10

82 11 23
                                    

İkili kahvaltısını bitirdi. Soobin inat edip bulaşıkları yıkamak istedi. Yeonjun, Soobin'in yoğun ve inatçı isteğine karşı kabul etmek zorunda kaldı, bu kadar düşünceli olmak zorunda mıydı? Aslına Yeonjun'un hoşuna gitmişti ama ne kadar iş yapmak istemesede bütün işleri Soobin'e bırakamazdı. Yeonjun, masadakileri mutfağa taşırken; Soobin'de bulaşıkları yıkamaya başlamıştı. Yeonjun tekrar masanın başına gelip bir tabak alacağı sırada gözüne Soobin'in telefonuna gelen bildirimler takıldı. Bildirimler ardı ardına geliyordu. Yeonjun telefonu, Soobine götürmek için eline aldı. İstemsizce bir göz gezdirdi, mesajlar taehyun ve kai'den gelmişti.

*Beomgyu kişisinden +4 mesaj

"Yine ne alaka ya?" Yeonjun aslında hiç böyle bir şey yapacak biri değildi ama mesaja tıkladı. Telefonun şifresi yoktu, dolayısıyla mejlar açıldı.

Beomgyu:
Soobin selam. Ben seninle bir şey konuşmak istiyorum. Öncelikle; hayatına girip Yeonjun'la aranızda sorun oluşturduğum için gerçekten çok özür dilerim, ikinizle de aramı düzeltmek için elimden geleni yapacağım. En azından bir daha sizinle karşılaşma fırsatım olmazsa beni kötü hatırlamanızı istemem.

Beomgyu:
Aslına konuşmak istediğim konu bu değil, konuşmak istediğim konu Taehyun. Belki "Ne alaka?" diye düşünebilirsin ama ben biraz garip biriyim. Ne yapacağımı bilmiyorum ve bunları anlatmak için aklıma sadece sen geldin

Beomgyu:
Taehyun'a ilgi duyuyor muyum yoksa beni iyi mi hissettiriyor çözemiyorum. Kendi içimde kopuk ve uzak bir şeyler var gibi. Onu tanımak istiyorum ama hislerimi anlayamıyorum, onu kırmak istemiyorum bu yüzden garip biriyim; anında modum değişiyor, ister iyi olsun ister kötü. Kendimi bütün her şeye  olağınca varlığımla kaptırabilirim. Ne var ki asla kalıcı bir duygu, asla ruhun özüne nufus eden, kalıcı bir heyecan duyamam. Bende ne varsa, başka bir şeyi izleyerek varlık kazanır; ruhum hep kendine karşı, yaramaz bir çocukla uğraşırcasına sabırsız; giderek büyüyen ve hep aynı kalan bir sıkıntı var. Her şey ilgimi çeker ama ilk defa birinden mesaj almak bana iyi gelmişti. Yani kısacası garip biriyim, her şey ilgimi çeker ama sanırım Taehyun odağıma takıldı.

Beomgyu:
Sadece söylemek istedim.

____________________________________

Soobin:
Yeonjun yarım saattir sana sesleniyorum ne yapıyorsun?

Soobin karşılaştığı manzara karşısında ne yapacağını bilemedi. Kaşları çatıldı. Hamle yine beklemediği yerdendi, her zaman olduğu gibi. Hep beklemediği şeylerle karşılaşıyordu, tam güvenimi kazandım derken herşey mahvoluyordu.
Soobin çatılan kaşlarıyla, Yeonjun'a doğru ilerledi. Telefonunu hızlıca çekip aldı. Yeonjun şaşkınlıkla bakıyordu. Hem gördüğü mesajların etkisi hemde Soobin'e yakalanmasının etkisiyle; şaşkın şaşkın bakıyordu.

Soobin:
Yeo-

Yeonjun:
Soobin sen bunu nasıl yaptın?

Soobin:
Ne yani telefonumu karıştırıp, şimdi de beni mi suçluyorsun?

Yeonjun:
Hayır Soobin sadece...

Soobin:
Yeonjun sana her seferinde bir şans veriyorum ama neden hep aynı şeyi yapmak zorundasın? Neden hep sana tamamen güvendiğimde bu şekilde davranmak zorunda-

Soobin'in sözünü kesen Yeonjun değildi. Dudaklarında hissettiği kısa süreli sıcaklıktı. Kısa süreliğine bile olsa hissettiği sıcaklık dudaklarını yakmıştı.

Yeonjun:
Beni dinle bi, sen bunu nasıl yaptın? Bunu kötü anlamda söylemiyorum. Beomgyu asla öyle bir insan değil. O nasıl böyle mesajlar atabildi? Sen nasıl birisin? Nasıl bir büyüye sahipsin? Etrafındakileri nasıl bu şekilde etkileyebiliyorsun?

Soobin hala dudağını yakan sıcaklığın şaşkınlığını yaşıyordu. Yeonjun'u dinlememişti bile. İstemsizce elini dudağına götürdü, elini geri çekti ve ellerine baktı. Yeonjun, Soobin'i iki kolundan tutup iki yana salladı. Soobin, kafasını ellerinden kaldırarak Yeonjun'a baktı.

Yeonjun:
Beni dinledin mi?
Ayrıca özür dilerim cidden istemsizce oldu, beni dinlemen içindi.

Soobin:
Eğer bir daha böyle bir kaza olursa ben bu kadar sakin kalamam Yeonjun.

Yeonjun:
Özür dilerim bir daha senden gizli bir şey yapmayacağım.

Soobin:
O konudan bahsetmiyorum Yeonjun.

__________________________________

K

ötü oldu sanırım?

Smut eklemeyi düşünüyorum ama yazabilir miyim emin değilim

Bu arada ben size nasıl hitap etmeliyim?

Her neyse umarım gününüz çok güzel geçer iyi okumalar

Beğendiysen oy vermeyi unutma lütfen

Beğendiysen oy vermeyi unutma lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yeonbin opusme sahnesi real)

☆☆☆☆

ı'm with you, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin