2.

869 56 36
                                    

Ömer'in gördüğü yüz ile gülümsemesi anında soldu. Yıllar geçmesine rağmen tanımıştı onu. Nefesi hızlandı, kalbi yerinden çıkacakmış gibi oldu. Yıllar sonra ilk ve tek aşkı Kıvılcım, onu terk eden kadın, tekrar karşısındaydı, ama başka bir adamın karısı olarak.

Kıvılcım karşısında gördüğü adam ile dondu kaldı. Onun burada ne işi vardı? Tedirginlik ve korku bedenini ele aldı sanki. Kapıyı tutan elleri titremeye başladı.

O sırada Kayhan kapıya geldi.

Ka: Hoş geldiniz. Hayatım alsana misafirleri içeri.

Can eliyle Ömer'in sırtına dokundu. İçeri girdiklerinde Kayhan ile tokalaştılar. Can elindeki kutuyu Kayhan'a verdi. Kayhan da kutuyu dönüp Kıvılcım'a verdi. Kıvılcım için bu bir kaçış yolu olmuştu, kutuyu alıp mutfağa geçti. Gözleri dolmuştu, yıllar sonra unutmaya çalıştığı adam karşısındaydı. Üstelik kocasıyla ortak iş yapıyordu. Ne yapacaktı şimdi? Korkmaya başladı. Ömer'in gözlerinde hüzün görse de, Can'ın gözlerinde öfke görmüştü. Ya Kayhan'a geçmişten bahsederlerse diye korktu.

O sırada Ömer Can ile salona doğru gidiyorlardı. Ömer Can'a yaklaşıp fısıldadı.

Ö: Sakın bir şey belli etme?
C: Neden?

Can arkadaşının hala neden o kadını koruduğunu anlayamıyordu.

Ö: Can!

Can istemesede kafasını sallayıp onayladı.

Kıvılcım mutfakta sandalyeye oturmuş düşüncelere dalmıştı.

E: Мама. (Anne.)

Ela'nın sesi ile Kıvılcım kızına döndü.

K: Efendim canım.

E: Я забыла взять свои карандаши. ( Boyama kalemlerimi almayı unuttum.)

Ela Rusya'da doğmuştu. 4 yıl orada yaşamıştı, kreşe ilk orada gitmişti. Bu yüzden rusça konuşuyordu. Kıvılcım kızına Türkçe'yi de öğretmişti. Sadece konuşmakta biraz zorluk çekiyordu.

K: Tamam canım, getiririm ben.

Bir kaç saniye sonra içeriden Kayhan'ın sesi geldi, ona sesleniyordu.

K: Burda kal tamam mı kızım.
E: Хорошо. (Tamam.)

Kıvılcım kendisini toparladı, derin nefes alıp salona geçti.

K: Hoş geldiniz.
C: Hoş bulduk.

Can'ın imalı sesini Kıvılcım ve Ömer anlamıştı. Kayhan elini Kıvılcım'ın beline koydu.

Ka: Eşim Kıvılcım. Hayatım Can bey.

Kıvılcım önce Can'a elini uzatıp takolaştı.

K: Memnun oldum.
C: Ben de.
Ka: Ömer bey.

Kıvılcım bakışları bir saniyelik Ömer'e döndürüp ona da elini uzattı.

K: Memnun oldum.

Ömer onun elinin soğukluğu ile geçmişe gider gibi oldu.

Flashback.

Ö: Sevgilim senin ellerin niye hep soğuk?
K: Bilmem. Çocukluğumdan beri hep böyleler.

Ö: Benim yanımdayken asla soğuk olmalarına izin vermeyeceğim.

Deyip onun ellerini dudaklarına getirip ısıtmaya çalıştı. Kıvılcım ise gülerek kafasını onun omzuna koydu.

Flashback son.

Ömer onun elini fazla tuttuğunu farkedince, cevap vermeden sadece kafasını sallayarak elini bıraktı.

Yanlış Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin