık.Amma uzattın."diyen Kerem çok soğuktu.Sanki bıkmıştı.Yaklaşık iki gündür durum böyleydi.
"Bir şey demedi kız zaten yükselmene gerek yok abicim."Barış beni koruyordu.Ardından Morutan girdi araya.
"Başka şeylere sinirlenip sonrada kıza boş boş atar yapma Kerem."
Gözlerim hafif dolmuştu.Daha fazla burda durmak istemiyordum.Valizimi alıp kapıdan ilk çıkan ben oldum.Arkamdan gelen var mıydı bilmiyordum.Arabaların oraya kadar gözlerim dolu yürüdüm.
Amacının ne olduğunu bilmiyordum.Anlayamıyordum da ne yapmaya çalıştığını ama tek bildiğim iki gündür birileri ile sürekli konuşuyordu.
Kızlarla gideceğimiz arabanın kilidini açtım.Ardından bagajına yerleştirmeye koyuldum.İşim bittiğinde bagajı açık tuttum.Kızlarda yerleştirsin diye fakat bu esnada sürücü koltuğuna yerleştim.
O esnada telefonum çaldı.Arayan Arda'ydı.Normalde oda tatildeydi.Neden bir anda menajerini aramak istemişti ki?Daha fazla sorgulamadan açtım telefonu.
"Efendim Arda?"
Su seslerini duyuyordum.Muhtemelen Nehir,Tuana ve Kenan ile havuzdaydılar.
"Eslem önemli bir şey konuşmamız lazım.Müsait misin?"
Koltuğumda daha da gerildim.Devam etmesi için ses çıkardığımda devam etti.
"Bizim kulüp Türkiye'den bir kaç oyuncuya teklif yapmış duydun mu hiç?"
Benim bildiğim bir durum yoktu.En azından Barış'a teklif gelmemişti.Zaten Arda'da Real Madrid'teydi.
"Bir bilgim yok ama yakın bir zamanda öğrenirim.Bir sorun mu oldu?Tatilde böyle bir şey düşündün."
Bir kaç saniye ses gelmedi.Sonrasında konuştu.
"Hayır olmadı sadece merak ettim.Teşekkür ederim.En yakın zamanda konuşuruz Eslem.İyi tatiller."
"İyi tatiller."diyerek kapattım telefonu.
O esnada kızlar bavullarını bagaja yerleştiriyordu.Telefonuma bakmaya karar verdim.Sonrasında vazgeçtim.Kulaklığımı çantamdan çıkarıp şarkı açtım.Yine aynı şarkıyı...
❤️
Akşam üstü olmuştu.Kızlar aralarında birşeyler konuşuyorlardı ama dinlememiştim.Kulaklığımı takmış aynı şarkıyı dinliyordum.Raf
Onunla ilk karşılaştığımız güne gitti aklım.Herşey o kadar safdı ki...
Yanımızda beliren arabaya baktığımda koltuğunda onun oturduğunu gördüm.Onlar saatte bir değiştiriyordu ama biz daha hiç değiştirmemiştik.Hep ben sürmüştüm.
Beni fark etmişmiydi bilmiyorum ama bir anda gaza bastığımda önlerine geçtik.O kadar hızlı gitmek istemiyordum.Amacım bu değildi fakat onun yüzünü görmekte istemiyordum.İki gündür bana it gibi davranıyordu.
Kızlarda bu hızımı anladıklarında seslendiler ancak umursamadım.En sonunda yanımda duran Buse kulaklığımı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAF | KEREM AKTÜRKOĞLU
FanficEskimiş bir dostluk ve unutulmuş hayaller yeniden canlanırsa ne olur? "Nasıl yani?" "Sabırsız olma Güneş."