7

176 21 66
                                    

Merhabalar!

I WANNA XXXXXXXXXXXXXXXXX MHHH AHHH

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

"B-benim duş almam lazım..."

"Elbette sevgili öğrencim. Dilediğin zaman duş alabilirsin"

Kalkıp duşa girdiğimde süreyi oldukça kısa tuttum, temizlendim ve bornoz giyinip çıktım.

İçeri girdiğimde önünde oldukça beliren şişliği fark ettim.

"Sanırım sana dokununca biraz heyecanlandım..."

"Yardım etmemi ister misin?"

"Nasıl yardım edeceksin?"

Bornozumu çıkartıp önüne dikildim. Beni bir süre şok içinde süzdü. Sonrasında beni kendine çekti ve yatağa yatırdı.

"Sana kendimi sunacağım"

"Güzel fikir, beğendim"

Eli vücudumda gezerken sırıtıyordu. O kadar podyumda yürümüştüm, fiziğim mükemmeldi haliyle.

Beni yatağa yatırdığında üstünü çıkartmaya başladı. Penisini gördüğümde içimi bir endişe kapladı.

Ben bunu nasıl içime alacaktım?

"Gördüğün hoşuna gitti mi?"

Yutkunmakla yetindim. Felix hoca ise sırıtarak üstüme çıktı. Ellerini yanıma sabitleyip boynumu öpmeye başlamıştı.

Yavaşça aşağı ilerlerken karnıma geldiğinde bana baktı. Sonrasında yüzüme yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdi.

Öpüşmemiz derinleşirken eli yavaşça girişime değdi. Bununla irkildiğimde geri çekilip bacaklarımı araladı. Bacaklarım arasına girdiğinde ellerimi boynuna doladım, heyecanlıydım.

"Emin misin sevgili öğrencim? Tamamen bana ait olmaya hazır mısın?"

"Oldukça emin ve hazırım..."

"O zaman başlıyoruz"

Penisini bir kaç kere çekip girişime konumlandırdığında nefesimi tuttum. Kendini bana bastırmaya başladığında yerimde duramadığım için kalçamdan sıkıca tuttu.

Girişimdeki baskı giderek artarken bir anda garip his ile çığlık attım. Yavaşça kendini bana tamamen ittiğinde tırnaklarımla sırtını çizdim.

"İyi misin? Acıyor mu?"

"İ-iyiyim devam et!"

Kendini geri çekip bana ittiğinde haykırdım, çok, çok garip bir histi... Hareket etmeye başladığında gözlerimi açamayacak kadar zevk alıyordum.

Başta biraz acı vericiydi ama şimdi hoşuma gidiyordu.

"Beni o kadar iyi sarıyorsun ki... O kadar sıcaksın ki... İçinden çıkmak istemiyorum"

Bacaklarımı beline doladığında hareket etmeye devam etti. Hareketleri benim inlemelerim ile hızlanıyordu ve ben titriyordum.

Dudaklarımızı birleştirdiğinde boğazımın şimdiden acıdığını fark ettim. Hareketleri sertleşmeye başladığında kafamı geriye atarak inledim.

"F-felix! Ahh!"

Yavaşça zirveye tırmanıyordum, kocaman penisi o kadar derinlerdeydi ki tutmasaydı kaçmıştım bile.

"Çok iyisin güzelim, bunu sabaha kadar yapabilirim"

"Hızlan! Lütfen hızlan!"

Gözlerimi kapattığım için ne tepki verdiğini göremesemde artık o kadar sertleşmiş ve hızlanmıştı ki nefesim kesiliyordu.

Felix öğretmenin inlemeleri beni daha da yükseltiyordu. Derin sesiyle inlemesi o kadar yükselticiydi ki...

Yatak gıcırtısı ve yapış yapış sesler geliyordu. Ben sona iyice yaklaştığımda inlemelerim sıklaşmış ve titremeye başlamıştım.

"Kendini bırak, rahatla meleğim"

Kendimi tutmayı boşverip bıraktığımda haykırarak orgazm oldum. Felix öğretmenin inlemeleri de sıkılaşırken hareket etmeye devam ediyordu.

Kısa sürede içimde bir sıcaklık hissettim, sanırım Felix hoca da orgazm olmuştu. Felix öğretmen nefes nefese alınlarımızı birleştirdiğinde gözlerimi açtım. İkimizde nefes nefese göz teması kuruyorduk.

"Çok iyiydin sevgili öğrencim..."

İçimden çıktığında penisine bulanan kana baktı ve kıkırdadı. Biraz ağrım vardı. Ayağa kalktığımda yatakta kan lekeleri vardı.

"Yatakta gerçekten sesliymişim..."

Kıkırdadı ve yanıma gelip dudağımdan öptü.

"Sorun etme, bina yeni yapıldı ve ses yalıtımı var. Gerçi senin ne kadar zevk aldığını duymaları daha iyi değil mi?"

"Aptal"

Omzuna vurup banyoya ilerlerken bacağımdan akan kana baktım.

"Sen ebeveyn banyosunu kullan, ben misafir banyosunu kullanırım"

Duşa girdiğimde iyice temizlendim. Yine süreyi kısa tutup çıktığımda Felix öğretmen yatak çarşafını değiştirmişti ve yerleri silmişti.

Ben gitmek için hazırlanırken aklıma takılan bir şey vardı, biz bundan sonra neydik?

Üstümü giyinip saçımı hafifçe kurutmuştum. Felix öğretmenin yanına gittiğimde bana gülümsedi ve elimdeki çantama baktı.

"Gidiyor musun?"

"Evet, babama mesaj attım, beni alacak"

"Güzel, yoksa seni ben bırakacaktım"

"Şey, Felix öğretmenim"

"Efendim?"

"Biz şimdi neyiz? Biliyorsun, ben bir fahişe değilim..."

Sorduğum soruyla dondu ve düşündü. Düşünmesi uzun sürmedi.

"Sevgili dışında herşeyiz"

Cevabı içimi biraz rahatlattı, yanına gidip sarıldığımda beni nazikçe kucağına oturttu.

"Oppa diyebilir miyim sana?"

"Tabi ki, istediğini söyle güzelim"

Gülümserken telefonumun çalmasıyla hızla Felix oppanın dudağından öpmüş ve vedalaşıp evden çıkmıştım.

____________

Üzgünüm geç geldim


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Darling Student/ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin