13

60 9 9
                                    


Soobin:
Lan taehyun ayıl artık.

Yeonjun:
Rahat bıraksana çocuğu, yatmak istiyorsa yatsın. Sana ne oluyor ki?

Soobin:
Bana mı ne oluyor?
Burası benim evim ya hani-

Yeonjun:
Ee senin evinse ne olmuş, alt tarafı uyuyacak.

Soobin:
Burda uyumasını istemiyorum, sana mı sormam lazımdı?

Yeonjun:
Evet bana sorman lazımdı.
Kalk Taehyun benim evimde yatabilirsin.

Soobin:
Ya çekiştirmesene çocuğu burda kalacak.

Yeonjun:
Rahat vermiyorsun ki çocuğa, burda nasıl kalsın?

Soobin:
Nasıl kalacaksa kalacak, hem hayırdır bu Taehyun aşkın.

Yeonjun:
Ay aman kalsın, al Taehyun'unu başına çal. Ne haliniz varsa görün.

Yeonjun diğerlerinin bulunduğu salondan hızlı adımlarla uzaklaştı, diğerleri olayda bir mana ve haklı taraf ararken; kendi aralarında bir tartışmaya girmişti. Soobin fırsattan istifade, tam Yeonjun'un aralamak üzere olduğu kapıyı uzun boyuyla, yukarısından tutarak gitmesine engel olmuştu. Onunla oynamak istiyordu, daha da sinir etmek. Yeonjun arkasını döndüğünde karşısındaki adamın göğüsüyle bu kadar yakın olacağını düşünememişti. Yavaşça kafasını yukarı kaldırdığında, karşısındaki adam onu bir kez daha büyülemişti. O tamamen mükemmeldi. Adam karşısındaki çocuğu her saniye, duvar ile kendi arasına daha çok sıkıştırıyordu ve tekrar buluşan dudaklarının etkisiyle, elleri çocuğun ellerine uzanarak sıkıca kavramasına ve çocuğun kafasının üstünde bastırarak kendi elleriyle kilitlemesine sebep olmuştu.

İçerden gelen ses onları tekrar böldü.

Kai:
Noluyonuz amk gelsenize!

Soobin:
Geliyoruz iki dakikaya!!

Yeonjun:
Bunun bedeli sana ağır patlayacak Choi Soobin. Sana bunu ödeteceğim, şimdi izninle evime gidiyorum.

Adam, çocuğun bileğinden kavradı. Kulağını kendine yaklaştırarak eğildi ve fısıldadı.

Soobin:
Üzgünüm ama izin çıkmadı, şimdilik benimle içeri geliyorsunuz.

Yeonjun:
İzin kısmını geri alıyorum ve evime gidiyorum, sana iyi geceler.

Soobin:
Kaç bakalım kaç.

Yeonjun:
Dikkat et de kovalayan ben olmayayım.

Soobin:
Siz hiç merak etmeyin her zaman tetikteyimdir.

Yeonjun:
İyi geceler.

Soobin:
İyi geceler.

Soobin tek başına diğerlerinin yanına ilerledi. Kai, Yeonjun'u sordu ama Soobin, geçiştirerek başka konular açıştırdı. Sırf inadından gülerken yan komşusunun duvarlarına vuruyordu. Hoşuna gitmişti onu sinir etmek ve onun bu tavırları. Sadece onu kendinden soğutmaktan korkarak daha fazla ileriye gitmemeyi düşünüyordu.

_____________________________________

Uzun zaman sonra yeniden bir bölüm

Çok kısa oldu ama yine idare etmeniz gerekecek bu gecenin sabahını nasıl getireceğimi bilmiyorum

Çok kısa oldu ama yine idare etmeniz gerekecek bu gecenin sabahını nasıl getireceğimi bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆☆☆☆

ı'm with you, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin