KARAKTER TANITIMI

3 1 0
                                    

Öncelikle geç kaldığım için gerçekten çok özür dilerim.

Yeni bölümde birkaç hafta içinde yayınlamış olucam. Beklemede kalın.

*****

ANA KARAKTERLER

Alev Doğan:

Doğum Tarihi: 24.08.2007
Burcu: Başak
Boyu: 1.65
Yaş: 17
Anne: İlkay Doğan, Alev’ in doğumdan sonra çok kan kaybettiği için hayâtını kaybeder.
Baba:  Kazım Doğan,  Eşi ve oğlu öldükten sonra kızına şiddet uygulamaya başlar.
Abi: Deniz Doğan, annesini kaybettikten sonra kardeşini tek başına büyütmeye başlar. Kendisi de bir trafik kazasında hayâtını kaybeder.
Hastalığı: Duygusal Stres, Klostrofobi ( Kapalı Alan Korkusu), Hemofobi ( Kan Korkusu)
Sevdiği Şeyler: Abisi, Ceylin, Kırmızı gül, Mavi renk, Yağmurun altında yatmak, Taylor Swift
Sevmediği Şeyler: Babası, Cahit, yalnız kalmak

Ateş Alaca:
Doğum Tarihi: 24.08.2006
Burcu: Başak
Boyu: 1.75
Yaş: 18
Anne: İlkay Alaca, Ateş, 11 yaşındayken hayâtını kaybeder.
Baba: Onur Alaca, kendisi dünya’ nın en büyük holding sahibidir. Eşini kaybettikten sonra oğlunu yurt dışına gönderir.
Çalışanlar: Bakıcısı Hülya,  Evin şoförü Mehmet, aşçılar, hizmetçiler, bahçıvanlar.

YAN KARAKTERLER

Arda Kılıç: Amerika ‘ da ki ‘ Kılıç Holding’ in sahipleri Aybüke ve Ali’ nin oğludur. Bu aile, mücevher maddeleri ile çok ünlüdür. Ailesi ile arası olmadığı için ve sinir hastası olduğundan Türkiye’ ye kaçar.

Sinan Yıldırım: Samsun’da ki ’ Yıldırım Holding’ in sahibi, Murat ve ünlü dansçı, İpek’ in oğludur. Ateş’ in anne tarafından kuzenidir. Kendisi ünlü basketbolcu ‘ Alperen Şengün ‘ gibi bir basketbolcu olmak istemektedir.

Bilge Güçlü: Bilge, Ceylin’ in küçük kardeşidir. Kendisinin teknoloji ile arası çok iyidir.

Ceylin Güçlü: Ceylin, Alev’ in en yakın arkadaşıdır. Bilge ve Cahit’ in ablasıdır . Bir sürü spor dallarında madalyası ve sayamayacak kadar ödülleri vardır.

Cahit Güçlü: Cahit, Alev’ in zorbasıdır.

Bir Genç Kızın Hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin