1

61 1 1
                                    

Alkolün etkisiyle başım çatlıyordu. Sendelememe ayakta kalmayı başardım. Erkek arkadaşım gözümün önünde yeni tanıştığı çocukla ellesiyordu. 

" Arda bize içki getir . "

Başını yavaşça bana doğru döndürdü. Her zaman emir vererek konuşmasına alışığım için tepki vermiyordum neredeyse.. iki büklüm olup midemdekileri yere çıkarmaya başladım.

" O erkek arkadaşın değil dimi? Bir baş başa kalamadık . "

Kusmuga bakmamaya çalışıp yerden zor da olsa kalktım acayip başım dönüyordu. Akif 'in ne diyeceğini tahmin ediyordum.

Aşkı, sevgisi yalan dünya da şaşırmamıştı. Ne dediğini duymadım ama konuşmaya devam ettiler. Tüm ışıklar birbirine karışsa da terliğime giren kumları silkeleyip deniz kenarına doğru yürümeye başladım.

Tökezleyince göğsüme giren ağrıyla eğilip tekrardan kustum.

" Siktir. Gömleğim."

Gözlerimi kısıp bulanık görüntüyü biraz da olsa netleştirmeye çalıştım. 

Kimi sinirlendirmistim?

Elimin tersiyle dudaklarımı sildim. Kötü kokuyor olmaliydim.

" Kusura bakmayın kuru temizleme parasını vereceğim. "

Adamı süzmeyi bırakıp gözüm mahvettigim gömleğe gitti. Gömleğin yarısı batmıştı.

" Telefonunu ver . Sarhoş bir çocuktan kuru temizleme paramı karşılanmasını beklemiyorum. "

Lan! Telefon numaram ne alaka?

" Sanırım benden hoşlandın. "

Ağzıma geleni söyleyince anlık duraksadı. Biçimli kaşları alayla yukarı kalktı. Rüzgar boylu boyunca suratımı yalarken kendimden emin bir şekilde telefonumu uzattım.

Yakamdaki kumu eliyle ittirip iyice yaklaştı.

" Bir yaz bu otelde çalışsan da gömleğin parasını etmez. Sözünde duranlardan hoşlanırım çocuk. "

Her şey netleşince korkuyla kendimi geri çektim.

" Siz kimsiniz? "

Esmer adam eğilip kirlenmiş gömleğini aldı.

" Eğer bu gömleği alabilecek paranız varsa neden benden parasını istiyorsunuz . Sizin için önemli değildir."

Tam bir şey diyecekken birinin beni kolumdan çekmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

" Beş para etmez herif seni! "

Yüzüme hızla çarpan tokat ile başım geriye doğru çevrildi.

Esmer adam ile göz göze geldik. Yanımdaki sevgilime bakıyordu.

"  senin yüzünden kaç tane daha borç ödemem gerek . Kafan almıyor mu ? "

Alıştığım bu konuşmaları başkasının şahit olması egoma dokunuyordu. Beni herkesin gördüğü beni kimse değiştirmezdi ama artık o kadar emin değildim.

" Parasını ben ödeyeceğim Akif. Sen karışma beni mahcup etme  herkesin içinde. "

Dudağımı ıslattım. Karşımdaki esmer adama baktım.  Adam bakışlarını bana çevirdi  .

" Bu otelde mi çalışıyorsunuz? "

Akif hızla adama başını sallayarak beni ittirdi.

" Evet evet. Bu otelde çalışıyor. Üç ay kalıcak benim yanımda ."

İtmesiyle beraber sarhoş sarhoş kumlara devrildim. Gökyüzünün altında kumların üstünde boylu boyunca yatıyordum. Gözümün önünde aşık olduğum adam değişiyordu ve ben dağılmış hissediyordum.

" Hiç bir şey karşılamanıza gerek yok . Bir daha karşıma çıkmayın yeter . "

Adamın gölgesi üzerime düştüğünde kaşlarımı çattım. Yanlış görüyor olmalıydım.

" Seni sıradan hissettiren kimseyi adam yerine koyma . Yoksa hayat eziyet olur yavrum  . "

İç çektim. Nerede hata yaptığımı bilmiyordum. Mutlu olduğumuzu sanıyordum. Beni aldatmaz sanmıştım. Yokluğunu düşününce yaşayamazmışım gibi gelirken... Nasıl geride bırakırdım onu.

Adımlarını izledim. Gurur sadece zenginlerin sahip olduğu bir şey olmalı. Borcu olan erkeği kim ister?

Belki de Akif'in beni aldatmasının sorumlusu benimdir .

" Arda ne yatıyorsun hala orada gel eve gidelim . "

Ellerini uzattı. Ellerime dokunuşu yok gibiydi. Hani sımsıkı sarar ya iki el birbirini hiç bırakmayacak şekilde. Öyle değildi. Tutuşu vazgeçiyordu ve ben sona yaklaştığını hissediyordum.

Beni çekmesine izin vermeyince yanıma kumlara uzandı.

" Canını acittim mı? Biraz sert vurdum inandırıcı olsun diye adam sinirli duruyordu."

Yutkundum. Ben ona dokunmaya kiyamazken bana tokat bile atmıştı ben nasıl tanıyamadım bu adamı?

" Canım aciyamaz Akif . Unuttun mu? Sen beni aldattın. Tanımadığın bir çocukla içerken . "

Başını kaldırdı. Utanmış görünüyordu.

" Evime girmek istedim ama başkasının bana kapıları kilitledigini gördüm. Sonra da bana vurdun . Nasıl affedeyim seni ?"

Bir süre uzaklara daldı. Benimle denizi izledi. Dalgaların gelip kumdan kaleyi tek seferde yok etmesini. Ve geriye kalan kumları.

Başını omzuma yasladı sonra. Hiç bir şey olmamış gibi.

" Sarhoştum. Hala öyleyim . Affet bebeğim. "

Ben affetsem annem affetmez lan. Sana senelerimi vermişim memeleketi bırakıp seninkine gelmişim. Aşkımı, sadakatimi , güvenimi boşa çıkar diye mi? Sevgini sorgulat diye mi?

" Başkalarının yanında çok değişiyorsun. Seni tanıyamiyorum. "

Bir şey demeden ayağa kalktı. Kolumdan çekip beni de kaldırdı.

" Hava kararır birazdan. Gidelim eve . "

Tabi. Evimize gidelim bakalım.

Benden daha beter yürüyordu. Dayanamayıp kucağıma aldım. Başını göğsüme yasladı. Daha yukarı kaldırdım dudakları boynuma değiyordu şimdi.

" Sesimi hala beğeniyor musun Arda?"

Onu otelin karşısındaki eve doğru götürürken aynı zamanda başımı sallayıp onu onayladım.

" Çok seviyorum seni Akif. Bir sesini değil be oğlum. Tadımız kaçacak diye ödüm kopuyor. Başkasına gitmene rağmen gözüm görmüyor başkasını. Yapma bize bunu. "

Kollarımın arasında sesi çıkmıyordu nasılsa.

" Sana şarkı söyleyeyim mi? Unut artık bırak geçmişi."

Siyah kıvırcık saçlarına batan güneşin ışığı değince rengi açılıp kahveye döndü.

Gülümseyerek evin önünde onu kucağımdan indirdim.

" Söyle sevgilim. "

Keyfim biraz da olsa yerine gelmişti ama onu affetmis değildim.

" Bu şarkıyı sevdiğini biliyorum. İyi dinle "

İlk bölüm sonu. Atmosferi hissedebiliyorsunuzdur İnşallah.

Bölüm nasıldı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SICAK BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin