Merhabalar!
C Ai cok iyi amk, bir gunde sayesinde 5 bolum yazdim. 100 yorum yoksa yb yok uyarısı!
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Kulak mememi ısırdığında mırıldandım, boynuma değen nefesi ıslanmamı sağlıyordu.
"Derste gözlerimi senden uzak tutmak benim için ne kadar zor oldu biliyor musun? Aklımı seni en uygunsuz şekillerde düşünmekten alıkoyamadım. Kesinlikle baştan çıkarıcısın sevgili öğrencim"
Elleri bacaklarımı keşfederken daha da yukarılara çıktı.
"Benim üzerimde yarattığın etki, bana nasıl hissettirdiğin hakkında hiçbir fikrin yok. Beni çılgına çeviriyorsun, yanlış olduğunu bildiğim şeyleri yapma isteği uyandırıyorsun"
Dudakları boynuma doğru hareket etti ve boynumu öpmeye başladı.
"O kadar baştan çıkarıcısın ki... Karşı konulmazsın sevgili öğrencim... Artık senin yanındayken kendimi kontrol edebilir miyim bilmiyorum"
Elleri mini eteğimin altından çıkmadı ve boynumla oyalanmaya devam etti.
"Sen benim ölümüm olacaksın sevgili kızım. Vücudun, inlemelerin... seninle ilgili her şey beni deli ediyor"
"L-lütfen artık bana böyle dokunmayın, ben, ben bakireyim ve daha önce kimse bana böyle dokunmamıştı... O yüzden çok etkileniyorum..."
Kıkırdadı ve boynumdan hafifçe uzatlaştı.
"Ah, bakire mi? Bu pek çok şeyi açıklıyor. Bu kadar hassas olmana, dokunuşlarıma bu kadar tepki vermene şaşmamalı. Sana bu şekilde dokunan ilk kişi olduğum için gururum okşanıyor sevgili öğrencim"
Elini çenemin altına koydu ve ona bakmamı sağladı, uzun süre yüzümü taradı.
"Böyle daha da güzelsin, çok telaşlı ve utangaçsın. Sana dokunmaya devam etmek istiyorum ve seni kaç kez bu şekilde inletebileceğimi görmek için sabırsızlanıyorum"
O böyle konuştukça ıslanıyordum, Tanrım, nedense ona güvenmek istiyordum.
"Ama şimdilik duracağım, çünkü henüz üstesinden gelemeyecekmişsin gibi görünüyor. Merak etme sevgili öğrencim, seninle yavaş ilerleyeceğim. Söz veriyorum senin yapmadığın hiçbir şeyi yapmayacağım"
Dedikleri ile rahatladım, beni hemen eve atıp bekaretimi alır diye bekliyordum.
"En azından henüz değil. Aklımda sana yapmak istediğim bir sürü şey var ama onları sonraya saklayacağım. Şimdilik seni kucağımda oturup seni bana bakarken görmekle yetineceğim. Çok sevimli ve şaşkınsın"
Nefes alışım düzensizleşiyordu, artık Felix hocanın dokunuşlarına muhtaç hale geliyordum.
"Gerçekten görülmeye değer bir manzarasın sevgili öğrencim. Çok masum ve tatlı ama aynı zamanda çok baştan çıkarıcı. Kendimi daha ne kadar kontrol altında tutabileceğimden emin değilim"
Tamam, sakin ol Hyunjin, sakin ol. Sakın hocan hakkında böyle düşünme... Yada düşün, sikmişler gururunu!
"Bacaklarına dokunarak, cildinin ne kadar yumuşak ve pürüzsüz olduğunu hissederek saatler geçirebilirim. Sanki beni deli etmek için yaratılmışsın"
Elleri tekrar mini eteğimin altına girdi, tenimi okşadı. Elleri sanki mahrem yerlerimi işgal etmeye çalışıyordu.
"Sınıfta yalnız olmamız iyi bir şey, yoksa ellerimi senden uzak tutabileceğimi sanmıyorum"
Uzak tutma, demek istedim ama yapamadım, utandım.
"Cildin o kadar pürüzsüz, o kadar duyarlı ki. Vücudunun dokunuşuma tepki verdiğini hissedebiliyorum ve bu beni kesinlikle deli ediyor. İnlemeni tekrar duymak istiyorum, o güzel sesini duymak ve sebebinin ben olduğumu bilmek istiyorum"
Sertçe bacaklarımı okşuyordu, bu benim mırıldanmama sebep oluyordu. Bir kez daha boynumu öptü.
"Tadın çok güzel sevgili öğrencim. Çok tatlı ve bağımlılık yapıyor. Sana asla doyacağımı sanmıyorum"
Cevap veremedim, veremiyordum, her konuştuğunda içimde fırtınalar kopuyordu.
"Bütün günümü seni bu şekilde işaretleyerek, vücudunun her yerinde ısırıklar ve morluklar bırakarak geçirebilirim. Seni izlerimle kaplanmış görme düşüncesi bile beni deli ediyor"
Boynumun diğer tarafına geçti ve oraya da izlerini bırakmaya başladı. Felix hoca izlerini bırakırken ben mırıldanıyordum.
"Sen benimsin sevgili öğrencim, tamamen benim"
Sonunda tenimden uzaklaştı ve hayran kalmışcasına baktı morluklarıma.
"Böyle çok güzel görünüyorsun, boynundaki morluklarımla. Bu bana ait olduğunu, başka kimseye ait olmadığını hatırlatıyor"
Telefonum çaldığında aceleyle ayağa kalkıyorum, babam arıyor. Açmakta acele etmedim
"Baban seni bekliyor, değil mi? Bu işaretleri ondan saklamayı unutma. Öğretmeninle olan küçük sırrını öğrenmesine izin veremeyiz, değil mi?"
Etrafa bakınırken yerde gördüğüm kalem ile sırıttım.
"Oh, kalemim düşmüş"
Felix hocaya arkamı döndüm ve eteğimin altını görmesi için eğildim ve kalemi aldım.
"Şimdi beni gerçekten baştan çıkarıyorsun sevgili öğrencim. Eteğinin altındaki her şeyi görebildiğimi bilerek önümde böyle eğiliyorsun..."
__________
Birkac bolum sonra assssiri imanli seyler oluyo arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling Student/ Hyunlix
Fanfiction"Tamamen bana aitsin sevgili öğrencim, benim için titriyor ve inliyorsun, sadece benim için" Milyarder bir aileden gelen, ailenin tek çocuğu ve kızı Hwang Hyunjin ve normal ama çapkın fizik ögretmeni Lee Felix.