14.

1K 57 40
                                    

K: Ö-ömer ben...

Kıvılcım derin bir nefes aldı ve tek seferde söyleyip kurtulmanın daha iyi olacağını düşündü.

K: Benim çocuğum olmayabilir Ömer.

Ömer'ın duymayı beklediği şey asla bu değildi.

Ö: Neden?

K: Kadınsal olarak rahatsızlıklarım var. Ben Ela'ya hamile kalabilmek için iki yıl tedavi gördüm. Onu dünyaya getirdikten sonra doktorum gelecekte yeniden çocuk sahibi olmamı istediğim halde tedaviye devam etmem gerektiğini söylemişti. B-ben Kayhan'dan bir çocuk daha istemediğim için tedaviye devam etmedim.

Kıvılcım Ömer'e baktığında onun şaşkın bir şekilde kendisini dinlediğini gördü. Kızgın olup olmadığını anlayamamıştı. Göz göze gelebilmek için ona yaklaşıp elinden tuttu.

K: Ömer, ben özür dilerim. Sana bunu evlenmeden önce söylemem gerekiyordu biliyorum ama herşey öyle ani gelişti ki aklıma gelmedi inan. Kızdın bana değil mi?

Ömer onun elini bırakıp yüzünü avuçladı.

Ö: Kızmadım. Ama kendini boş yere üzdüğün için kızabilirim bak.

Kıvılcım ellerini onun ellerinin üstüne koydu.

Ö: Ben seninle evlendiğimde, bana çocuklar doğuracaksın diye bir şey mi söyledim?
K: Sen söylemesen de , öyle olması gerek.

Ö: Hiçbir şeyin gerektiği falan yok. Öyle büyütülecek bir sorun da görmüyorum ben. Madem tedavi ile hamile kalabildin, tekrar tedavi oluruz.

K: Ya işe yaramazsa? Ya çocuğumuz olmazsa Ömer?
Ö: Olmasın.

Ömer gayet kendinden emin konuşuyordu.

K: Sen baba olmak istemez misin?
Ö: İsterim. Ama benim önceliğim sensin. Benim hayallerimde hep ilk sen geldin, sonra senden olan çocuklarım. Sen yoksan, çocuğumun olmasının bir anlamı yok benim için.

Kıvılcım'ın gözleri dolu dolu olurken, Ömer onun alnına küçük bir öpücük kondurdu.

Ö: Hem bizim bir çocuğumuz var zaten. Kan bağımız olmayabilir ama ben Ela'yı kendi kızım gibi seviyorum.

Kıvılcım acı bir şekilde gülümseyip ona sarıldı.

K: Nasıl bu kadar iyi olabiliyorsun?
Ö: Aslında şuan kötü biri olmak istiyorum.

Kıvılcım Ömer'in bakışlarının değiştiğini gördü.

K: Nasıl?
Ö: Hemen göstereyim.

Ömer ellerini Kıvılcım'ın bacaklarına atıp onu aniden kucağına aldı.

K: Ömer!

Kıvılcım düşmemek için ellerini Ömer'in boynuna sardı.

Ömer onu yatağa bırakıp üstüne uzandı.

Ö: Kötü biri olup, seni sabaha kadar uyutmamak istiyorum.

Ömer sözlerini tamamlayıp onun dudaklarına yapıştı.

*****

Sabah karı koca sarılmış bir vaziyette yatarken, çalan telefon sesi ile gözlerini açmaya çalıştılar. Ömer zil sesinden çalan telefonun kendisinin olduğunu anlayınca elini uzatıp aldı. Gözleri kapalı bir şekilde aramayı açtı.

C: Alo Ömer.
Ö: Ne var Can? Sabahın köründe arıyorsun.
C: Uyuyor musun sen hala? Saat dokuz Ömer, 10.00'da toplantımız var kalk hemen.
Ö: Ne?

Ömer saati duyup doğrulunca, göğsünde yatan Kıvılcım da onunla beraber doğrulamak zorunda kaldı.

Ö: Off tamam tamam, geleceğim birazdan.

Yanlış Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin