1. kapitola Obálka

8 2 0
                                    

Anastázii zazvonil telefon. Přišla jí zpráva od kamarádky. Na nic nečekala a vydala se do cukrárny Mámení.

"Hodně štěstí, zdraví milá Stázko. Hodně štěstí, zdraví." Zazpívala Olívie jakmile oslavenkyně vstoupila do dveří.

"Olívie, to jsi nemusela." Řekla překvapeně Anastázie mezitím co jí její kamarádka vedla ke stolu s malým dortem.

"Ale musela." Trvala si na svém Olívie když jí konečně posadila ke stolu. Pak jí podala obálku:"Dárek.

 Anastázie se na ní usmála a pomalu otevírala obálku. Olívie div nevybuchla zvědavostí jak se to bude Anastázii líbit. Konečně obálku otevřela celou a vyndala papír. Přečetla si ho o zase se usmála na Olívii." No nene! On vyšel?"

" Jo!" Skoro zapištela Olívie." Šestý díl Probodaného srdce vyjde na tvoje narozky! A ještě lepší je že až do pátku ho tam prodává majitel knihkupectví. Moc prima chlap a bratr autorky.

"Ale tohle už pravda být nemůže." Rozzářila se Anastázie.

"Je to pravda. A když budeš mít štěstí, Liliana ti to podepíše." Nemohla se už Olívie udržet.

"Ty už jí máš?" Zeptala se Anastázie prohlížející poukázku.

"Dnes ráno jsem tam zašla a koupila tobě dárkovou poukázku a mě už rovnou knihu." Vysvětlila Olívie."Ale neboj, ani jsem se do ní nepodívala. Ale teď si sněz dort jinak se rozteče ta šlehačka."

Anastázie na nic nečekala. Vzala si do ruky připravený nůž a ukrojila dva kousky. Jeden podala na talířku Olívii a společně začaly jíst. Po krásné oslavě se Anastázie vydala zpět domů ale nedalo jí to a přeci zašla do toho krásného knihkupectví na rohu ulice. "Dobrý den. Mám poukázku na Probodané srdce šest." Oznámila Anastázie se vstupem do malé útulné místnosti provoněné knihami.

"Tak to jste si pro ni došla brzy." Podivil se majitel knihkupectví stojící za pultem. Anastázie předložila poukaz a nechala ho od majitele načíst. "Tak přeji krásné dvacáté páté narozeniny, Anastázie." Řekl zvesela.

Anastázie a případ plný láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat