Bugün Yiğit'in doğum günüydü. Ona aldığım hediyeyi kesinlikle beğenecekti. Bu hayatta Yiğit'i tanıyorsam beğenmemesinin ihtimali yoktu. Naz Yiğit için ufak bir mekan ayarlamıştı. Fazla değildik. Yarasalar,eğitmanler, Yiğit'in ailesi, babaneler ve Naz'ın ailesi. Yiğit'in bu doğum günü partisinden haberi yoktu. Ve biz gün boyu sanki normal bir günmüş gibi davranmıştık ve bu onu cidden üzmüştü. Onu o halde görünce Kuzey, Hakan ve Efe onu dışarı götürmüştü. Bizde direk mekana geçerek, orayı hazırlamaya başladık. Naz heyecandan oradan oraya koşturuyordu. Yaa bu kız Yiğit'e kesin aşıktı. Gün boyu yerinde durmayarak sadece Yiğit'in doğum günü ile uğraşmıştı. Bu aşk değilde ne be!?
Neyse Ecrin Kuzey'i aradı ve gelmelerini söyledi. Dediğine göre yarım saate geliceklerdi. Bir 20 dk sonra Ecrinin telefonu çaldı.
" Alo? Tamam." Diyerek telefonu kapattı. Ve bize döndü.
" Kapıdalar," diyince hemen kapının önüne dizildik. İçeri girdiklerinde birden bire konfetiler havada patlattı. Ve hep bir ağızdan," İyi ki doğdun Yiğit!" diye bağırmaya başladık. Kuzey ve Ecrin karşıdaydı. Kuzey kulağını kapatmıştı. Hem müzikten hemde bağırmamızdan dolayı. Cebimdeki kulaklığı çıkararak Yanlarına gittim. Ecrin'e bakarak Kuzey'i işaret ettim.
" Galiba buna ihtiyacı var?" Diyince elimdeki kulaklığı gülerek aldı ve başını salladı.
" Evet ya, sabahtan kulağını kapatıyor. Doğru dürüst eğlenemedi bile!" diye bağırınca gülerek yerime doğru gittim. Kuzey Ecrin'in elindeki kulaklığı alınca önce Ecrin'e bakarak bir şeyler demişti. Ecrin gözleriyle beni gösterince Kuzey bana baktı. Adeta gözlerinin içi parlıyordu.
Ya yerim ben bu çocuğu!
Yiğit'e baktığımda gözleri dolmuştu.
Müzik durunca ailesi Yiğit'e sarįlmıştı. Babası Yiğit'e sarılarak," İyi ki doğdun oğlum," diyince Yiğitkollarını babasına dolayarak, " Sağol baba," dediğinde ikisininde gözleri dolmuştu. Ayrıldıklarında Yiğit annesine de sarıldı.
Naz'ın ailesinin karşısına geçince kaşları yukarı kalktı.
" Bunlar kim?" diyince gülerek mırıldandım." Naz'ın ailesii," diyince anında bakışları değişti ve eğilerek Naz'ın annesinin elini tuttu," öpeyim efendim." Diyince Naz'ın annesi dahil herkes gülmüştü. " Yiğit eğitmenler dahil herkesle vedalaşınca sıra biz yarasalara gelmişti. Yiğit gülerek," bu doğum günü sizin başınızın altından çıktı dimi?" diyince hepimiz başımızı salladık. Kuzey yiğite sarılarak " iyi ki doğdun kardeşim," diyince Yiğit'e ona sarıldı. Onlar ayrılınca Yiğit Hakan'ın karşısına geçince erkekçe selamlaştılar. Hakan," iyi ki doğdun Yiğit." diyince Yiğit," Eyvallah kardeşim. " diyerek Efenin önüne geçti sonra sıkıntı ile bize bakarak,"bu kısmı geçsek olur mu?" Diyince hepimiz kafamızı olumsuz anlamda salladık.
Efe kollarını açınca Yiğit mecbur kollarının arasına girdi. Ayrıldıklarında Yiğit gözleri dolan korelinin karşısına geçti. " Ağlama kız! Bak bugün doğum günüm benim." Diyince Ecrin direk ona sarıldı. " İyi ki doğdun Yiğit İnşAllah hep mutlu olursun." diyince Yiğit onfan ayrılarak ona ayıplayan gözlerle baktı ve yanlışını düzeltti, " mutlu oluruz. Hep beraber mutlu olalım Koreli," diyince Ecrin gülerek kafasını salladı. Benim önümde durduğunda hemen kollarını bellime sardı bende kollarımı boynuna sardım," iyi ki doğdun kardeşim hep bizimle ol," diyince benden ayrılarak dolan gözlerimi sildi. " Hep sizinle olacağım Kuzey'in Kedisi." diyince," Tamam oğlum zaten bırakmayız biz seni," diyince kafasını sallayarak Naz'ın önüne geçti.
" İyi ki doğdun Yiğit," diyen Naz'ı süzdükten sonra ıslık çaldı.
" Kızım afet olmuşsun sen ya," diyince Naz'ın yanakları kızarmıştı. İkisi bir süre bakıştıktan sonra Naz dayanamayarak Yiğit'in boynuna atladı. Yiğit hemen kollarını beline doladı. Bu manzara aşırı iyidi ama Naz'ın ailesi buradaydı yani fazla yakın olmamalılardı. Naz'ın babası şuan kaşlarını çatarak onlara bakıyordu. Hemen Yiğit'e bakarak," eğer biraz daha ayrılmamaya devam edersen Naz'ın babası seni öldürecek dediğimde hemen ayrıldı. Herkes bu haline gülerken Yiğit, bana baktı, " kim çağırdı kızım bunları daha doğru dürüst sarılamadım bile," diyince kısık sesle kahkaha attım.
İyi ki doğdun Yiğit Demir.Valla bir günde iki bölüm attım
bir hafta yeni bölüm yookk.Beğendiyseniz oylamayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5
FantasySelammm. Yaralasar 5 ile karşınızdayımm. Hesabımda Ötanazi okulu 5 adlı kitabım var umarım seversiniz!