13.

1.2K 64 109
                                    

Evliliklerinin ilk sabahında Ömer erkenden kalkmış mutfağa inmişti. Karısı için odaya kahvaltı diye hazırlıklara başlamışken birden aklına yalnız olmadıkları geldi. Ela onların odada kahvaltı yaptığını görse küserdi muhtemelen. Ömer bu düşünceyle gülmeden edemedi. Zaten annesi ile evlenmek istediğini ona söylediğinde, bin tane soru sormuş, Ömer'i ter içinde bırakmıştı. Bu yüzden hazırladıklarını tek tek masaya dizmeye başladı. Hala daha uyanmadıklarını gördüğünde, küçük kız için pankek yapmaya karar verdi.

Kıvılcım ise gözlerini alarmın sesi ile açtı. Yanına baktığında Ömer'i göremedi. Odadan ses gelmediği için aşağıda olduğunu düşündü. Hala çıplak bir şekilde yatakta yattığını düşününce iyiki odada değil diye içinden geçirdi. Dün gece aklına gelince bedeni tepki vermeye başladı bu yüzden hemen ayağa kalktı ve banyoya gitti. İşlerini bitirip odadan çıktığında ilk önce aşağı indi. Ömer'in mutfakta olduğunu görünce gülümseyip ona arkasından sarıldı.

K: Günaydın.

Ömer hemen arkasını dönüp ona sıkıca sarılıp boynundan öptü.

Ö: Günaydın canım.
K: Neler yapmışsın. Niye zahmet ettin.
Ö: İlk günün kahvaltısı benden olsun dedim.
K: Teşekkür ederim.
Ö: Bak ne diyeceğim, Ela'yı kreşe gönderdikten sonra çıkıp baş başa gezelim mi biraz, akşam da Ela'yı alıp yemek yeriz.
K: Oluur.

Ömer karısının gülüşüne dayanamayıp dudaklarını birleştirdi. Kıvılcım ise gelen koku ile ayrıldı kocasından.

K: Ömer yandılar.
Ö: Ah

Ömer karısına odaklanmış pankekleri tavada unutmuştu. Hemen onları çevirdi.

Ö: Yok, yok kurtardım.
K: Ben Ela'yı uyandırmaya gidiyorum o zaman.
Ö: Tamam.

Kıvılcım kızının odasına çıkıp onun yatağına oturdu.

K: Annecim, uyan canım.
E: Anne biraz daha.

Ela dün geç uyuduğu için uykusunu alamamıştı.

K: Geç kalacaksın ama kreşe birtanem. Hadi gel elini yüzünü yıkayalım, uykun açılır böylece.

Kıvılcım Ela'yı hazırladıktan sonra aşağı indiler. Mutfağa geçtiklerinde Ömer yerine oturmuş onları bekliyordu. Kıvılcım Ela'yı sandalyeye bıraktığında Ömer onu saçlarından öptü.

Ö: Günaydın prenses.
E: Günaydın.

Ela pankekleri görünce hemen Ömer'e döndü.

E: Bana pankek mi yaptın?
Ö: Evet, hatta şuna bak, bunu çikolatalı yaptım sana özel.
E: Teşekkür ederim.

Kıvılcım sevgi dolu gözler ile onları izledi. Ömer, Ela kendi kızı olmamasına rağmen, ona öyle iyi davranıyordu ki. Kendisini yıllar sonra ilk defa çok şanslı hissetti böyle bir adam ile evlendiği için.

Kahvaltılarını bitirdikten sonra Kıvılcım ve Ömer Ela'yı yolcu etmek için kapıya geldiler. Kıvılcım onun ayakkabılarını giydirdikten sonra Ömer onu elinden tutup evden çıkardı. Bahçe kapısına çıktıklarında servis aracını beklemeye başladılar. Bir kaç haftadır bunu yapıyorlardı. Ela'nın dikkatini Ömer'in spor kıyafetleri çekince ona döndü.

E: Sen niye böyle giyindin? İşe gitmeyecek misin yoksa?
Ö: Ee gideceğim, üstümü değiştirip çıkacağım birazdan.

Ömer küçük kıza yalan söylemek zorunda kalmıştı.

E: Hm, ben de bensiz evde kalacaksınız sandım.

Ela bunu gülerek söylediğinde, Ömer de gergin bir şekilde gülmüştü. Servis geldiğinde Ömer Ela'yı öpüp öğretmene teslim etmişti. Eve girdiğinde Kıvılcım'ı alt katta göremedi. Yukarı odalarına girdiğinde Kıvılcım Ömer'e giyinme odasından seslendi.

Yanlış Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin