Pov giwtas :Ξυπνάω το πρωί .
Έχω ένα βαρύ πονοκέφαλο , θυμάμαι ότι ήρθα στο δωμάτιο του Άλεξ να πιω το ντεπον.
Θυμάμαι έπεσε πάνω μου το νερό..
Και μου είπε ότι θα μου φέρει κάτι να αλλάξω.Και μετά δεν θυμάμαι τίποτα.
Βλέπω είμαι καλυμμένη με σεντόνια.
ΓΙΑΤΊ ΕΙΜΑΙ ΕΔΏ; ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ;
πετάγομαι και βλέπω τον Άλεξ δίπλα μου να κοιμάται γυμνός.
Και εγώ είμαι γυμνή.
Τον σκουνταω δυνατά να ξυπνήσει , πριν πάθω εγκεφαλικό.
Άλεξ :
Ναι ; Τι έγινε ; Είσαι καλά ;- Άλεξ τι έγινε μεταξύ μας ;
Άλεξ :
Τι έγινε; Δεν θυμάσαι;Μου λέει και εδώ πάθει χίλια εγκεφαλικά ,μετά από αυτό όχι Ματέο αλλά κανέναν αλλον.
Ποιος θα έκανε κάτι σοβαρο με μια που κοιμάται από την πρώτη φορά με κάποιον που ξέρει τόσο λίγο.
- λέγε Άλεξ , λέγε..
Άλεξ :
Βρε μικρούλα, μην αγχώνεσαι..για να μην θυμάσαι δεν έγινε ποτέ..- έγινε όμως ; Ή απλά δεν θυμάμαι..
Άλεξ :
Δεν έγινε γλυκιά μου , θα έκανα εγώ κάτι που θα σε έβλαπτε;Μου λέει και μου χαϊδεύει το μάγουλο.
- πρέπει να πάω σχολείο!
Άλεξ :
Τόσοι θα λείπουν..λείψε και εσύ , κάτσε εδώ μαζί μου θα σου σβήσω εγώ τις απουσίες.- όχι, πρέπει να πάω σχολείο.
Άλεξ :
Αφού επιμενεις , θα πω στον σοφέρ να σε πάει..- σε ευχαριστώ..
Λέω και κοιτάω το γυμνό σώμα μου μέσα από τα σεντόνια.
Αφού το λέει..δεν θα έχω κάνει κάτι μαζί του..Ακόμα και μεθυσμένη, σκέφτομαι!
Άλεξ :
Σου φέρνω ρούχα , περίμενε εδώ.Μου χαμογελάει και σηκώνεται από το κρεβάτι, είναι και αυτός γυμνός.
- εσύ γιατί είσαι γυμνός ;