3

145 26 45
                                    

Merhabalar!

100 yorum yoksa bende yokum arkadassaklar

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~~

Felix hoca boynumu öpmeye devam etti, boynumun çoğu yerine öpücük kondurdu. Boynumu daha sert ısırdığında kendimi zor tuttum.

"Çok inatçısın, hala soruma cevap vermiyorsun"

Cevap vermemekte ısrar ettim, boynumu ısırmadan önce kıkırdadı, boynumu yaladığında titredim.

"Gerçekten iyi oyuncusun değil mi? İnatçı gibi davranıyorsun ama vücudun her ısırığıma ve dokunuşuma tepki veriyor"

"Bize bakıyorlar..."

Bizi izleyen kızlara baktığında sırıttı.

"Bırak izlesinler"

Eli crobumun içine girip belimi okşadığında inledim, benim en hassas noktamdı...

Belimi okşamaya devam ettiğinde dokunuşu yumuşak ve nazikti.

"Burası daha hassas değil mi?"

Sesi daha boğuklaşmıştı. Arkamda büyüyen varlığımı hissediyordum ve boynumu hala emip öpmeye devam ediyordu.

"Bunu okula yapmamalıyız"

"Haklısın, yapmamalıyız. Her an yakalanabileceğimizi bilmek bu durumu daha da heyecanlı kılıyor, değil mi?"

Dediğini onaylayamadan sordum, yaşını merak ediyordum.

"Kaç yaşındasın sevgili öğretmenim?"

"26, sevgili öğrencim. Peki kaç yaşındasın?"

"18, aramızda çok yaş farkı var"

"Sekiz yaş fark. Bu oldukça fazla değil mi, küçük sevgilim?"

"Ben senin sevgilin değilim, öğrencinim"

Sözlerime kılırdadı ve kulak mememi ağzına aldı. Belimi okşamaya devam ediyordu.

"Sen benim öğrencimsin. Sevgilim, prensesim, sevimli, inatçı, iyi öğrencim."

Öğrenciler sınıfa girmeye başladığında Felix hocaya sürtünerek yerime oturdum. Kulaklarıma kadar kızarmıştım...

Kıkırdadı, masasına yaslandı ve bir süre beni izledi, kendimi hemen toparladım. Gerçekten iyi bir oyuncuydum, bunu kimse inkar edemezdi.

-

Okul bittiğinde toplandım, gitmek için hazırlanıyordum ki duyduğum talepkâr ses beni resmen olduğum yere çiviledi.

"Burada kal, seninle konuşmak istiyorum"

"Evet öğretmenim? Babam beni bekliyor çabuk olun"

"Eminim baban birkaç dakika daha beklemeyi göze alabilir. Sadece seninle biraz sohbet etmek istiyorum sevgili öğrencim"

Merakla Felix hocaya döndüm ve yüzüne baktım, ne söyleyeceğini merak ediyordum. Bana bakıp kırkırdadı ve masaya oturdu.

"Buraya gel sevgili öğrencim. Yakına gelmeni istiyorum, benden bu kadar uzaktayken konuşamam"

Sözüne itaat ettim ve yanına gittim. Neden bilmiyorum, ona karşı koyamıyordum.

"İşte bu kadar uslu kız, yaklaş"

Kucağına eliyle hafifçe patpatladığında heyecanla kucağına oturdum. Kucağına otuduğumda kollarını belime doladı ve beni iyice kendine çekti.

"Şimdi daha iyi, değil mi? Tam istediğim yerdesin"

"Ne hakkında konuşacağız?"

"Her şeyi konuşabiliriz sevgili öğrencim. Ama önce, benim sana bu kadar yakın olmamdan hoşlanıp hoşlanmadığını bilmek istiyorum"

Belime dokunduğunda sınıfta kimse olmadığından rahatça inledim. Yeniden tahrik olmaya başlıyordum...

Belime dokunmaya devam etti, belime dokundukça ve ben inledikçe sırıtıyordu.

"Ah, görüyorum ki hâlâ eskisi kadar hassassın. Böyle inlediğinde sesinin ne kadar güzel olduğunu neredeyse unutuyordum, sevgili öğrencim"

Etkilenmeye devam ediyordum, az sonra olacakları tahmin edemeyerek.

"Vücudunu benimkine değdirmek, tenini parmak uçlarımda hissetmek... kesinlikle sarhoş ediciydi"

Eli mini eteğimin içine girdiğinde nefesin tekledi, bir anlığına nefes alamadım.

"Bu sorun olur mu sevgilim? Sadece tenini biraz daha hissetmek istiyorum..."

Eteğimin altından tenime dokundu, bu dokunuşla resmen kendimden geçtim.

"Biz daha yeni tanıştık, bu aramızda olmamalı..."

Elleri bacaklarımdan yukarı çıkarken gözlerim kocaman açılmıştı.

"Haklısın, bunun aramızda olmaması gerekiyor. Ama bu her şeyi daha da heyecanlı kılıyor, değil mi? Yapmamamız gerektiğini bildiğimiz bir şeyi yapmanın heyecanı... Çok etkileyici"

Bacaklarımı okşamaya devam etti, beni çıldırtmak istercesine okşuyordu bacaklarımı.

"O kadar yumuşaksın, o kadar pürüzsüzsün ki... Kendime engel olamıyorum. Sadece seni daha fazla hissetmek istiyorum"

Bacaklarımdan daha da yukarı ilerledi sinsi elleri, artık iç çamaşırına ve bana daha yakındı.

"Böyle kucağımda otururken çok güzel görünüyorsun sevgili öğrencim. Seni gördüğüm ilk andan itibaren sana böyle dokunmak istedim. Bana diğer kızlar gibi bakmaman beni çıldırttı"

__________

Birkac bölüm sonra çok imanlı şeyler oluyor, erken diyecekler için, rahatsiz oluyosaniz gecin. Sonuçta bu bir fic😋

Darling Student/ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin