12.

1.2K 62 89
                                    

Ö: Üçümüzün olduğu bir fotoğrafı koyarsak, daha güzel olur diye düşünüyorum.

Kıvılcım, Ömer'den geleceğe dair sözler duyduğunda hayallere kapılmaktan kendini alamıyordu, ama bir taraftan da çok korkuyordu, ya hayal kırıklığına uğrarsa diye.

Ömer, Kıvılcım'ın sessiz kaldığını görünce elindeki çerçeveyi yatağın yanındaki komodine koydu. Tekrar bavula döndüğünde içinden bir pijama takımı çıkardı.

Ö: Bu olur mu?
K: Hı hı.

Kıvılcım Ömer'den pijamayı alıp ayağa kalktı.

Ö: Kendin giyebilecek misin?
K: Giyerim.
Ö: Tamam, bekliyorum burada.

Kıvılcım banyoya geçip üstünü çıkarmaya başladı. Pantalonunu rahat çıkarmıştı, ama üstündeki gömleği çıkarırken bayağı bir zorlandı. Pijamanın pantolonunu giymek isterken eğildi ve acıdan inledi.

K: Ah

Onu odada bekleyen Ömer bunu duydu.

Ö: Kıvılcım, iyi misin? Yardım edeyim mi?

K: Ah, H-hayır, hayır iyiyim.
Ö: Emin misin?
K: Hı hı, hallediyorum ben.

Bir kaç dakika sonra Kıvılcım zorda olsa üstünü değiştirip odaya döndü. Ömer hemen onun yanına gidip yatağa yatmasına yardım etti.

Ö: Kendini zorlamaman gerek Kıvılcım. Kalkma daha ayağa, dinlen.
K: Tamam.

Kıvılcım yatağa uzandığında Ela'nın gelmediğini fark etti.

K: Ömer, Ela nerde?
Ö: Benim odamda yatırdım.
K: Neden?
Ö: Uyurken üzerine falan çıkar. Ayrı ayrı yatmanız daha doğru olur.
K: Sen peki?
Ö: Ben yandaki misafir odasında olacağım. Akşam bir şeye ihtiyacın olursa, çağır tamam mı?
K: Tamam. Teşekkür ederim Ömer.

Ömer eliyle Kıvılcım'ın saçını okşadı.

Ö: Teşekkür etme artık. Hadi yat, iyi geceler.
K: İyi geceler.

Ömer odadan çıktığında telefonu çalmaya başladı.

Ö: Alo Emre.
E: Abi, Bora'yı yakaladık. Elimizde. Seçkin abiye haber verelim mi?
Ö: Hayır. Nerdesiniz?
E: Depoda.
Ö: Tamam geliyorum hemen.

Ömer hemen evden çıktı. Hızlı olması gerekiyordu, Kıvılcım'ın birşeye ihtiyacı olabilirdi. Arabasına atlayıp depoya sürdü. Yoldayken o herife neler yapacağını kafasında kuruyordu. Depoya geldiğinde Emre onu kapıda karşıladı.

Ö: Ne durumda?
E: Çocuklar biraz hırpaladı, gerisini sana bıraktık.
Ö: İyi.

Ömer depodaki arka odaya girdiğinde Bora'nın sandalyenin üzerinde oturduğunu gördü. Kapı açıldığında Bora da kafasını kaldırmıştı. Ömer'i gördüğünde gözlerindeki korkuyu herkes görmüştü.

Ö: Ne oldu? Korktun mu? Ama olmaz ki böyle, daha birşey yapmadım sana.

B: Niye beni polise vermiyorsunuz?

Ö: E polis senin kurtuluşun olur. Seni kurtarmak istediğimi kim söyledi? Bir süre bizimlesim. Merak etme, seni güzel ağırlayacağız. Hiçbir şikayetin olmayacak.

Ömer güldü.

Ö: Daha doğrusu şikayet etmeye halin olmayacak.

Ömer bir saat sonra eve döndüğünde ilk iş banyoya girdi. Kısa bir duşun ardından Kıvılcım ve Ela'yı yokladı. Onların uyuduklarını görünce rahatlayıp odasına geçti. İlaç kutusunu alıp, elindeki yaralara krem sürüp sardı, sabah çıkarırdı nasıl olsa.

Yanlış Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin