2

158 28 33
                                    

Merhabalar!

Ben geldimmmmm, 100 yorum yoksa yb yok askolar

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Felix hoca kıkırdadığında bana baktı.

"Uygunsuz bir şey yapmıyoruz, çok kafana takma"

Kendini beğenmiş bir ses tonuyla konuştuğunda kıkırdamak istedim ama yapmadım. Omzuma daha fazla bastırarak masaj yapmaya başlamıştı.

Ama umrumda olmadı, şarkım için resim çizmeye başladım. Mırıldandı ve masaj yapmaya devam etti.

Ara sıra sıktı, inlememek için kendimi zor tuttum. Üstümdeki bakışları hissettiğimde kapıya baktım, bütün kızlar bizi izliyordu.

Bunu fark ettiğinde daha da yaklaştı, göğüsü artık sırtıma baskı yapıyordu.

"Bırak baksınlar"

"Tamam"

Elleri omzumdan kalçama indiğinde gerilsemde tepki vermedim. Hoşuma gidiyordu, sikeyim ki dokunması hoşuma gidiyordu! Kulağıma eğildiğinde etrafa bakındım.

"Çok itaatkâr"

"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?!"

Söylediklerime kıkırdadı, eğlendiğini gözlerinden görüyordum. Kalçamı daha sıkı kavradığında neredeyse nefesim tekliyordu.

Beni masayla arasına sıkıştırdığında heyecandan ağzım kurumuştu.

"Sakin ol, sadece eğleniyorum"

"Ama ben eğlenmiyorum, bırakın gideyim"

Kafasını boynuma yaklaştırdı,burnu boynuma değiyordu ve kokumu içine çekmişti.

"Ya istemiyorsam?"

Bir süre öyle bekledim ve cesaretimi toplayıp sinirle sordum.

"Bütün öğrencilerinize böyle mi davranıyorsunuz?"

Kısık sesle kıkırdadı, nefesi boynuma çarpıyordu ve ben... Kahretsin ben ıslanıyordum...

"Hayır, kesinlikle hayır, bu özle muameleyi gören tek kişi sensin"

Şaşırmıştım, ama tepki vermeden öylece durdum. Kalçamı daha sıkı tuttu ve beni kendine çekti. Artık sırtım tamamen ona yaslıydı.

"Tepki vermemeni sevdim, sen çok uslu bir kızsın"

Tepki vermemeyi seçtim, ama alt tarafım benim yerime tepki veriyordu. Kıkırdayıp dudaklarını kulağıma yasladı.

"Tepki vermemekte çok inatçısın ama yinede iyi bir kız gibi her sözüme uyuyorsun. Bu çok iyi"

"Artık benden uzak dur! Ben senin öğrencinim!"

Bir kez daha kıkırdadı, parmakları crobumun içine girip tenimi okşayınca daha da ıslandım.

"Sadece öğrencim ha? Öyleyse neden yaptıklarıma tepki vermiyorsun?"

"Tepki vermeme gerek yok, seni her an okuldan attırabilirim. Ben müdürün kızıyım"

Başta şaşırdı, ama sonra sırıttı ve kıkırdadı. Vücudunu bana bastırdığında arkamda hissettiğim sert ve sıcak şeyin bir penis olmaması için dua ediyordum.

"Müdürün kızı ha? O zaman neden baştan beni tehtid etmedin?"

"Bilmiyorum"

Kalçamdaki tutuşu gevşedi, ama beni bırakmadı.

"Bilmiyorsun ha? O zaman belki de hoşuna gidiyordur"

Kısık ve derin bir sesle söylediğinde sırılsıklam olmuştum bile... Ama umursamamayı seçtim.

Tekrar sırıttı ve yüzümü dikkatle inceledi.

"Yine mi tepki vermiyorsun? Beni delirtiyorsun, biliyorsun değil mi?"

"Lütfen beni bırakın, rahatsız oluyorum"

Hayır olmuyordum...

Bunu söylediğimde tutuşu biraz daha gevşedi.

"Gerçekten rahatsız mı oluyorsun yoksa etkilendiğini mi saklamak istiyorsun?"

Sonunda tepki verdim ve gülümsedim, kızlara bakarak kendimi Felix hocaya bastırdım.

Dokunusları hosuma gidiyordu elbette, ama ben iyi bir oyuncuydum.

Gözleri kocaman açıldı, artık itiraz etmediğimi fark edince kızlar hayal kırıklığına uğradı.

Gülümseyerek kendini bana daha da bastırmıştı.

"Kendini akıllı sanıyorsun ve benimle aptal gibi oynuyorsun"

Cevap vermedim ve Felix hocadan uzaklaşmaya çalıştım.

"Hiçbir yere gitmiyorsun"

Sesi iyice boğuklaştı, benden etkileniyordu, ve bende ondan etkileniyordum.

Her ne kadar kendime yediremesemde öğretmenimin dokunuşları beni sırılsıklam yapmıştı.

Nefesi boynuma sertçe üflediğinde titredim, boynum benim hassas noktamdı.

Sırıtarak kokumu iyice içine çekti, ve boynumu emmeye ve kemirmeye başladı.

"Bu noktan kesinlikle hassas"

Fısıldayarak söylemişti, Tanrım, neden bu kadar etkileniyordum?

"Babamdan kokmuyor musun?"

Konuyu değiştirdiğimde kıkırdadı. Boynumu emmeye ve ısırmaya devam etti. Rahatsız olmuşa benzemiyordu.

"Öyle mi olması gerekiyor? Babandan korkmam mı gerek?"

Cevaplamadım, babamın Kore'nin en zengini olduğunu bilse benden uzaklaşırdı, ve ben bunu asla istemiyordum...

___________

Darling Student/ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin