5

16 3 0
                                    

Je ráno. Ráno 7 hodín. Neviem ako sa mi podarilo tak skoro vstať, možno kvôli tomu, že tam dole su hluční. Doslova pili do 2 rána a teraz o 7 vstali. Vstali skôr akokeby mali isť na tréning. A doslova teraz nemajú ani tréningy.
Prišla som dole a oni úplne vysmiaty.
„Alkohol ešte nevypršal?" spýtala som sa
„Už dávno" povedal a začal sa smiať Juro
„Vidim..." povedala som ironicky a zašla do kuchyne si urobiť raňajky
„Merda, non sai come mi hai spaventato Dvorský. Attacco di cuore (preklad: Do riti, nevieš ako si ma vystrašil Dvorský. Infarkt)
„Nebuď taka a mne tiež urobíš raňajky prosím" povedal akokeby sa nič nestalo, ale vážne skoro som infarkt z neho dostala. Jak ja ho nenávidím.
„Puoi supplicare, ma non ti preparerò la colazione. Preferirei ucciderti piuttosto che prepararti la colazione. (Preklad: prosiť možeš, ale raňajky ti nespravím. Najradšej by som ťa zabila než aby som ti mala robiť raňajky)
„No taaak som hladný" povedal
„A čo ja s tým, urob si ich sám. Predpokladám, že si tu bol častejšie než ja a vieš kde sa čo nachádza" povedala som a začala som jesť svoje raňajky
„To máš pravdu ale prosím" povedal a ja som mu mala chuť vylepiť.
Myslím že keď dačo poviem tak sa na mňa naštve. Že či chcem aby sa na mňa naštval? Áno chcem. Chcem mať svätý pokoj od neho. Kľud na duši chcem mať. Ale radšej nič nepoviem. Chcem aby ma provokoval. Chcem aby ďalej hral tú hru sa snažiť o mňa. Aby som mohla aj ja hrať tú hru "ponúkať sa mu", aby sa o mňa snažil, aby dostal tie peniaze s kým sa vsadil. Možno nehrá hru a s nikým sa nevsadil, no u mňa ma chlapec blok. Nepustím si ho k sebe. Doslova sa nenávidíme z celej duše a on sa správa tak jak sa správa, takže len z toho som vydedukovala že si s niekým stavil. Namotať si ma a potom odkopnúť. To je jeho cieľ. Možno že preháňam ale nie nedám sa mu, dava mi falošné signály a to sa mi neľubi. On sa mi neľubi. Nie že by bol škaredý. Pre mňa hej, lebo sa mi znechutil. Nenávidím ho. Nikdy s ním nechcem mať nič spoločné.
Moje myšlienky sú znova a znova zamotané. Je trochu pravda, že nad ním rozmýšľam niekdy až moc veľa, ale väčšina viet v mojej hlave sú "Čo keby ho zabijem, ale vlastne nemôžem. Je to môjho brata kamarát z detstva, Majo by ma zabil keby ja zabijem Dalibora", ale vážne toto sa mi motá hlavou každú noc od kedy som si začala ako menšia pisať s Majom keď som ešte bola v Taliansku. Možno že som teraz celá zamotaná a budem znova nad tým rozmýšľať celý deň. Zrazu mi pipla správa. Samozrejme Dalibor tu už nebol, odišiel prvadepodobne keď som rozmýšlala. Správa bola od Anet.

pekarcikova.a   (vymyslené meno!)
A (Anet): no ahooj kočka, ideme von?
M (Miša): no ja len súhlasím
A: si myslím. By som ťa tak či tak vytiahla von keby si nesúhlasila. Taak za hoďku ťa vyzdvihnem.
M: UŽ ZA HODINU?! To si mi nevedela skôr povedať.
A: hupss
M: dobre ja sa idem pripravovať😘
A: bež

„MARIÁN MOŠKO" zakričala som a počula som ako mu chalani hovoria že má problém. No ja som mu len chcela oznámiť že idem von.
„Anooo Miša" povedal nervózne
„Len som ti chcela oznámiť že idem von s Anet" povedala som
„To kedy si mi chcela povedať?" povedal
„Ja som sa tiež dozvedela pred 10 minútami že idem von" povedala som
„Maš šťastie že je to Anet" povedal
„Prosím ťa, pripadá ti že sa s niekým iným tu poznám" povedala som a už som mala na ceste isť do izby a sa prezliecť
„Nie, ale prosím ťa nerobte hovadiny" povedal
„Neboooj" povedala som a zdrhla som do izby

„Anooo Miša" povedal nervózne„Len som ti chcela oznámiť že idem von s Anet" povedala som „To kedy si mi chcela povedať?" povedal„Ja som sa tiež dozvedela pred 10 minútami že idem von" povedala som„Maš šťastie že je to Anet" povedal„Prosím ťa, prip...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyberanie outfitu bolo síce náročné ale myslím si že to je v pohode na to že je až moc horúco a chcem vypadať ako človek.
Na to že zajtra mam narodeniny tak ani to nepocitujem. Znova potom budem musieť nastúpiť do školy. Novej školy. Som rada že tam budem mať aspoň Anet. A som si 100% ista, že dneska nejdem len ja sama s Anet von. Má nejakú partu kamarátov. Samozrejme by nebol deň kedy by s nimi nebola. Takže aj ja idem s nimi. Ale že vraj je každý jeden chalan playboy. Takže si s nimi nemam začať ŽIADNYM SPÔSOBOM. Kamarátka áno. Niečo viac NIE. Škoda pomyslela som si. Ale čo si budeme asi by nebolo dobre si začať s nimi. A že je tam ešte jedno dievča. Mia, že vraj je zlatá. No neviem ešte som ju nevidela. Ale keď to povedala Anet tak to bude dosť zlaté dievča. Make-up som si nedávala len čiernu ceruzku do oči (tak sa to piše správne dúfam, lebo ja neviem už) a riasenku. Už mi napísala Anet že už je pred domom aj s Miou na aute. Videla som Miu, nádherné dievča s čiernymi vlasmi a so zelenými očami.

 Videla som Miu, nádherné dievča s čiernymi vlasmi a so zelenými očami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niečo také, no krása podľa mňa. Potom som zistila že som neoznámila Majovi že idem von takže som to oznámila im a behala som dnu a zakričala na neho
„Majoooo!!!!" zakričala som
„Čo?" povedal
„Že už idem, paa" povedala som Majo sa mi len pozdravil, bola som na odchode, už už som chcela otvoriť vchodové dvere no niekto ma potiahol za ruku. Bože furt ma len on otravuje pomyslela som si keď som videla že tam stojí on. Dalibor Dvorský. Kto iný že.
„Cosa sarà adesso? Vuoi un bacio da me o qualcosa del genere? Non vuoi lasciarmi solo? Sono già disperato, mi dai più fastidio di Marián. Lo sai che non mi piaci, allora perché mi stai facendo questo? Mi fai impazzire. (Preklad: čo to bude teraz? Chceš odo mňa pusu alebo čo? Nechceš ma nechať samú? Už som zúfalá, otravuješ ma viac ako Marián. Vieš, že ťa nemám rád, tak prečo mi to robíš? Privádzaš ma k šialenstvu.)" povedala som a chcela som odísť. To že som mu povedala že ma privádza k šialenstvu je kvôli tomu, že mám z neho zamotanú hlavu. Buď ma nechá na pokoji alebo to takto bude pokračovať ďalej. Viem že ma nema rád len to robí zo srandy aby som ja trpela a myslela si že on je do mňa a mam šancu pri ňom. Idu po ňom dievčatá a on aj tak bude mňa bude obťažovať. Nie nemam ho rada. A ani nebudem.
„Čo je Miši, si nejaka sklesla keď si prišla do auta a aj zamyslená" povedala Mia, je vážne milá
„Len moj nepriateľ z detctva, nemam ho rada a ani on mňa, robí si srandu zo mňa a dava mi falošné a zmiešané signály. Jak ja ho neznašam" povedala som a usmiala sa. „ale to je jedno. Kde to vlastne ideme?" povedala som
„Len tak do mesta ti to tu ukažať a niektorý chlapci sa pripoja ku nám potom. Neboj su vpohode ale varujeme ťa znova nič si s nimi nezačínaj!" povedala Anet a upozornila ma aj s palcom
„To som pochopila" povedala som
„To sme rady" povedala Mia

Ďalšia časť na svete. Neviem či niekto čita tento príbeh ale baví ma to. Inak 1209 slov.

Beka😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It Happend For A ReasonWhere stories live. Discover now