müthiş bir bölümle geldimmm
oy sınırı koyuyorum. bu bölüm 50 oy olunca yeni bölüm atacağım.
---
batuhan'in tamamen bana ait olmasinin üstünden 3 ay geçmişti. gerci tamamen denemez. kendisi old school kafasiyla evlilikten once sekse karşıydı. ben onun için bu kadar kıvranırken onun bu iradesi "acaba benim onu sevdigim kadar sevmiyor mu beni?" diye düşündürüyordu.
anneme gelince batu konusunda bizi çıplak şekilde yakalamasindan sonra bana günlerce küs kalmis, beni dinlemediginden ve uvey abim olacak insanla yattığımı düşündüğü icin bir türlü konusamamistik. en sonunda annemi uyumak üzere yakaladim ve durumu izah ettim. sonrasinda rahat bir sekilde batuhana vaktimi ayırır olmustum. zaten onun işi rahattı. hastaneye gelip elinde hediyelerle bana jest yapıyordu. dışarıdan odun gibi görünen Batu bana gelince kedi oluyordu. keske kediler gibi de özgürce sevişebilseydik.
neyse ki beni o kadar da ihmal etmiyordu. rahatlamam icin her şeyini verebilecek kapasiteye sahipti, o güzelim elleriyle beni beceriyordu cunku icimdeki azgin iremi sadece bu sekilde dindirebiliyorduk. hastaneden gergin geldiğim gunler ilk is onun yanına atıyordum kendimi. kokusu, gülüşü, sesi, her seyi beni büyülüyordu. uyuşturucum olmuştu resmen.
annem kendine es bulmak yerine sanki bana ruh eşi bulmuştu. davut ise batuyla beni bilmiyordu. annem onun öğrenmesinin iyi olmayacagini soylese de boyle gizli yasamaktan memnun degildim.
...
düğün günü gelmişti. batuyla organize ettigimiz salon misafirlerle dolup taşmaya başlamıştı. ben gelinin yaninda olduğum için sevgilimi görememiştim bugun. üstümdeki derin yırtmaçlı koyu lacivert ve dekolte kısmı taşlı vücuduma yapışan elbisem bembeyaz tenimle inanilmaz bir uyum içindeydi. saçlarımı ensemde topuz yapmıştım sırt dekoltesi kapanmasın diye. batuhanin gormesi icin heyecandan kipir kipirdim.
artik damadin yanına gitme vaktimiz gelmişti. annemin koluna dayım girip damadin yanina goturecekti. "cok guzelsin anne. ben salona geciyorum." dedikten sonra 'gelinin ailesi' masasına oturmaya gittim. beklemekten sıkılıp batuhani ararim."alo, güzelim?""batuhan nerdesin sen?""kokteyllerin dağıtımına baslamalari icin mutfaktayim bebegim. sen neye sinirlendin?""sinirlenmedim" gayet de sinirliydim."geliyorum yanina. nerdesin?""gelin odasina gidiyorum oraya gel" diyip kapattim. annem coktan çıkmış nikah memurunun aile cüzdanını vermesi icin gidiyorlardi. bos olan gelin odasına girdim. üçlü koltuğa oturup batuhani beklemeye basladim.
kapi acilinca endamina hasret kaldigim yakisiklim başını uzattı. ellerinde ikimiz icin kokteyller vardi. ayaga kalktigimda gozeri tepeden tirnaga beni sürüyordu. "vay amina koyayim, bu ne guzellik?" ah batuhan keske koysan amima. güldüm "ee napalim her gun annem evlenmiyor." elindeki bardaklari makyaj masasina birakip hemen dibimde bitti. elini belime koyup vücudumu kendine bastirdi. "sevgilim bu elbise, elbisenin içindeki.."yutkundu "nutkum tutuldu"
topuklularimdan dolayi dudaklarına kolay ulasabilmistim. benim icin yaratilmis bu erkegin dudaklarimi emmesi beni göğe erdiriyordu. ah bir de icime girse asıl göğe ermeyi o zaman görecektim. cok sehvetli bir sekilde öpüşürken aklima kapinin kilitli olmadigi geldi ve durdum. kaslarini kaldirip bakiyordu "hayirdir?" elimle kapiyi gosterdim "kilitlesek iyi olur" bir adımda kapiya gidip kitledi. ellerimle ensesinden tutup yüzümün seviyesine indirdim. dudaklarını dislerken agzima kan tadi gelmeye basladi. geri cekilip baktim, alt dudagini patlatmıştım. gözlerinin icine baka baka dilimi uzattim ve kanı yaladim. bu hareketim onu azdirmis olmali ki elbisemi yirtmacindan tutup yukari siyirdi ve kalcamdan tutup kucagina aldi. makyaj masasına beni biraktiginda da diliyle dilimi taciz ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLAP /+18/
Romancesmutlu hikaye. üvey kardeş fantezisi, grup, bdsm, entrikalı olaylar ve bolca seks sevenler için yazdım. yeter artık orospu diyecekler okumasın.