Fulya'ya ayrıldıktan sonra canım ekibim beni sanki bilerek yapıyormuş gibi yine kulenin üzerine çıkardılar.
Ah, ah burada ne anılarımız vardı...
Ayağı kalktı ve," Sakar,kalksana bir ayağı," dedi.
Yine neyin peşin de olduğunu bilmesem de ayğı kalktım.
" Kalktım işte..." Bir anda beni kucağına almasıyla ne yapacağını anladım ve bağırarak kendimi kurtarmaya çalıştım.
" Gerizekalı, pis bağımlı!. Sakın bunu yapma!" Diye haykırdığım esna da," çok geç, sakar." Dedi ve beni gülerek aşağı bıraktı.
Çığlık çığlığa yere düşüyordum.
Bu çocuk neden tüm gereksiz şakalarını bana yapıyor? Siyah,deri minderlere yapışınca acıyla iinledim.
" Allah belanı..." demiştimki arkadan Hakan'a yaklaşan Ecrin'i gördüm. Koreli onu itince," hayır," diye fısıldadım.
Yuvarlanarak yan tarafa gittim.
Tam tahmin ettiğim gibi Hakan az önce benim olduğum yere düşütü.
Efe'nin," lütfen yapmayın," diyen sesini duyunca başımı kaldırdım. Kuzey Efe'yi itti. Kuzey'in yükseklik korkusuna rağmen Naz'da Kuzey'i itti.
Bunun üzerine Yiğit önce Naz'ı sonrada Ecrin'i itti. Fakat Ecrin düşereken onu da çektiği için hepimiz yeri boylamıştık.
Hepimiz inleyerek doğrulamya çalışırken Efe samki betona çakılmış gibi gözlerini sımsıkı kapatmıştı.
" Öldüm mü? Öldüm dimi? İnanamıyorum, ben öldüm!
Gözlerim dolunca elimin tersiyle gözlerimi sildim.
Ecrin," Sarmaşık? Sen ağlıyormusun?" diyince tebessüm ettim.
" Sadece o değil burada birileri daha ağlıyor," diyen Naz'ın eğlenen sesiyle bakışlarımı aklıma gelen tek kişiye çevirdim.
Evet, Efe sayla sümük ağlıyordu.
" Noldu lan Ağlak?"
" Sorma Hakan'cığım aklıma eskiler geldi..." diyen içli sesini duyunca dolu gözlerimi kırpıştırdım.
" Kedicik sen iyice sulu göz oldun bence artık Efe'nin yanın da durma," dedi Kuzey. Ona gülerek başımı salladım.
" Ee arıza? Fulya ile noldu da sana bu kadar samimi davranıyor?"
" Şimdi şöyle oldu, biz Alaz'la evlenmeden önce ben Fulya'yı ziyarete gittim..."
" Sen?"
" Evet Hakan ben. Neyse işte sonra ona Alaz'la evleneceğimizi falan söyledim."
" Ee öyle söylediğin için mi böyle yapıyor?"
" Hayır Korelii... Ona Feride'ye neden öyle yaptığını, Feride'nin onu gerçek dostu olarak gördüğünü söyledim. O ise başta bana inanmayınca ona bazı kanıtlar sundum."
" Ne gibi kanıtlar?"
" Bir daha biriniz bile sözümü keserse anlatmam."
" Tamam Kuzey'in Kediciği. Anlat hadii."
" Ecrin hatırlıyormusun bilmiyorum ama sana yurttayken üzerin de kırmızı bir leke olan deniz kabuğu vermiştim."
" Ah, evet hatırlıyorum."
" İşte ben o deniz kabuğunu Feride'den almıştım. Fulya ondan bir hafta önce yurda gelen zengin bir ablanın bana getirdiği ayakabıları istiyordu, Ecrin ise deniz kabuğu. Feride de bir deniz kabuğu olduğunu biliyordum ve bu yüzden kna ayakkabılarımı verdim o da bana deniz kabuğunu. O ayakkabıları Fulya'ya verirken bende deniz kabuğunu sana vermiştim. Böylelilikle ikimizin de arkadaşı mutlu olmuştu. Fakat bir gün Feride'yi ağlarken gördüm. O na neden ağladığını sorduğum da ise..."
Devamını söyleyip söylememek konusunda tereddütlüydüm.
" Ee ne dedi sana?"
" Bana o kırmızı lekenin annesi ölmeden önce öksürürken ağzından akan kanı olduğunu söyledi. Ben de bunu üzerine Ecrin'den deniz kabuğunu geti isteyip Feride'ye verdim. Bunu Fulya'ya anlatınca ise pişman oldu."
Bitirdiğimde onlara baktım.
Naz, Efe ve Ecrin ağlıyor. Kuzey ve Hakan tepki göstermiyorlar fakat etkilendikleri belliydi. Yiğit'in ise gözleri dolmuştu.
Tam o sırada arkamızdan bir müzik çalmaya başladı.
Oraya gitmek için hepimiz tek tek sırayla atladık.
Oraya gittiğim de elinde yüzük Yosun'un önün de diz çöken bir adet Atalay beklemiyordum tabii.
" Benimle evlenirmisin Yosun?"
" EVETT!!"
E ama milletin yaptığı evlilik teklifine bak benim aldığım evlilik teklifi aman tehdidine bak.
Ters gözlerle Alaz'a baktığım da o da beni izliyordu.
Aklıma o an geldi...
"Ne istiyorsu, Alaz?"
" Karım ol."
Ayy bölümün sonuna geldik.
Nasıl buldunuz bölümü.
Bu bölüm de bir evlilikteklifi bekliyormuydunuz?
Yazarken ben de bir eskilere gittim.
Ah ah ne güzel günlerdii
Neyse bir daha ki bölüm de görüşürüzzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5
FantasySelammm. Yaralasar 5 ile karşınızdayımm. Hesabımda Ötanazi okulu 5 adlı kitabım var umarım seversiniz!