Na gisteren ben ik alle hoop verloren.We zoeken nu al een tijdje naar mijn vader ,maar hebben hem nogsteeds niet gevonden .Ik vraag mij af wat er in zijn hoofd gebeurt .Opeens zegt lotus misschien is er wel een manier om in zijn hoofd te kijken .Vroeger vertelde mijn moeder altijd een verhaal over een grote grot waar je de gedachten van je dierbare kan lezen .Alleen vertelde mijn moeder ook dat je een prijs moet betalen. Ik heb geen idee wat dat is maar dat is een prijs die we allemaal wel willen betalen toch? laten we risco nemen en de grot gaan zoeken .pov..... eroy 16 jaar geleden
Ik ren zo hard als ik kan alles flits voor bij weilanden, boerderijen ,akkers en dieren. In de verte hoor ik ze achter mij aankomen ik draai me telkens om maar het lijkt wel alsof ze nooit echt dichtbij komen,maar dat lijkt waarschijnlijk alleen maar zo.
Ik kan hun gezichten niet goed zien.Ze lijken slecht zwarte schimmen, maar ook al zijn het maar schimmen.Ze maken mij erg bang .Plotseling ... staan ze voor me.Ik wordt wakker in een grote grot en me gedachten slaan op hol alles, maar ook echt alles wat ik ooit had weg gestopt komt harder terug dan ooit te voren,het is een verschikkelijk gevoel...Het stopt niet ?wrm stopt het nouw niet!!Pov..mia ryan lotus
We besluiten naar het dichtbijste dorp te lopen om te vragen of iemand de gedachten grot kent .We vragen rond in het dorp ,een oud vrouwtje weet ons te vertellen dat je in het bos verder een plek zou vinden die ons verder helpt.Het is een grote cirkel met vreemde symbolen er omheen. We bedanken de vrouw en we besluiten de instructies te volgen en het bos verder in te gaan.
We lopen door het bos steeds maar verder tot we een grote cirkel tegen komen, het lijkt een soort offer plaats .Overal staan symbolen waar ik niet goed van weet wat voor symnolen het zijn.
het zijn ronde symbolen en er onder staat vertel je grootse geheim en de gedachten grot zou zich openen Ik denk na ,maar ik vind het lastig om mijn grote geheim te vertellen,wat lotus namelijk niet weet is dat het grootste geheim dat ik heb is dat ik verlief op haar ben.Ik weet niet hoe ze dat gaat op vatten .Ryan vertel zijn grooste geheim eerst.Ik ben reden dat mijn vader mij heeft verlaten.Hij heeft mij dat verteld,maar ik heb geen idee waarom dat is.Echt heel erg voor je zei lotus nu ben ik.Ehmmm..... ik loop er al heel lang mee rond .Als ik niet op mijn kleine broetje had gepast was hij waarschijnlijk niet verdronken. O wat erg zei ryan ,we gaven lotus een knuffel.Nu ben ik in vergelijken met jullie gaat het niet over verlaten of dood gelukkig. Ik ben verlief op je lotus al minstens 2 jaar en durfte het je niet te zeggen.Ik schaam me doodt dat ik het heb gezegd en duik in een ,maar wat ik niet verwacht had is dat lotus mij een knuffel geeft en zegt dat ze ook verliefd op mijn is en dat ook niet durfte te zeggen. Ik ben opgelucht en we begonnen allemaal te lachen .De cirkel begint rond te draaien en er onstaat een trap naar beneden .De gedachten grot zeggen we allemaal .We lopen naar beneden .
We komen terecht in een grote grot met in het midden een grote beek en boven ons allemaal licht gevende bolletjes. Er zitten allemaal verschillende dingen in mensen, eten,duistere dingen en vrolijke dingen. 'Het zijn vast allemaal gedachtes'zei ryan. 'Dat zal wel ja ,het is niet voor niks de gedachten grot' zei lotus. Ik heb ook gelezen dat dit de bron is van alle gedachten in het helle rijk.
In het midden op de grond staat de zelfde cirkel, als waar we net waren geweest .Er staat denk aan je dierbare en jullie gedachten zullen een worden maar pas op het is hellemaal niet zo fijn als je denkt .Ik besluit aan mijn vader te denken er onstaat een grote lichtflits en plotseling zie ik de gedachten van mijn vader.
Ik zie hoe hij aan ons denkt ,hoe hij huilt ,hoe hij lacht en hoe hij pijn lijdt .Ik zie alles zelfs het moment bij het kasteel en de schuur.Er zijn ook gedachten die hij probeert te verbergen . Het voelt verschikkelijk opeens wordt alles donker en ik val flauw.
................................................................................................................................................
Wordt wakker! wordt wakker !schreeuwen lotus en ryan. Ik hoort hun geschreeuw vaag ,wanneer ik langzaam wakkker wordt en ik ga langzaam recht op zitten.Wat is er gebeurdt? vraagt Lotus. Ik denk dat de zin dat het niet zo fijn is waar is.De gedachten van mijn vader werden mij teveel. Ik kon door de weerwar niet veel zien ,ik weet alleen dat hij heel veel pijn aanvaart .Ik besluit het idee van mijn af te zetten en ik maak een vuur zodat we kunnen eten.Het wordt ondanks wat er gebeurt is nog een fijne avond en we vallen in slaap .Ik hoop dat het rustig zou blijven verlopig.
................................................................................................................................................
Ik schrik wakker in de nacht van een geluid ,dat ik niet kan plaatsen. Als ik mij omdraai staan ze opeens daar. Het zijn schimmen ,zwarte schimmen .Ze maken mij erg bang. Ik probeer lotus en ryan wakker te maken ,maar ze zijn in zo diepe slaap. Opeens staan ze recht voor me.Mijn gedachten slaan op hol en alles wat ik ooit weg gestopt heb,komt harde terug dan ooit te voren. Het stopt niet? ,WAAROM stopt het nouw niet !!!!
JE LEEST
the legende van fairy hope
Viễn tưởngDit verhaal gaat over mia van 16 en haar vrienden lotus en ryan die samen op zoek gaan naar mia's vader. Die zoektocht verandert als snel in een groot avontuur met vele ontdekkingen en het verleden blijkt niet wat het lijkt. (credits voor de omsl...